20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 143578 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #60 på: 03. Mai 2010, 23:26 »
Bra med sprell, men det viktigste for meg er at dei kan få inn folk som kan fortelle meg nokke interessant... Ala Tjærnås  :)

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #61 på: 03. Mai 2010, 23:31 »
Meget bra. Samtidig trist at FK Fotball er inne i sin siste sesong. Eneste radioprogrammet jeg må få med meg hver uke.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #62 på: 04. Mai 2010, 15:33 »
Det er strålende nyheter!
Da kan jeg virkelig se frem til en ny sesong, selv med TV 2 ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #63 på: 04. Mai 2010, 22:08 »
Litt skeptisk til radiohelter på TV. Og spesielt TV2.
Men jeg håper de får et FK Fotball-lignende program tilrettelagt for TV. Det kan bli interessant.
Uansett positivt av TV2 å sikre seg folk som vet litt om fotball.

Men jeg er fremdeles skeptisk til TV2s Premier League-satsing. Grunnen er først og fremst den særdeles tabloide dekningen av Tippeligaen. Jeg hater Tippeliga-dekningen, som de fleste har fått med seg, og er redd for at Premier League vil bli degradert til samme lave standard.

Jeg gleder meg til neste sesong, men ikke til at TV2 skal ha ansvaret for Premier League.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #64 på: 05. Mai 2010, 00:27 »
Aleksander Schau synes jeg er en tragisk fyr. Ekstremt dårlig humor, og et vitse-register som teller ca 10 vitser - disse drar han hver mandag under "Matchball mandag". Egentlig en stereotyp VIF-supporter med høye tanker om seg selv. Klarer meg fint uten han.

Han andre fyren har vel litt mer vettugt å komme med.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #65 på: 05. Mai 2010, 17:09 »
Hehe.
At han er VIF-supporter er så sin sak, men mener å ha vært borti langt mer kjepphøye VIF-supportere enn Schau. I likhet med sin bror er han vel en fyr man enten elsker eller hater, eller gjerne begge deler.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #66 på: 08. Mai 2010, 10:32 »
Supporterunionen med samarbeidsavtale med TV2.

http://www.supporterunionen.no/index.php?option=com_content&view=article&id=467:vellykket-mote-med-tv2&catid=1:latest-news


Med Aleksander Schau og Thomas Aune får vi garantert et artig og varierende produkt. Dette gjør sendingene før kamp mye mer interessante for min del.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #67 på: 09. Mai 2010, 12:25 »
Det viktiste for meg er at TV2 ikke er så tabloide som de bruker å være når de har tippeligastudio: Kun fokusert på dommeravgjørelser og å sette trenere/spillere opp mot hverandre under intervjuene. Blir patetisk i lengden.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #68 på: 09. Mai 2010, 12:37 »
"Problemet" for TV2 blir jo at de ikke vil klare det med PL, da de ikke har den "makten" der som de har i TL.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #69 på: 09. Mai 2010, 14:41 »
Det viktiste for meg er at TV2 ikke er så tabloide som de bruker å være når de har tippeligastudio: Kun fokusert på dommeravgjørelser og å sette trenere/spillere opp mot hverandre under intervjuene. Blir patetisk i lengden.

Skulle likt å sett TV2 stille krasse spørsmål til Ferguson etter et surt tap.  ;D
Eller for den saks skyld noen av de sære spillerne som f.eks. Carragher (Mr bottler).

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #70 på: 09. Mai 2010, 14:44 »
Hehe! Vi har da trenere i Norge, eksempelvis Reka og Henning Berg, som kan bli ganske krasse under intervjuer! Selv om Berg etterhvert har lært å bare si minst mulig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #71 på: 09. Mai 2010, 15:02 »
Vi har da flere eksempler på at Ferguson har bedt repportere om å dra til h....... Er også eksempler på journalister som har måttet bytte hva de skulle skrive om fra fotball til tennis for å blidgjøre den hissige skotten. Har han fremdeles den boikotten gående mot en avis eller TV kanal eller hva det nå er?

Carragher ble jo så forbanna når de kalte han bottler på radioen at han ringte dem opp midt i radiosendinga og inviterte dem nærmest på slosskamp. Han spurte ihverfall noen av dem om de var tøffe nok til å komme ned til LFC sitt treningsannlegg og si det til han ansikt til ansikt.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #72 på: 09. Mai 2010, 15:04 »
Carragher ble jo så forbanna når de kalte han bottler på radioen at han ringte dem opp midt i radiosendinga og inviterte dem nærmest på slosskamp. Han spurte ihverfall noen av dem om de var tøffe nok til å komme ned til LFC sitt treningsannlegg og si det til han ansikt til ansikt.


;D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #73 på: 09. Mai 2010, 15:28 »
"Problemet" for TV2 blir jo at de ikke vil klare det med PL, da de ikke har den "makten" der som de har i TL.

Selvsagt. Jeg tenkte først og fremst på at den måten de driver på i tippeligaen vil smitte over til pl-sendingene: Dvs tabloide sendinger, med mye fjolleri og idiotiske kommentarer og dårlige reportasjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #74 på: 09. Mai 2010, 15:54 »


Denne er fantastisk fra Frank Lampard. På en veldig seriøs måte!
Frank Lampard er forøvrig en av mine absolutte favorittspillere!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida