20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cystal Palace - Newcastle - 04.02.18 - Kl. 15.15 - TV2 Premium  (Lest 13025 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Cystal Palace - Newcastle - 04.02.18 - Kl. 15.15 - TV2 Premium

Det er på tide å rette blikket mot en ny kamp og jeg prøver meg på å starte kamptråd.

Newcastle gjester Selhurst Park og Crystal Palace i det som er en veldig viktig kamp. Newcastle og Crystal Palace ligger på henholdsvis 14. og 13. plass, Newcastle med kun 1 poengs margin (og bedre målforskjell) til nedrykksplass. Seier her vil tilføre sårt trengte poeng og med seier vil vi også gå forbi Crystal Palace som ligger 2 poeng foran Newcastle.

Skader:
I motsetning til tidligere år ligger Newcastle nesten på bunn på skadetabellen, med Lejeune og Gamez ute med skade. I tillegg ryktes det at nykommeren Slimani også er ute med skade.

Crystal Palace har følgende mannskap ute med skade: Sako, Schlupp, Dann, Puncheon, Loftus-Cheeck og Wickham.

Tidligere oppgjør:
Newcastle har historisk sett et godt tak på CP, med 11 seire, 3 uavgjort og 2 tap på 16 kamper. De to siste kampene lagene har spilt (høst '17 og vår '16) har Newcastle vunnet, men da på hjemmebane. Forrige oppgjør på bortebane må vi tilbake til våren '15, da Newcastle tapte 5-1.

Nye signeringer:
Kenedy viste lovende takter mot Burnley og måtte det bare fortsette slik. I tillegg kom Dubravka og Slimani (skadet til denne kampen) inn portene på siste dagen.

Crystal Palace har fått inn Jaroslaw Jach, Erdal Rakip og Alexander Sørloth. Spesielt sistnevnte skal det bli spennende å se hva kan få til i PL.

Odds:

Unibet gir følgende odds:
H: 2.05
U: 3.45
B: 4.05

Foretrukket lagoppstilling:

Jeg kjører en spenstig 3-5-2

------------------------------ Darlow --------------------------------

--------- Clark/Mbemba --- Lascelles --- Mbemba/Dummet ------

------------------- Shelvey/Hayden ---- Merino --------------------

--- Murphy ------------------ Diame ------------------ Kenedy ----

-------------------- Joselu ------------- Gayle ----------------------

*Joselu er egentlig ikke med fordi jeg vil ha ham med

Tipper jeg litt med hjertet vinner Newcastle 1-0, ellers tipper jeg uavgjort.

Kjør debatt!


nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Diame sentralt med Shelvey, Ritchie som 10er bak Slimani (hvis han er klar) Og Yedlin som vingback på høyresiden.

Komfortabel 0-3 seier  :-*


Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Satser på litt nybegynnerflaks fra Alan!  ;)

Helt åpen kamp mellom 2 jevne lag. CP med 2-2-2 på sine siste seks i serien, Newcastle med 1-3-2.

Utenom Kenedy blir jeg overrasket om noen andre av de nye er med utenom på benken. Tipper det blir 4-2-3-1 som vanlig.

                    Darlow

Yedlin  Lascelles  Clark  Dummett

    Hayden/Diame  Jonjo/Merino

 Murphy          Ayoze        Kenedy

                      Gayle

Tror Murphy og Kenedy kan være riktig resept på hver sin riktige (!!!) kant. Gayle som poacher. Kommer garantert til å ligge bakpå og satse på kontringer. Trenger hurtighet og spillere som kan utfordre en smule. Helt på jordet med Ayoze da, men i mangel på alternativer.....

Ryktes Slimani kan være klar, spennende å se om han kan få et innhopp?

Sørloth med i troppen til CP. Spennende med en nordmann i PL, og håper han gjør det bra. Virker som han var sterkt ønsket, og Hodgson med sine kontakter i Skandinavia bør vel vite hva han var ute etter her. https://www.cpfc.co.uk/news/2018/february/hodgson---sorloth-was-our-top-target/

Kan godt vente med å score/assist til etter Newcastle.
« Siste redigering: 02. Feb. 2018, 18:23 av Geordie »
No fate but what you make

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Er bortekamp, så er mulig vi evner å få til noe her. Taper sikkert ved et fryktelig balltap eller innlegg fra kant. Er slik melodien har vert stort sett hele sesongen.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Vinner jo denne da, enkelt 3-0 . Med seier er vi nr 11 på tabellen.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Vinner jo denne da, enkelt 3-0 . Med seier er vi nr 11 på tabellen.

Vi vinner aldri enkelt, ferdig med det.. Men hadde vært kjekt om vi kunne avgjort kampen tidlig, sånn at vi slepper å sitte med hjertet i halsen i 20-30min!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Vinner jo denne da, enkelt 3-0 . Med seier er vi nr 11 på tabellen.

Då undervurdera du Palace kraftig.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Vrien kamp og det blir neppe mange mål. Tror det blir som i hjemmekampen en scoring en av veiene.
Forhåpentligvis til oss, men noe sier med at Sørloth får en knallstart i rødt og blått.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
0-2. Kenedy og Perez

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Håpar Slimani er skadefri og kan få litt speletid. Viss me kan prestera som mot Stoke og West Ham so bør me få med oss eit bra resultat.
Har ein dårleg følelse i dag.

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Noe som taler til vår fordel er at vi er tilnærmet skadefri. Utrolig å kunne si det etter et tett desemberprogram, men sånn er det blitt.

NUFC Ute - Gamez og Lejeune. Slimani gjennomfører en late fitness test og kan bli å finne i troppen.

CP Ute - Sako, Schlupp, Dann, Puncheon, Loftus-Cheek, Wickham.

Selv om vi selvfølgelig hadde trengt Slimani i dag, så har vi et bedre utgangspunkt enn CP som mangler 5 spillere som muligens ville startet om de hadde vært skadefri.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Lejeune e med i troppen.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Slimani er ute 😯 Ayoze og Gayle som skal score målene i dag 😂 Og Ritchie starter, da satses det på sakte angrepsfotball i dag.. Både Murpy og Atsu på benk.

Joselu ikke med i troppen. Er vel igjen på treningsfeltet for å terpe avslutningsteknikk.
« Siste redigering: 04. Feb. 2018, 14:20 av nufc4life »

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Benitez har sikkert sine grunner, men bruken av Murphy sliter jeg med å forstå. Ellers så ser laget kjedelig, grått og dårlig ut.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Skuffa over laget idag og.. Rafa imponerer ikke på den fronten!

Uansett, HOWAY!