20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klubbfotball rundt i verden.  (Lest 160190 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #60 på: 08. Jan. 2010, 15:57 »
Ville satt på meg en LFC eller Arsenal-drakt og blitt fotografert for rundt 200 kroner, det ville ikke være noe stress. Begrenset hvor stort hatet mot disse klubbene er. Fikk et liknende tilbud av en kompis tidligere, men det var med VIF og for 100. Takket nei,

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #61 på: 08. Jan. 2010, 17:07 »
Arsenal - null stress. Kunne nesten gått i en Arsenal-drakt uten peng, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #62 på: 08. Jan. 2010, 17:34 »
Har en Arsenal-drakt, og det hender jeg bruker den når jeg sparker med venner. :)
Arsenal er et herlig lag, med en herlig mentalitet.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #63 på: 08. Jan. 2010, 19:21 »
Goran Pandev er solgt til Inter.
Han er ikke solgt, han gikk gratis til Inter.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #64 på: 08. Jan. 2010, 20:17 »
Jepp, stor takk til Lazio som oppførte seg som idioter mot han :)

Peter

  • Gjest
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #65 på: 08. Jan. 2010, 21:21 »
Goran Pandev er solgt til Inter.
Han er ikke solgt, han gikk gratis til Inter.

Jeje, spiller det noen rolle?
Røverkjøp av Inter. Bare L'Pool som kan gjøre det bedre med et evt kjøp av Rodriguez.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #66 på: 08. Jan. 2010, 21:27 »
Bedre kjøp? Tvilsomt. Pandev er i verdensklasse, mens Maxi begynner å gå ut på dato. Har vært meget svak i år, og jeg kan ikke skjønne hvordan han skal kunne tilpasse seg PL i sin alder. Men for all del, jeg gleder meg til å se han i fysiske PL. Håper han flopper.

Peter

  • Gjest
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #67 på: 08. Jan. 2010, 21:30 »
Rodriguez er også verdensklasse. Han er 27-28 er han ikke?Man går ut på dato da! Pandev er 26-27 og er en god spiss, men for all del, SÅ god er han ikke.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #68 på: 08. Jan. 2010, 21:38 »
Maxi er 29, Pandev er 26.

Hvis man er verdensklasse når man spiller ok på et middels lag i Spania, da er det utrolig mange verdensstjerner der ute. Maxi var fantastisk for 2 år siden, men den tid er over, det skal jeg banne på!

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #69 på: 08. Jan. 2010, 23:43 »
Rodriguez er også verdensklasse. Han er 27-28 er han ikke?Man går ut på dato da! Pandev er 26-27 og er en god spiss, men for all del, SÅ god er han ikke.

Se på han brassen som vil til Tromsø nå, han var jo regna som verdensklasse, han "gikk ut på dato" relativt tidlig.
Et grovt eksempel dette her, men det beviser at spillere kan bli endel dårligere også før dem bikker 30.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #70 på: 09. Jan. 2010, 02:54 »
Tør tippe at det går på egen motivasjon i forhold til det å fortsette med fotball og egentrening. Grovt sett tipper jeg at Maxi er en av disse som ikke gidder jobbe for å fortsette å være god, samt bli bedre. Litt sånn som Ronaldinho..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

  • Gjest
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #71 på: 09. Jan. 2010, 10:36 »
Når har vel sant og si hele Atletico Madrid laget hatt en forferdelig sesong da, man kan ikke vente at Rodriguez skal løfte hele laget alene eller være den eneste som spiller bra. I L'Pool tror jeg han kan gjøre det dritbra.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #72 på: 09. Jan. 2010, 12:04 »
Sikkert mange som har lest det, men Denilson (Ja, han som en gang i tiden var verdens dyreste, da han ble solgt til Betis for 200 mill) Skal kanskje til Tromsø!
Han har uttalt at han drømmer om å spille i norsk fotball.

Peter

  • Gjest
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #73 på: 09. Jan. 2010, 13:27 »
Sikkert mange som har lest det, men Denilson (Ja, han som en gang i tiden var verdens dyreste, da han ble solgt til Betis for 200 mill) Skal kanskje til Tromsø!
Han har uttalt at han drømmer om å spille i norsk fotball.


Ja, skrev det i TL tråden på torsdag.
Uansett uvirkelig om det skulle skje! Tenk om en gang verdens dyreste spiller skal spille i en middelmådig TL klubb lenger nord en noen annen klubb i verden.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #74 på: 09. Jan. 2010, 13:42 »
Sikkert mange som har lest det, men Denilson (Ja, han som en gang i tiden var verdens dyreste, da han ble solgt til Betis for 200 mill) Skal kanskje til Tromsø!
Han har uttalt at han drømmer om å spille i norsk fotball.


Ja, skrev det i TL tråden på torsdag.
Uansett uvirkelig om det skulle skje! Tenk om en gang verdens dyreste spiller skal spille i en middelmådig TL klubb lenger nord en noen annen klubb i verden.

Har ikke lest på den tråden de siste dagene, så visste ikke at det var skrevet om, men det er ganske utrolig. Om dette skulle skje, blir nok jeg å se på Vålerenga-Tromsø denne sesongen :P