20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Forsvarstrøbbel  (Lest 3650 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Forsvarstrøbbel
« på: 13. Nov. 2015, 19:56 »
Jeg føler vi mangler en hodesterk stopper som kan rydde vekk innlegg og lange baller... Samtidig en leder som kan unngå alle markeringsfeilene, og abc feilene.. Er kke Colo kapabel til dette? Colo Mbeba ser hvertfall ikke spesielt hodesterke ut. Feks mot Soton fikk Long og Pelle hvert sit mål på hodet..Virker som Colo er god til tider men er forbi sitt beste, og Mbeba trenger en hodesterk lederskikkelse ved siden av seg. Lacasette er vel nesten 2 meter , og visstnok en god leder. Lurer på om dette kan bli bra på sikt... For dette er alt for lite hodestyrke, og lederevner... Haidara har vært meget skuffende etter å ha vært spennende tidligtere, og jeg håper Dummet kan gjøre det bedre selv om det ikke ser slik ut. Eneste jeg ar sansen for er Janmaat som ser ut til å være meget god begge veier... Keeperne våre kan vi hvertfall ikke klage på. Føler Tiote og Cabaye var mer dominerende på midten, enn Colback/Anita-Tioite(den Tiote vi ser nå). .. Skulle gjerne hatt en spiller som gjorde en god jobb defensivt,,, også gjerne en som kunne styre spilet litt mer og samtidig gjort en sterk defensiv innsats. Føler vi til tider blir overkjørt sentralt på midten...

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Forsvarstrøbbel
« Svar #1 på: 15. Nov. 2015, 15:36 »
Lacasette?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Forsvarstrøbbel
« Svar #2 på: 15. Nov. 2015, 15:49 »
Lacasette?
Mbeba?

Haha... Regner med at det snakkes om Mbemba og Lascelles :P