20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 272329 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1620 på: 18. Mars 2012, 23:21 »
Mange som prøver å bli det vettu  :P

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1621 på: 18. Mars 2012, 23:29 »
Trodde Schalke var Tysklands svar på Newcastle, jeg :P

Gelsenkirchen er jo en av vennskapsbyene til Newcastle. Så jeg vet ikke om du har plukket opp det i forbindelse med det, kanskje.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1622 på: 18. Mars 2012, 23:33 »
Var faktisk i forbindelse med en sak fra en eller annen Newcastle-side her for noen år siden der de beskrev Schalke som en klubb lik Newcastle. Stor fanskare - men nestenklubb som ikke har vunnet ligaen på mange år. For å være helt ærlig har jeg ikke inngående kjentskap til mange tyske klubber - men har lest om den linken der noen ganger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1623 på: 18. Mars 2012, 23:38 »
Dortmund leder jo Bundesliga med 5 poeng foran Bayern, og de vant serien forrige sesong også. Så ville ikke akkurat kalt dem Bundesligas svar på NUFC. :P
« Siste redigering: 18. Mars 2012, 23:40 av Eriksen »

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1624 på: 18. Mars 2012, 23:50 »
Dortmund har de morsomste laget pdd i Tyskland med Götze, Lewandovski, Kagawa, Blazcykowski, Barrios, Hummels og Subotic. Er jo dritkule og spesielle spillere! Har stor sympati med BVB, måten de driver klubben på og de gale supporterne deres!
Alikevel er nok mitt favorittlag Bayern... Fantastiske individualister i Robben, Ribery og en av verdens beste spisser i Gomez! Utrolig gøy å se Bayern spille kamper!

Ellers har jo Köln kommet høyere opp på listen pga Ståle! Heier jo på de i hver kamp for tiden... vet ikke om det er pga selve laget eller i sympati for Ståle dog  :P

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1625 på: 19. Mars 2012, 00:13 »
Var faktisk i forbindelse med en sak fra en eller annen Newcastle-side her for noen år siden der de beskrev Schalke som en klubb lik Newcastle. Stor fanskare - men nestenklubb som ikke har vunnet ligaen på mange år. For å være helt ærlig har jeg ikke inngående kjentskap til mange tyske klubber - men har lest om den linken der noen ganger.

Føler jeg har lest noe samme, men også samme beskrivelse om faktisk Hamburg. Er vel Brann som kommer tettest på Newcastle i Norge gitt den beskrivelsen der (med unntak av 2007), så føler jeg har mitt på det tørre i og med at jeg også godt kan se en Schalke-kamp uten særlig problemer.  ;)

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1626 på: 19. Mars 2012, 00:28 »
Dortmund har de morsomste laget pdd i Tyskland med Götze, Lewandovski, Kagawa, Blazcykowski, Barrios, Hummels og Subotic. Er jo dritkule og spesielle spillere! Har stor sympati med BVB, måten de driver klubben på og de gale supporterne deres!
Alikevel er nok mitt favorittlag Bayern... Fantastiske individualister i Robben, Ribery og en av verdens beste spisser i Gomez! Utrolig gøy å se Bayern spille kamper!

Ellers har jo Köln kommet høyere opp på listen pga Ståle! Heier jo på de i hver kamp for tiden... vet ikke om det er pga selve laget eller i sympati for Ståle dog  :P

Er vel kankje Køln som ligner mest på NUFC når jeg tenker meg. Full storm i styrerommene de siste årene, kontinuerlig utskiftning på trenersiden og Podolski er jo dems Shearer.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1627 på: 19. Mars 2012, 10:25 »
Enig med Andymag. De andre klubbene vinner altfor mange troféer til å være Tysklands Newcastle.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1628 på: 08. April 2012, 14:48 »
Nordtveit ville jeg tatt imot med åpne armer

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1629 på: 15. April 2012, 00:46 »
Berisha hadde vært en grei signering !

stjørdalingen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1630 på: 02. Mai 2012, 19:04 »
Hva med Björn Bergmann Sigurdarson (LSK) veit han ikke er Norsk, men holder jo et Nivå som er for høyt for tippeligaen, er jo et talent 21år.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1631 på: 02. Mai 2012, 19:13 »
Hva med Björn Bergmann Sigurdarson (LSK) veit han ikke er Norsk, men holder jo et Nivå som er for høyt for tippeligaen, er jo et talent 21år.

Ja, jeg har også lenge hatt sansen for han, men om han er god nok for Newcastle per dags dato er jeg tvilende til. Kanskje noe å sette på benken når Sholas dager snart er talte.

stjørdalingen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1632 på: 02. Mai 2012, 19:23 »
kansje ikke god nok per dags dato.
synes det hadde vert spennende med sigurdarson på kant, samt at NUFC hadde fått litt mer medie dekning i Norge :)
Men liker spillestilen, ballen skal mot mål :) noe våre bakuper sliter med (UBERTAN)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1633 på: 02. Mai 2012, 20:02 »
Har tenkt på Sigurdarson selv. Spennende spiller, og en av de få som er interessante i tippeligaen.
Nei.

stjørdalingen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1634 på: 02. Mai 2012, 20:08 »
Prisen er jo sikkeert ikke så ille 20 - 25 mill vil jeg tru, evt sende obertan til Lsk  :nikke:
Hadde smilt frra øre til øre om NUFC handla :)