20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?  (Lest 10404 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« på: 09. Aug. 2007, 12:49 »
Personlig håper eg på ein ny "stjernespiller." Mort har jo gått ut å sagt, at nå er det penger i klubbkassa. Men er det realistisk å vente seg eit storkjøp før PL sparkes igang? Eg tror egentlig ikkje det, men eg har tro på at det skjer i løpet av vinduet. Kanskje ein ny spiller før Bolton-kampen, og eit storkjøp til før markedet stenger. Bekymrer meg selfølgelig at vi ikkje er linket til noen, men har på følelsen at Sam kan ha noe stort på gang. Hvem er realistisk, hvem er urealistisk som plutselig kan dukke opp? Hva er deres ønsker, og hva tror dere selv?=)
Venter i spenning...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #1 på: 09. Aug. 2007, 12:55 »
Jeg tror ikke det blir noen "storsigneringer" denne sommeren. Men tror kanskje det blir en ny spiller før vinduet stenger 31August. Tipper vi får en allsidig forsvarspiller!

Papa Tuna

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 44
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #2 på: 09. Aug. 2007, 13:17 »
Tror neppe det skjer noe før Bolton kampen.. Big Sam har nok 100% fokus på denne kampen nå tenker jeg.

Er jo enda 22 dager igjen til "vinduet" stenger, så at det kommer nye fjes er jeg sikker på at det gjør..



Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #3 på: 09. Aug. 2007, 13:46 »
2 forsvarspillere og en midtbane så er jeg fornøyd
lt;3 Newcastle <3

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #4 på: 09. Aug. 2007, 14:15 »
2 forsvarspillere og en midtbane så er jeg fornøyd

Da tror jeg ikke du blir fornøyd. Tviler veldig veldig sterkt på at vi kjøper 3 spillere til.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #5 på: 09. Aug. 2007, 14:19 »
Tror vi får inn en spiller til før vinduet stenger, en forsvarsspiller. Antakeligvis en alsidig spiller. Han kommer nok ikke før Bolton-kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tjodalf

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 136
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #6 på: 09. Aug. 2007, 15:20 »
Jeg tipper også 1 eller 2 spillere før 31. august. Kommer selvfølgelig an på evt. langtidsskader. Det ser jo også ut som Barton kan få opp til 5 år i fengsel for dette med Dabo  :o, men vi får håpe at han vinner den rettsaken.
Tipper det ender opp med 1 forsvarsspiller først, og så 1 midtbanespiller (papa bouba diop?) før vinduet stenger.
Dette med en "superstjerne" tror jeg Allardyce helst vil slippe å tenke på denne sommeren. Det kan komme til at man handler slik neste år, avhengig av sluttplassering, men tviler på at det ankommer noen megastjerner i januar også. Tror Allardyce er mer interessert i arbeidsjern enn store primadonnaer som kommer kun for pengenes skyld.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #7 på: 09. Aug. 2007, 15:22 »
Føler egentlig at vi har masser av stjerner i klubben allerede, ihvertfall i forhold til hvordan vi har prestert de siste årene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tjodalf

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 136
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #8 på: 09. Aug. 2007, 15:35 »
ja  :) men nå har vi en manager.
Jeg tror alle de som er i klubben i dag har den rette mentaliteten...unntatt dyer kanskje, men evt. storstjerner som måtte komme fra real madrid/barcelona eller lignende vil kanskje dra med seg en innstilling om at han kommer fra et bedre lag enn newcastle, og vil derfor kanskje føle seg litt over de som er i klubben fra før og kanskje tjener litt mindre..?

Chris

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 347
    • Vis profil
    • girls and corpses
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #9 på: 09. Aug. 2007, 16:58 »
Sam har selv gått ut og sagt at han ikke forventer noen signeringer før PL sparkes igang. Men jeg gidder ikke å bekymre meg noe særlig når det gjelder signeringer før vinduet stenger. Bare se hva han gjorde sist uke da han hostet opp 3 nye spillere akkurat da folk begynte å tvile   ;)

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #10 på: 09. Aug. 2007, 17:18 »
Bouba Diop!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #11 på: 09. Aug. 2007, 17:34 »
Håper virkelig vi slipper slikt søppel.
Diop, Diouf. Begge to er søppel i mine øyne, og jeg håper for all del vi slipper å se dem i svart og hvitt.

Jeg er ganske sikker på at vi får inn en ny spiller. Håper på to, men tviler. Det vil nok bli en relativt anvendelig forsvarsspiller. Forhåpentligvis en som kan bekle både høyre- og venstrebacken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #12 på: 09. Aug. 2007, 18:07 »
Håper virkelig vi slipper slikt søppel.
Diop, Diouf. Begge to er søppel i mine øyne, og jeg håper for all del vi slipper å se dem i svart og hvitt.

Jeg er ganske sikker på at vi får inn en ny spiller. Håper på to, men tviler. Det vil nok bli en relativt anvendelig forsvarsspiller. Forhåpentligvis en som kan bekle både høyre- og venstrebacken.

Er du ikke riktig vel bevart? Diop søppel? Herre min gud, hvordan kan du ytre slike ord mot en så fantastisk spiller. En sympatisk, eksemplarisk midtbanespiller som er alt annet enn søppel. Du har åpenbart ikke peiling så det er ikke vits i å gå videre inn på noe!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #13 på: 09. Aug. 2007, 18:52 »
Jeg tror nok Joakim tenkte kraftig feil.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #14 på: 09. Aug. 2007, 18:59 »
Sikker på at du av en eller annen grunn ikke forvekslet Diop med DIAO?
For ellers finner jeg det vanskelig å skjønne hvorfor du skulle ha så meget mye imot Diop. Tror ikke jeg hadde blitt direkte sint dersom han skulle ankomme, ihvertfall!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida