20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: R.I.P Tråden.  (Lest 59824 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Inuz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 391
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #60 på: 30. Mars 2009, 01:48 »
At least 19 people have died in a crush at a football stadium during a World Cup qualifier in Ivory Coast.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/7971140.stm

leste det nå jeg også.. trist:( Får håpe at Drogba er deppa pga det og står over helgens kamp mot oss :)
Ba Ba Ba!!!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #61 på: 30. Mars 2009, 17:09 »
Tragisk at vi over ti år etter Hillsborough og Heysel fremdeles må oppleve slike ting.
Fotballinteressen i Elfenbenskysten er tydeligvis enorm, etter at de har fått frem en så stor stjerne som Drogba på internasjonalt toppnivå. Håper bare at denne tragedien får positive følger, som europeiske tragedier har gjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Inuz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 391
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #62 på: 26. Juni 2009, 01:40 »
Jaja.. Tro det eller ei.. Michael Jackson døde av hjerteinfarkt  :'( :'(

Må si dette var utrolig trist, har alltid likt MJ uansett spekulasjoner om ting og tang så har jeg alltid digget han enormt.

RIP Michael Jackson king of pop!
Ba Ba Ba!!!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #63 på: 26. Juni 2009, 16:24 »
Dette er dessverre nok en mørk merkedag i musikkhistorien, på linje med da Elvis døde, eller da John Lennon døde.
Ble nesten litt trist da jeg hørte Billie Jean på radio tidligere i dag.

Jeg har alltid trodd på et comeback fra MJ. Et ordentlig comeback, en konge verdig. Hadde det blitt noe ut av planene om et samarbeid med Stargate-duoen, så tror jeg det ville blitt bra. Desverre får vi aldri vite det nå. Håper bare folk flest husker han for musikken, og ikke for skandalene og tabloid-oppslagene. Jeg har aldri trodd på ryktene om Michael Jackson, og jeg vil alltid huske ham som den banebrytende artisten på 70- og 80-tallet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #64 på: 26. Juni 2009, 16:48 »

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #65 på: 26. Juni 2009, 17:02 »
Veit! Han der første, får heilt latterkrampe eg!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #66 på: 27. Juni 2009, 00:44 »
Lisa Marie Presley blogger om dødsfallet, og sier at Michael for mange år siden spådde at han kom til å lide samme skjebne som hennes far.
Den 16. august 1977 og 25. juni 2009 led to konger samme skjebne. Jeg synes virkelig synd på Lisa Marie.

Hvil i fred, Elvis og Michael.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #67 på: 28. Juni 2009, 15:01 »
Siden eg aldri har hatt noe forhold til Michael Jackson, så sørger eg ikke over hans dødsfall. Hørte foresten i dag at siden han består av 87 % plast, så skal han ikke kremeres. Han skal smeltes om, og så skal dem lage lego av han så barn fortsatt kan å leke med han............

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #68 på: 28. Juni 2009, 16:28 »
Det var en sånn passe usmakelig kommentar i en RIP-tråd, Sebastian. Keep up the "good" work, for all del.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #69 på: 28. Juni 2009, 16:52 »
Siden eg aldri har hatt noe forhold til Michael Jackson, så sørger eg ikke over hans dødsfall. Hørte foresten i dag at siden han består av 87 % plast, så skal han ikke kremeres. Han skal smeltes om, og så skal dem lage lego av han så barn fortsatt kan å leke med han............

Håløst! Var det meningen å være vittig?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #70 på: 28. Juni 2009, 17:14 »
Jeg lar meg faktisk provosere av all den dritten folk har klart å vrenge av seg for å være vittige på MJ i kjølvannet av dødsfallet.
Få mennesker har vært offer for så mye drittslenging og anklager som MJ. Ettersom det ikke finnes en sjel som har hatt så stor innvirkning på pop-musikken nå som MJ, bør han hedres etter best mulig evne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Inuz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 391
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #71 på: 28. Juni 2009, 17:39 »
Jeg lar meg faktisk provosere av all den dritten folk har klart å vrenge av seg for å være vittige på MJ i kjølvannet av dødsfallet.
Få mennesker har vært offer for så mye drittslenging og anklager som MJ. Ettersom det ikke finnes en sjel som har hatt så stor innvirkning på pop-musikken nå som MJ, bør han hedres etter best mulig evne.

thumbs up++
Ba Ba Ba!!!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #72 på: 28. Juni 2009, 19:37 »
Har aldri hatt noe forhold til MJ jeg heller. Synes det er trist at han er død, og selvfølgelig skal han hedres etter best mulig evne. Ikke noe sorg her i gården, men kan forstå de som har vokst opp til musikken hans. Aldri vært noe fan på noen som helst slags måte, men at det er trist for musikkbransjen er det ikke tvil om.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #73 på: 28. Juni 2009, 20:03 »
For all del. En skal ikke sitte å hylle MJ på måfå, men en skal i hvertfalll holde seg for god for sånt skit!
Selv har jeg vokst opp til å digge MJ, og det gjør jeg enda! Masser av musikken hans er tidløs, rett og slett!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #74 på: 28. Juni 2009, 20:14 »
Enig med deg der. Slikt tull bør man holde seg for god til!
Han har en del bra sanger synes jeg, og har gjort veldig mye for musikken :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