20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Er Ramage spilleren å satse på i framtiden?  (Lest 4037 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Er Ramage spilleren å satse på i framtiden?
« på: 28. April 2005, 18:22 »
Etter to meget gode kamper fra unge Peter Ramage (21) har Newcastle bestemt seg for å gi Ramage en bedre og forlenget kontrakt. I gårsdagens kamp ble han fortjent kåret til banens beste, etter nok en solid kamp på høyrebacken. På to kamper har han møtt spillere som Giggs, Ronaldo, Zenden og Downing. Ingen av disse stjernene fikk til noe som helst mot unggutten, som egentlig er midtstopper.

Souness hadde følgende å si om Ramage i formidag:

“Etter det jeg har forstått, er begge parter enig om en ny kontraktsforlengelse. Det eneste som mangler er underskriften til Peter.”

Alltid noe spesielt når det er egenproduserte spillere som gjør det bra. Spillerene gir alltid 100 prosent for klubben de har vært supportere av fra de var små, men Ramage har bevist mer enn bare innsats. Presterer han like bra i de gjenstående kampene, trenger ikke klubben å bruke penger på ny høyreback med det første.

Hva mener dere om Ramage? Er han en spiller som bør satses på?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Er Ramage spilleren å satse på i framtiden?
« Svar #1 på: 28. April 2005, 19:28 »
En spiller som det bør satses på - definitivt. Han har jo vist talentet sitt. Men han er ikke så veldig ung, og jeg forventer derfor at han fortsetter utviklinga og blir en stabil stopper eller back om han skulle få sjansen.
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

  • Gjest
Er Ramage spilleren å satse på i framtiden?
« Svar #2 på: 08. Mai 2005, 15:15 »
ja, han er en veldig god spiller som vi satse på.. Den nye Bramble???

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Er Ramage spilleren å satse på i framtiden?
« Svar #3 på: 08. Mai 2005, 17:34 »
Ramage kan få noen kamper også neste år han!! Tenker da på liga cup kamper og Fa cup kamper mot lag fra divisjoner under oss!! Ikke i PL om Carr eller "Miguel" er skadefri!!

ManU har jo også noen kjempe talent, eks. Specktor. Har blitt lite med kamper på han også bortsett fra de nevnte cuper..

Svart og Hvit

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 22
    • Vis profil
Er Ramage spilleren å satse på i framtiden?
« Svar #4 på: 09. Mai 2005, 08:06 »
Jeg synes Ramage har gjort en god jobb i de kampene han har fått i det siste.Jeg bare håper han fortsetter utviklingen.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Er Ramage spilleren å satse på i framtiden?
« Svar #5 på: 09. Mai 2005, 14:50 »
Ramage er en ung og rutinert spiller. Han gjør det han får beskjed om og har spilt ganske så bra. Har ikke sett ungutten i aksjon så veldig mye, men etter det jeg vet å dømme, må jeg si ja. Han er verdt å satse på i fremtiden.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Er Ramage spilleren å satse på i framtiden?
« Svar #6 på: 09. Mai 2005, 17:29 »
Synes også det var interessant at Carr gikk ut på bekostning av Ramage mot Everton. Byttet kom relativt tidlig, og det var nok for å bedre luftstyrken vår i forsvaret, tror jeg.
Toon, Toon,
Black and white army

Henrik

  • Gjest
Er Ramage spilleren å satse på i framtiden?
« Svar #7 på: 09. Mai 2005, 21:28 »
Ja.
Han skal satses på definitivt, spesielt sann som han har spelt dei gongane han har fått sjansen.
Litt Vinnie Jones-type, utan at det skal brukast imot han...