20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 150607 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #540 pć: 28. Juli 2018, 15:34 »
Ser Ings prises til 20 mill pund. Da er ikke vi med der vil jeg tro. Og helt enig Frode, skadehistorikken tilsier vi bĂžr holde oss langt unna. Etter min mening ikke vist noe som helst som rettferdiggjĂžr den prisen.
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #541 pć: 28. Juli 2018, 15:35 »
Jeg vet ikke om jeg vil ha Welbeck. Ja han er rask, men en dÄrlig avslutter synes jeg. Dyr bÄde i lÞnn og kjÞpssum blir han ogsÄ.

Etter en dÄrlig start pÄ vinduet har det nÄ begynt Ä ordne seg synes jeg. Vi har blir kvitt noen spillere og forhÄpentligvis forsterket oss. Det jeg savner nÄ er en skikkelig spiss a la Ba. I tillegg mÄ vi fÄ inn mer fart pÄ kant som Townsend. FÄr vi disse to typene, mÄ jeg si meg fornÞyd., sÄ fremt Rafa signerer ny kontakt ogsÄ naturligvis.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #542 pć: 28. Juli 2018, 16:12 »
Jeg vet ikke om jeg vil ha Welbeck. Ja han er rask, men en dÄrlig avslutter synes jeg. Dyr bÄde i lÞnn og kjÞpssum blir han ogsÄ.

Etter en dÄrlig start pÄ vinduet har det nÄ begynt Ä ordne seg synes jeg. Vi har blir kvitt noen spillere og forhÄpentligvis forsterket oss. Det jeg savner nÄ er en skikkelig spiss a la Ba. I tillegg mÄ vi fÄ inn mer fart pÄ kant som Townsend. FÄr vi disse to typene, mÄ jeg si meg fornÞyd., sÄ fremt Rafa signerer ny kontakt ogsÄ naturligvis.
Artig at du nevner Ba. Han er den beste spissen vi har hatt pĂ„ Ă„revis og mannen kom pĂ„ free transfer. SĂ„ kjĂžpesum/ferdighetsnivĂ„ rimer ikke bestandig. Jeg har stor tro pĂ„ vĂ„r nye Japanske juvel og ikke minst schar👍

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #543 pć: 28. Juli 2018, 17:08 »
Chronicle skriver at Benitez vil ha offensiv midtbane. Spanske og det engelske markedet vi ser pÄ. Permanent og lÄn.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #544 pć: 28. Juli 2018, 17:12 »
Jeg vet ikke om jeg vil ha Welbeck. Ja han er rask, men en dÄrlig avslutter synes jeg. Dyr bÄde i lÞnn og kjÞpssum blir han ogsÄ.

Etter en dÄrlig start pÄ vinduet har det nÄ begynt Ä ordne seg synes jeg. Vi har blir kvitt noen spillere og forhÄpentligvis forsterket oss. Det jeg savner nÄ er en skikkelig spiss a la Ba. I tillegg mÄ vi fÄ inn mer fart pÄ kant som Townsend. FÄr vi disse to typene, mÄ jeg si meg fornÞyd., sÄ fremt Rafa signerer ny kontakt ogsÄ naturligvis.
Artig at du nevner Ba. Han er den beste spissen vi har hatt pĂ„ Ă„revis og mannen kom pĂ„ free transfer. SĂ„ kjĂžpesum/ferdighetsnivĂ„ rimer ikke bestandig. Jeg har stor tro pĂ„ vĂ„r nye Japanske juvel og ikke minst schar👍

Og det er mest pÄ grunn av Rafa. Han forvandla jo Diame til ein gjenfÞdt Vieira!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #545 pć: 28. Juli 2018, 17:39 »
Ba er den beste spissen jeg har opplevd i vÄr trÞye, med unntak av Shearer. Fy fader for en kamp han hadde hjemme mot Scum da vi slo dem 3-0. Bevegelig, dyktig til Ä holde pÄ ball, teknisk, kunne avslutte med begge fÞtter og pÄ hodet. Hadde han litt mer tempo ville han omtrent vÊrt en komplett spiss.

