20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle 23.08.14 kl 13.45 - TV2 Sport Premium  (Lest 12517 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Fy for en tam forestilling,, trenger en spiss som kan utrette noe på topp, og en manager som har peiling på det offensive

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Pardew må jo vera kjempenøgd! Fekk 1 poeng, prestasjon og resultatet han ville ha.

Samtidig har me jo nok sjansar til å avgjera dette. Ganske mange faktisk.  2. Omgang mykje betre enn første.
« Siste redigering: 23. Aug. 2014, 15:40 av lgrinde »

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Er litt lei av å se Williamson som "bambi på isen" når han har ball i beina. Ingen dårlig kamp av han, men som sagt litt oppgitt og lei. Da får Taylor vise at han duger neste kamp.
Dårlig kamp, Aston Villa er på hjemmbane og er ikke interesserte i å vinne engang. Tar gjerne en ny midtstopper og spiss før vinduet stenger.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Jeg tar gjerne Mbiwa og en spiss før vinduet stenger
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Når eg såg oppsummeringa av Myhre av 2.omgang so se ein jo kor mange sjansar me har til å skåra på. Hadde garantert gitt oss seieren. Totalt sett ein svak kamp der me likavel burde ha vunne. Pardew har ikkje greidd å endra mykje sidan førre sesong.
Eg vil sjå Perez frå start neste helg!!
« Siste redigering: 23. Aug. 2014, 15:47 av lgrinde »

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Blir vanskelig når vi er avhengig av at Sissoko og Gouffran skal skape sjanser. Helvette så dårlige de er til det - de får jo ikke til en dritt. Cabella var også veldig svak.

HBA hadde vært forskjellen for oss idag (som vanlig mot Villa). 

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
En dårlig kamp med lavt tempo, men vi skapte iallefall en del mer enn Villa.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Colback og Janmaat som lagets beste? Dummett og Gouffran får ikke mine stemmer iallefall.

gavharr

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 44
    • Vis profil
Krul var best. Den eneste uten feil  ::p

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Kan ihvertfall konkludere med at Janmaat og Colback er to solide signeringer. Resten har fortsatt en del å bevise.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Laget skriker etter en god midstopper og en goalgetter.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Gouffran har vært helt vekke i to kamper nå. Ikke bidratt med noe som helst offensivt. Ikke kan han utfordre, det går kun på støttepasninger. I tilleg drar han ned tempo hver gang han får ballen. Det eneste positive med karen er at han jobber hardt uten ball. Men jeg satt og så på hvor ubrukelig han var da vi hadde ballen i dag og det var faen ikke til å tro. Selv Obertan hadde frisket opp, og den sitter langt inne.

Riviere har også vært alt annet en den spissen man kunne håpe på. Han er riktig nok sterk i duellene, men skaper lite for seg selv og laget at jeg er tilbøyelig til å mene at unge Perez burde få seg en start. Aller hels ser jeg at vi henter inn en fryktinngytende goalgetter, men det tror jeg ikke skjer.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Perez må få sjansen. Han var veldig frisk mot City og var vel sist på sjansen til De Jong? Han kan ilag med De Jong finna på mykje faenskap mot Hangeland og Co

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Enig i at Perez har sett utrolig spennende ut! Jeg syntes likevel at han ser litt "lett" ut, og inntil videre kan få det litt tøft fra start, kontra mot slitne spillere! Selv om Riviere ikke ser helt sharp ut, tror jeg han er ganske slitsom å spille mot og gir litt bank til midtstopperne. Men om Perez fortsetter, håper ikke jeg heller det tar lang tid før han får en start.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Vi er avhengige av å få inn en måljeger og en solid stopper...