20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle onsdag 31.08.22 kl. 21.00  (Lest 1283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle onsdag 31.08.22 kl. 21.00
« p: 31. Aug. 2022, 13:48 »
Ny syretest, borte mot Liverpool. En av sesongens tøffeste kamper vil jeg tro.

Newcastle med en del skader, blant annet på Bruno og Wilson, samt blir Isak klar til kampen? Venter fortsatt på arbeidstillatelse så vidt jeg har fått med meg.

Newcastle med absolutt brukbar form, 2-3-0 siste 5. Liverpool har hatt en trøblete start med 1-2-2, men grusa jo Bournemouth 9-0 i siste kamp og sørget for at ex-magpie Scott Parker fikk fyken. På siste 5 mot Liverpool har vi 0-2-3, ikke noe god statistikk der altså.

Howay the lads! Frykter tap, håper på poeng!  :)
No fate but what you make

Captein_Kane

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle onsdag 31.08.22 kl. 21.00
« Svar #1 p: 31. Aug. 2022, 13:54 »
Ett uavgjort resultat her ville vært veldig bra! Men med skader + div, kan det se vanskelig ut!
Men uansett med tap her, har vi en utrolig bra start og en enda kulere tid foran oss!

Spenndene tider framover!

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 p: 31. Aug. 2022, 16:34 »
Liverpool sliter vel også med en god del skader, men skal nok mye til om vi tar poeng her. Et hederlig tap er uansett bedre enn 5-0 imot, et poeng går som en seier i mine øyne. 3 poeng, da er vi alle i himmelen.

Også litt forskjell på vår beste elver og vår skadeutsatte elver til dagens kamp.  ;D

Beste utfall i dag:

Pope
Trippier-Botman-Schär-Targett
    Bruno-Joelinton-Willock
Almiron                     Maximin
                  Isak

Så har vi vår skadeutsatte elver. (Trippier meldes klar, men man vet ikke).

Pope
Manquillo-Botman-Schär-Burn
     Longstaff-Joelinton-Willock
Almiron                   Fraser/Murphy
                 Wood

Stor forskjell på lagene. Håper egentlig Anderson går inn for Longstaff i eksempel 2. Går litt rykter om at Bruno har fått barn og fødsel sist kamp så kan jo hende vi får et gledelig gjensyn med han.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

HusTak

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 p: 31. Aug. 2022, 17:51 »
Liverpool sliter vel også med en god del skader, men skal nok mye til om vi tar poeng her. Et hederlig tap er uansett bedre enn 5-0 imot, et poeng går som en seier i mine øyne. 3 poeng, da er vi alle i himmelen.

Også litt forskjell på vår beste elver og vår skadeutsatte elver til dagens kamp.  ;D

Beste utfall i dag:

Pope
Trippier-Botman-Schär-Targett
    Bruno-Joelinton-Willock
Almiron                     Maximin
                  Isak

Så har vi vår skadeutsatte elver. (Trippier meldes klar, men man vet ikke).

Pope
Manquillo-Botman-Schär-Burn
     Longstaff-Joelinton-Willock
Almiron                   Fraser/Murphy
                 Wood

Stor forskjell på lagene. Håper egentlig Anderson går inn for Longstaff i eksempel 2. Går litt rykter om at Bruno har fått barn og fødsel sist kamp så kan jo hende vi får et gledelig gjensyn med han.

Isak sin arbeidstillatelse er gjennom så forventer at han starter uansett med mindre han har gjort seg helt bort på trening. Ellers er det vel ganske trygt at Bruno ikke er aktuell, og tror ikke Howe tar sjansen med Trippier da det ikke er en kamp hvor poeng er forventet.

Blir tøft, tipper 3-1 til Liverpool hvor Isak scorer et trøstemål i slutten

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 p: 31. Aug. 2022, 18:27 »
Så det jeg også at Isak har fått arbeidstillatelse! Håper han starter for Wood!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 p: 31. Aug. 2022, 19:11 »
I dag blir det tøft, og eg frykter at sesongens første tap kommer.

Flere av våre beste spillere er ute med skader, og det er da vi ser kor "tynn" stallen er. Er altfor mange av reservene som ikke holder mål. Dog kjekt at det ordnet seg med arbeidstillatelsen til Isak👌

Men skulle gjerne hatt med Maxi, Trippier, Bruno og Wilson..

Uansett, håper laget for alt! HOWAY!!

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 p: 31. Aug. 2022, 20:13 »
Merkelig at Anderson ikkje starter i staden for Longstaff i dag er start 11-eren på Vg.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #7 p: 31. Aug. 2022, 21:41 »
Putte mot pool i debuten ja  :)

Sander Klev

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #8 p: 31. Aug. 2022, 23:05 »
Surt å tape kampen etter den forestillingen. Synes uavgjort hadde vært mer enn fair, det er min mening men ja sånn sett en bra kamp med redusert mannskap. Er mot et av verdens beste lag og vi viser vi er på gooood vei! Se videre mot lysere tider! Howay the lads!

HusTak

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #9 p: 31. Aug. 2022, 23:12 »
Jeg aksepterer tapet, ja surt, men som det nevnes ovenfor her så viser Newcastle igjen at det er mulig å hamle opp med de store. Før sesongen så hadde jeg gladelig tatt 1 poeng av 6 mulige mot Liverpool og City i sesongstarten.

Jeg var negativ til Isak men dersom han løper slik han gjør så skal han fint få lov til å springe rundt fremfor Wood.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #10 p: 01. Sep. 2022, 09:37 »
Surt å tape på overtid av overtid. Hadde fortjent et poeng her.

Det sagt, nå har vi spilt jevnt med 2 av de beste lagene i verden de siste sesongene i City og Liverpool. Stor fremgang på kort tid. Det jeg synes har vært tydelig i begge kampene, er at når kreftene tar slutt de siste 15-20 minuttene, har vi ikke all verdens kvalitet å sette inn.

Blir spennende å følge Isak de neste kampene, når han får litt mer tid med nye lagkamerater. Var tidvis frisk. Samt får håpe Bruno og ASM er tilbake til helga. Kan vi få inn en spiller eller to i løpet av dagen, samt få ut noe mer stallfyll? Blir en ny spennende kveld med DD. 

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 p: 01. Sep. 2022, 10:48 »
3 bortekamper på en uke (Tranmere, Wolves og Liverpool). En dag mindre restitusjon enn Liverpool, som i tillegg har hatt to hjemmekamper på rad. Newcastle med en forverret skadesituasjon og flere endringer i startoppstillingen.

Tenk bare hvor mye Klopp, som den verste i England på det området, hadde sutret dersom det hadde vært motsatt.