Jepp. Rafa omgjĂžr grĂ„stein til gull. Det er derfor vi kommer til Ă„ fĂ„ en bedre sesong en lag som Everton som Ăždsler 😎😉

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #546 pć: 28. Juli 2018, 19:13 »
Ba er den beste spissen jeg har opplevd i vÄr trÞye, med unntak av Shearer. Fy fader for en kamp han hadde hjemme mot Scum da vi slo dem 3-0. Bevegelig, dyktig til Ä holde pÄ ball, teknisk, kunne avslutte med begge fÞtter og pÄ hodet. Hadde han litt mer tempo ville han omtrent vÊrt en komplett spiss.

Jepp. Rafa omgjĂžr grĂ„stein til gull. Det er derfor vi kommer til Ă„ fĂ„ en bedre sesong en lag som Everton som Ăždsler 😎😉

Mange gode spisser som har vĂŠrt i Newcastle.

https://www.transfermarkt.co.uk/newcastle-united/topTorschuetzen/verein/762

Kan ogsĂ„ legge til at den spilleren med flest kamper for Newcastle i dagens tropp er Ayoze Perez med  sine 154.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #547 pć: 28. Juli 2018, 20:29 »
Ryktes at Manchester United er nĂŠrme en signering av Harry Maguire. Hva tror dere dette vil ha Ă„ si for NUFC og Lascelles?
Blir det som fĂžlger, Manchester United henter Harry Maguire, Leicester henter Jamaal Lascelles, og Newcastle.........

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #548 pć: 28. Juli 2018, 20:43 »
Er en rekke gode spisser der ja Frode 😉

20 mill for Mitro er akseptert

https://www.fjellsport.no/kampanjer/sommersalg-1.html?dir=desc&manufacturer=623&order=reviews_count&utm_source=facebook.com&utm_medium=ad&utm_campaign=102-sommersalg&utm_content=102-sommersalg-ar

Synes det er en bra pris, sÄ fÄr vi bare hÄpe at pengene investeres i en ny spiss.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #549 pć: 28. Juli 2018, 20:55 »
Mange bra priser der ja 😂👍

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #550 pć: 28. Juli 2018, 20:56 »
http://www.skysports.com/football/news/11095/11452578/newcastle-accept-fulhams-20m-aleksandar-mitrovic-bid

20 mill for Mitro ja. Digger ogsÄ fjellsport! :)

Hukser jeg var pÄ ferie nÄr nyheten om Ba kom. Var kjempepositiv, og drit overraska nÄr jeg kom hjem og leste alle negative kommentarene om han. Klassespiss det er synd vi ikke klarte Ä beholde.
« Siste redigering: 28. Juli 2018, 20:58 av Geordie »
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #551 pć: 28. Juli 2018, 20:58 »
Hahaha.. MĂ„ nesten la den stĂ„.. 😅

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #552 pć: 28. Juli 2018, 21:01 »
Hahaha.. MĂ„ nesten la den stĂ„.. 😅

Hehe, la den stÄ! :)

Om Liverpool skal ha 20 mill for Ings, er ikke 20 mill for Mitro noen upris syns jeg. Ganske billig faktisk.

HĂ„pe dette trigger en overgang eller to inn for oss da. Rondon og Bryan?
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #553 pć: 28. Juli 2018, 21:15 »
Rondon, Ryan og Townsend..da mÄ jeg si meg meget fornÞyd.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #554 pć: 28. Juli 2018, 21:19 »
Ba er den beste spissen jeg har opplevd i vÄr trÞye, med unntak av Shearer. Fy fader for en kamp han hadde hjemme mot Scum da vi slo dem 3-0. Bevegelig, dyktig til Ä holde pÄ ball, teknisk, kunne avslutte med begge fÞtter og pÄ hodet. Hadde han litt mer tempo ville han omtrent vÊrt en komplett spiss.

Jepp. Rafa omgjĂžr grĂ„stein til gull. Det er derfor vi kommer til Ă„ fĂ„ en bedre sesong en lag som Everton som Ăždsler 😎😉

Mange gode spisser som har vĂŠrt i Newcastle.

https://www.transfermarkt.co.uk/newcastle-united/topTorschuetzen/verein/762

Kan ogsĂ„ legge til at den spilleren med flest kamper for Newcastle i dagens tropp er Ayoze Perez med  sine 154.
Asprilla❤️ Glemmer aldri hans hattrick mot Barcelona i Champions league.