20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Championship 2015/16  (Lest 2769 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Championship 2015/16
« på: 02. Mai 2015, 22:22 »
Etter dagens åttende strake nederlag og når de andre lagene rundt, med unntak av QPR og Burnley jeg anser som nede allerede tyder alt på at det blir nedrykk i år.
Det er per dags dato ingen verdens ting som går Newcastles vei, det meste skyldes klubben selv, og selv ikke et håp om at en annen klubb skal snuble ser ut til å funke.
Carver sitter tydeligvis trygt, hvilket er utrolig med tanke på resultatene han har oppnådd i år og i Pardews fravær etter Hull-headingen forrige sesong.

Jeg klarer ikke å se hvordan ting skal snu de siste tre kampene og det betyr et nytt nedrykk for klubben.

Så mitt spørsmål er da: hva kan vi forvente av neste sesong?

Selv tror jeg det blir en meget vanskelig sesong og at det blir lenge til Newcastle spiller i PL igjen slik som klubben drives i dag.
Men jeg gidder ikke felle en tåre når nedrykket er klart om et par uker, for det er ikke Ashley og gjengen hans verdt!!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Championship 2015/16
« Svar #1 på: 03. Mai 2015, 01:16 »
Rydda sjøl bort alle Newcastle-effekter fra stua i dag. Orker ikke mer...
No fate but what you make

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Championship 2015/16
« Svar #2 på: 03. Mai 2015, 01:46 »
Vi er alle frustrerte, men la oss nå ikke ta alle sorgene på forskudd

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Championship 2015/16
« Svar #3 på: 16. Mai 2015, 19:24 »
Spikeren ble banket i kista i dag.
United vil beholde Hull oppe og taper sin kamp, mens Big Sam gjør sitt siste trekk som West Ham manager og slår Newcastle.

Neste år kommer til å bli tragisk dårlig og det er helt jævlig å være Newcastle supporter om dagen.