20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 271989 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #270 på: 29. Mars 2008, 19:45 »
Han kunne sikkert hatt noen flere kilo på kroppen, men det kan du si om Theo Walcott, Kieron Dyer m.fl. Ciljan møter mange robuste og tøffe spillere i TL også, men han har SIN spillestil og jeg tror det ville gått greit med PL også, så lenge han hadde spilt på sine styrker. Ciljan har såpass gode kvaliteter og et såpass bra ferdighetsnivå at han neppe trenger å bygge kilo for å takle PL. Jeg tror han kan gå inn i PL og spille som han har gjort i RBK. Gamst hadde ikke disse ekstremkvalitetene, derfor lot Mark Hughes han trene styrke i et halvt år for at han skulle bli en annerledes spiller. Det tror jeg ikke er nødvendig i Ciljans tilfelle, da han er en langt mer begavet spiller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #271 på: 29. Mars 2008, 20:56 »
Tore Reginiussen!?
Hadde skjønt dersom du mente Hangeland av norske stoppere, men nei. Ciljan på sikt, "Reggie" også kanskje på sikt, men av nordmenn fra hjemlig liga er det per nå hovedsaklig kun Ciljan jeg ville sett inn just nu.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #272 på: 29. Mars 2008, 22:16 »
Det e det eg og sei. Reggie bør vente t neste sesong før han tar steget- tipset mitt e at han blir solgt i sommer, noe også SN er forberedt på. Han har etablert seg på U21 og har vært meget stabil i TIL. Faktisk like stabil som Ciljan i RBK. Uansett tror jeg Ciljan og Reggie er de neste nordmennene som tar steget ut i Europa (og lykkes).

Noreng

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #273 på: 06. April 2008, 13:05 »
Jeg hadde tatt Ciljan LETT! Han er bedre enn Joey Barton..

Tolk det som du vil.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #274 på: 06. April 2008, 20:18 »
Jeg er iallefall glad du snakker om fotball... (fritt etter pondus)

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #275 på: 06. April 2008, 20:58 »
Jeg hadde tatt Ciljan LETT! Han er bedre enn Joey Barton..

Latterlig påstand.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #276 på: 06. April 2008, 21:02 »
Hent Tarik Elyounoussi!!! :D :D :D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #277 på: 06. April 2008, 22:38 »
Hent Tarik Elyounoussi!!! :D :D :D

Godt forslag! :D
Han er uten tvil svært spennende!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #278 på: 07. April 2008, 00:12 »
Tarik er utvilsomt ein av det mest spennende spillerne i Norsk fotball.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #279 på: 07. April 2008, 04:42 »
Helt enig.Tarik er utvilsomt en veldig veldig spennende spiller.Hvorfor ikke henta han ;D

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #280 på: 07. April 2008, 17:20 »
Hvorfor skal Tarik spille på Newcastles reservelag, når han heller kan briljere for a-laget til en middelmådig spansk, fransk eller portugisisk klubb?
Dessuten, Tarik er god i norsk målestokk, men vil han noen sinne konkurrere ut Martins? Eller Owen?

Spennende spiller, for all del, men jeg har problemer med å se at han skal være god nok for Premier League og Newcastle. Klubber som Fulham, Bolton, Birmingham og kanskje Sunderland kunne kanskje hatt bruk for gutten, men Newcastle er langt, langt, langt over hans nivå per dags dato.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #281 på: 07. April 2008, 23:05 »
Hmm. Det er vel litt hardt sagt mot godeste Tarik føler jeg. Syns absolutt han har potensialet til å bli svært god i PL-målestokk også. Husk nå på at Morten "Miss Alta" Gamst ikke var stort bedre i TL enn det Tarik er for FFK nå. Tarik er kjapp, god teknisk og smart fremfor mål. Bør være en spiller som på sikt bør følges av Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #282 på: 07. April 2008, 23:09 »
Tarik blir mest sannynlig ikke å se i FFK-trøya etter sommeren, så i tilfelle håper jeg Newcastle allerede har følere ute! Ville vært fantastisk morro med en lokal gutt fra Fredrikstad på mitt kjære Newcastle! :)

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #283 på: 07. April 2008, 23:18 »
Må være den mest spennande spelaren Norge har hatt så lenge eg kan huske. Fantastisk teknikk og er sikker på han kjem til å bli en kanonspelar, sjølv om han er god allerede. Hadde vært konge om han kom til Newcastle. Viss ikkje får han gå til Sogndal :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #284 på: 08. April 2008, 15:48 »
Tarik blir mest sannynlig ikke å se i FFK-trøya etter sommeren, så i tilfelle håper jeg Newcastle allerede har følere ute! Ville vært fantastisk morro med en lokal gutt fra Fredrikstad på mitt kjære Newcastle! :)
Jeg ser mange spekulerer i dette, men jeg er ikke så sikker. Jeg tror Fredrikstad får nyte godt av denne gutten i hvert fall frem til neste sommer (2009). Tror ikke det kommer noen storklubb og hiver 15-20 millioner (ikke tale om at de får noe mer - gutten er god, men ikke SÅ god) på bordet for å få Tarik allerede denne sommeren.

Men jeg ser gjerne at han tar Kones plass i RBK-angrepet etter sommeren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon