20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 280453 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

FRONT242

  • Mackem
  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 96
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #60 på: 02. Okt. 2006, 07:08 »
Sitat fra: "Berntsen"
gratulerer med tittelen "månedens forumbruker", FRONT242! Den har du virkelig fortjent...  :lol:


Ja, hva er det for noe?  8)

Men hvis du med ironien din forsøker å rette oppmerksomheten vekk fra A-gjeng mentaliteten til enkelte borderlinere her inne, så ler jeg av deg.

Sunderland er nydelig.
img]http://i83.photobucket.com/albums/j294/Safc-Fans/besteversigeh5zt.gif

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #61 på: 02. Okt. 2006, 09:51 »
Jeg skal fortelle deg hva månedens forumbruker er jeg...Som du ser så er du det...Du har vel visst at det er deg hele tiden? Som du også ser så har vi ikke fått plass til alt som skal stå der. Det skal egentlig stå: "Månedens mongolide forumbruker"... Og da er kanskje ikke så overasket for at du er det...? Og når du sier vi tapte mot MANU, så vil jeg heller gjøre det enn å tape mot annet pisslag i The Championsship! Wow, dere vant 1-0 hjemme mot Sheffield Wednesday...Bare for å nevne det....sist vi spilte mot dem vant vi 8-0 :D
Du kan bare gi opp for å argumentere for at mackems er bedre enn Newcastle United... Det blir som om du tenner på huset ditt, kræsjer bilen din og dumper motorsykkelendin i vannet samtidig som noen fra forsikringsselskapet ditt ser på, og deretter krever du å få igjen på forsikringen....
Bare for å nevne det....Jeg skal ikke se bort ifra at du, som er mackems-supporter, allerede har gjort det eller vil komme til å gjøre det en gang i framtida :lol:
Den måten du argumenterer på at sunderland er bedre enn Newcastle United er latterlig! :lol:  :lol:  :lol:
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #62 på: 02. Okt. 2006, 12:02 »
Sitat fra: "FRONT242"
Ja, hva er det for noe?  8)

Men hvis du med ironien din forsøker å rette oppmerksomheten vekk fra A-gjeng mentaliteten til enkelte borderlinere her inne, så ler jeg av deg.

Sunderland er nydelig.


Ler du av meg? Det var trist.

Var selvfølgelig ingen ironi med i bildet, ønsket bare å gi en hyggelig gratulasjon. Vil tro utmerkelsen ble gitt som et litt sent uttrykk for vår medfølelse for nedrykket deres. En fin gest, synes du ikke?

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #63 på: 02. Okt. 2006, 12:04 »
Hvorfor er han mackem-idioten i newutd.com-forumet? Er det fordi sunderland ikke har eget forum? :lol:
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #64 på: 02. Okt. 2006, 13:47 »
Fordi han ikke har annet han kan ta seg til...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #65 på: 02. Okt. 2006, 15:14 »
Sitat fra: "FRONT242"
Hvis du jobber litt fremfor å sitte her, får sikkert du også råd til en bærbar pc. Det var litt i overkant dyrt for deg, VAR DET IKKE  S L I K ?


Hva i alle verdens saker har den saken med dette å gjøre? Det er en prinsippsak, som slett ikke kommer til å gå ut over meg ettersom jeg straks er ferdig med min videregående utdanning. Hva jeg mener om politikk har vel ingensomhelst ting å gjøre med min økonomi?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #66 på: 03. Okt. 2006, 23:02 »
Sitat fra: "FRONT242"
Hvis du jobber litt fremfor å sitte her, får sikkert du også råd til en bærbar pc. Det var litt i overkant dyrt for deg, VAR DET IKKE  S L I K ?


Tror ikke du bør prate om noen som bør begynne å jobbe i steden for å sitte her.....Tror du bør starte med det først! Når du er Mackem-supporter og sitter på et Newcastle United forum og prøver å erte på deg folk har DU lite å gjøre!  :lol:  Kom deg i jobb selv....Eller er det ingen som vil gi mackem-supportere jobb!? Det skjønner jeg i allefall godt! :lol:
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #67 på: 04. Okt. 2006, 12:44 »
Vi ser jo hvor stor pris vår kjære mackem setter på å få utmerkelsen "månedens forumbruker". Det verste av alt er jo at er jo at det står over fyrens avatar. Og da snakker vi her om en som ikke bør regnes som et fullverdig medlem av forumet, i kraft av å være Sunderland-supporter. Jeg er mektig provosert over dette, og FRONT er jo seg selv lik. Han har aldri bidratt til en konstruktiv debatt på dette forumet, og jeg skjønner ikke hva han gjør her.

