20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: God Jul  (Lest 4368 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: God Jul
« Svar #15 på: 24. Des. 2011, 12:34 »
Har ikke hatt julestemning på mange, mange år. Men låta er ekstremt flott. Trist som faen, men det er det som duger. :wub:
Nei.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: God Jul
« Svar #16 på: 24. Des. 2011, 15:04 »
Snakk om Fairytale of New York da. Fantastisk sang =)

god jul folkens!

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: God Jul
« Svar #17 på: 24. Des. 2011, 18:09 »
God jul alle sammen.  :)

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: God Jul
« Svar #18 på: 29. Des. 2011, 14:47 »
Er ikke lov å klage på julegavene egentlig i den velferden vi lever i, men i år fikk jeg tidenes verste julegave og en skikkelig skivebom av gave.

Søsteren min spurte hvilket lag jeg holdt med, hvorpå jeg svarer at det er Newcastle United. Hun hadde tydligvis hørt Manchester United og ikke Newcastle United. For jeg fikk en Man Utd kalender til jul. Det må kalles en skikkelig brøler. Men jeg har nå iallefall oppteningspapir til peisen nå da.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: God Jul
« Svar #19 på: 29. Des. 2011, 14:52 »
Jeg fikk en Newcastlekalender og drakt av broren min som hadde vært i London i julegave i år, så jeg må si meg veldig fornøyd.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: God Jul
« Svar #20 på: 29. Des. 2011, 14:56 »
Jeg fikk en Newcastlekalender og drakt av broren min som hadde vært i London i julegave i år, så jeg må si meg veldig fornøyd.

Litt mer treff det ja.:) Men neste år blir det hevn

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: God Jul
« Svar #21 på: 29. Des. 2011, 15:02 »
Er ikke lov å klage på julegavene egentlig i den velferden vi lever i, men i år fikk jeg tidenes verste julegave og en skikkelig skivebom av gave.

Søsteren min spurte hvilket lag jeg holdt med, hvorpå jeg svarer at det er Newcastle United. Hun hadde tydligvis hørt Manchester United og ikke Newcastle United. For jeg fikk en Man Utd kalender til jul. Det må kalles en skikkelig brøler. Men jeg har nå iallefall oppteningspapir til peisen nå da.

Man burde takke for at man får noe uansett, men trenger jo ikke like innholdet. Som gaven du fikk er et meget godt bevis på :P
Same old Shearer, always scoring!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: God Jul
« Svar #22 på: 29. Des. 2011, 16:20 »
Fikk tredjedrakta fra 06/07-sesongen jeg :)
Skal sies at jeg sendte en link til søster'n og sa, DENNE skal jeg ha :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