20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Synes fortsatt det er drøyt at en familie på 4 må ha 2 medlemskap.... Ende opp med 2 meldemsblader, t skjorter, medlemskort, etc. Burde holde at en har medlemskap, og om man ikke er medlem, burde det etter min mening også gå ann å kjøpe bilett.. Alle disse bladene, t skjortene og tull vet jeg ikke eksakt hvor mye utgjør av utgiftene deres,,, men at det ikke er gratis å produsere, og vi dermed betaler for noe vi kanskje ikke er interessert i kun for å gå på kamp, syns jeg er sløseri fra bege sider...Vet ikke hvordan jeg skal tolke siste linja di... Uten at jeg orker diskutere det noe... Men at jeg burde være med i supporter klubben om jeg er supporter,,, Vel, det er jo mitt valg... Jeg har ikke behov for magasiner, t skjorte for supporterklubben, medlemskort og alt tull..... Jeg er like engasjert som alle dere medlemmer men jeg synes det er bortkasta penger å få disse medlemsbladene etc...Et spørsmål?Er det slik at supporterklubber er en non profit greie... At alt overskudd går "tilbake til supporterne"?Eller er det slik at dere går noen kroner i pluss?Uten å være offensiv, vil jeg si at det kanskje ikke til tider virker som dere driver det for alle medlemmers beste. Tilbyr ikke en minipakke til de eldre uten kalender med terminliste etc...