Men jeg skal la frustrasjonen ligge nå. Vil bare si at FRONT er som han alltid har vært og setter ikke akkurat stor pris på å bli månedens forumbruker. Noe jeg skjønner godt. Han anser nok ikke seg selv som et fullverdig forummedlem. Han er her bare for å slenge dritt om Newcastle og forherlige sitt eget taperlag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #68 på: 04. Okt. 2006, 14:27 »
Vi kan bare begynne å overse idioten fra nå av! :lol:
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

FRONT242

  • Mackem
  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 96
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #69 på: 05. Okt. 2006, 23:36 »
Sitat fra: "NUFC"
egentlig stå: "Månedens mongolide forumbruker"...



Uspiselig av deg å trekke inn mennesker med kromosomfeil på denne måten, men av ditt episke verk kan jeg se konturer av en som stod midt oppi det da det smalt.....
img]http://i83.photobucket.com/albums/j294/Safc-Fans/besteversigeh5zt.gif

FRONT242

  • Mackem
  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 96
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #70 på: 05. Okt. 2006, 23:43 »
Sitat fra: "Joakim"
Vi ser jo hvor stor pris vår kjære mackem setter på å få utmerkelsen "månedens forumbruker". Det verste av alt er jo at er jo at det står over fyrens avatar. Og da snakker vi her om en som ikke bør regnes som et fullverdig medlem av forumet, i kraft av å være Sunderland-supporter. Jeg er mektig provosert over dette, og FRONT er jo seg selv lik. Han har aldri bidratt til en konstruktiv debatt på dette forumet, og jeg skjønner ikke hva han gjør her.

Men jeg skal la frustrasjonen ligge nå. Vil bare si at FRONT er som han alltid har vært og setter ikke akkurat stor pris på å bli månedens forumbruker. Noe jeg skjønner godt. Han anser nok ikke seg selv som et fullverdig forummedlem. Han er her bare for å slenge dritt om Newcastle og forherlige sitt eget taperlag.


Har tenkt mye på alle godene jeg går glipp av ved å ikke støtte deres ambisiøse lag. Det som umiddelbart dukker opp er begjæret etter å muligens kunne delta i den europeiske reservekøppen.
img]http://i83.photobucket.com/albums/j294/Safc-Fans/besteversigeh5zt.gif

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #71 på: 06. Okt. 2006, 11:42 »
Kan ikke huske sist Sunderland var med i "den europeiske reservecupen". Har de egentlig vært med i den noen gang? I så fall begynner vel det å bli en del år siden?

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #72 på: 06. Okt. 2006, 14:27 »
Sitat fra: "FRONT242"


Uspiselig av deg å trekke inn mennesker med kromosomfeil på denne måten, men av ditt episke verk kan jeg se konturer av en som stod midt oppi det da det smalt.....


Her ser vi deg prøve (mer mine ord; PRØVE) å snakke sofistikert. Det gikk jo forsåvidt veldig bra, den der kan du være stolt over!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

FRONT242

  • Mackem
  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 96
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #73 på: 09. Okt. 2006, 22:59 »
Sitat fra: "Lasse"
Sitat fra: "FRONT242"


Uspiselig av deg å trekke inn mennesker med kromosomfeil på denne måten, men av ditt episke verk kan jeg se konturer av en som stod midt oppi det da det smalt.....


Her ser vi deg prøve (mer mine ord; PRØVE) å snakke sofistikert. Det gikk jo forsåvidt veldig bra, den der kan du være stolt over!


Trenger ikke rasshøl fra Bergen by til å fortelle meg hvordan jeg formulerer meg.
img]http://i83.photobucket.com/albums/j294/Safc-Fans/besteversigeh5zt.gif

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #74 på: 09. Okt. 2006, 23:02 »
Det er ganske god underholdning å sitte å lese på denne tråden  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida