20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45  (Lest 35436 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« på: 08. Nov. 2010, 16:52 »
Det er duket for ny kamp på SJP i Premier Leagues 12. runde, når Gamstens Blackburn Rovers gjester Newcastle. Sistnevnte har tre på rappen, og kan fort komme opp i fem strake etter de to neste hjemmekampene. Neste kamp er som kjent mot Fulham på eget gress. Men man skal aldri si noe sikkert med Newcastle. Vi har vært svært ujevne denne sesongen og har vunnet der man forventer det minst, for å så tape hjemme mot gampelag som Blackpool og Stoke.

Kjør debatt!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

tomejohansen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 203
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #1 på: 08. Nov. 2010, 16:55 »
Sendes denne på noen av PL-kanalene til TV2?

Viktig at vi fortsetter den gode trenden nå. Takler ikke en ny nedtur på linje med den vi hadde etter seieren mot Villa. Satse på 9 poeng på de 3 neste :D

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #2 på: 08. Nov. 2010, 17:06 »
Med Barton på vingen og Carroll fremme går dette veien! (*Vår vei* altså - hvis noen lurte).
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

morgan303

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 610
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #3 på: 08. Nov. 2010, 17:14 »
Forventer vel egentilig samme lag som sist nå. Never change a winning team mener jeg.
Blir nok mer en fysisk kamp denne enn mot the wengers

Peter

  • Gjest
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #4 på: 08. Nov. 2010, 17:26 »
Det verste med å spille mot Blackburn er at du hvert minutt risikerer å få en spiller skadet! :P
Fornøyd om vi greier uavgjort her!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #5 på: 08. Nov. 2010, 17:49 »
Regner med samme lag som sist, og jeg FORVENTER at laget fortsetter å spille sånn de har gjort i det sist: vilt bra!

Tipper vi vinner 3-0. Carroll x1, Ameobi x1 og Gamst Pedersen x1.
Nei.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #6 på: 08. Nov. 2010, 17:56 »
Det verste med å spille mot Blackburn er at du hvert minutt risikerer å få en spiller skadet! :P
Fornøyd om vi greier uavgjort her!

Ikke sant. Frykter spesielt en aggresiv og meget god Phil Jones. Tenningsnivået til disse ungguttene har en tendens til å ta overhånd..

Ellers er jeg ikke like positiv som mot Arsenal. Big Sam er en sleip faen, og spesielt mot oss ser jeg det typisk at han får et resultat han blir fornøyd med.

Vi bør uansett starte med laget vi har spillt med i det siste. Det er fantastisk hvor bra det har sett ut. Så får vi bare se om vi kan unngå en skrell mot enda et antatt dårligere (hva PL generelt gjelder) lag.

Det skal også sies at jeg på stående fot ikke er fornøyd med uavgjort, og håper inderlig vi skaffer oss nok en seier. Det er rett og slett deilig å lese tabellen om dagen, og jeg ser gjerne at vi blir der oppe en stund.

HTL!
« Siste redigering: 08. Nov. 2010, 17:59 av 17Parker »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #7 på: 08. Nov. 2010, 17:59 »
Allardyce er en slu jævel, og spesielt med Bolton tror jeg han har veldig god statistikk mot oss. Men vi skal likevel være bedre enn Blackburn, og vi bør vinne denne.

Men så var det det som skjedde mot Stoke da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #8 på: 08. Nov. 2010, 18:36 »
Jeg må innrømme jeg har en dårligere følelse fremfor denne kampen enn foran Arsenal-kampen. Vi har slitt mot gampelaga tidligere i sesongen - men jeg håper det nye systemet vårt kan endre på også dette. Blir uansett ikke lett - forventer en tøff batalje. Satser på 2-0, seier signert et mål hver av Sholadinho og Carroll, servert av hovmester Barton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmio

  • Gjest
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #9 på: 08. Nov. 2010, 18:42 »
Tipper vi vinner 3-0. Carroll x1, Ameobi x1 og Gamst Pedersen x1.
;D

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #10 på: 08. Nov. 2010, 18:50 »
viktig at laget nullstiller seg fullstendig før denne kampen, da det å spille mot Arsenal borte er komplett motsatt av å spille mot Blackburn hjemme.

Nøkkelen i denne kampen blir dødballene. Hvem som er best organisert samt hvem som slår de beste dødballene.

Blackburn kommer til å være veldig godt organisert defensivt på dødballer, så det kommer til å bli vanskelig for Carroll og co. Vi får håpe at Barton fortsetter å slå gode innlegg når vi får sjansen.


Holmen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 80
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #11 på: 09. Nov. 2010, 10:42 »
Tror det blir en kjedelig kamp der vi til slutt vinner 1-0. Nolan etter 70!
Could have been worse, I could have been born a Mackem.

Hansn

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 80
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #12 på: 09. Nov. 2010, 11:51 »
Sendes denne på noen av PL-kanalene til TV2?

Viktig at vi fortsetter den gode trenden nå. Takler ikke en ny nedtur på linje med den vi hadde etter seieren mot Villa. Satse på 9 poeng på de 3 neste :D


Nei dessverre. Den vises på Tv2 Sumo

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #13 på: 09. Nov. 2010, 12:18 »
Er denne type kamp vi MÅ vinne og i motsetting til Stoke og Blackpool så tror jeg vi vinner denne kampen. Sånn som laget spiller om dagen så er det viktig å holde beine på jorden og ta en kamp om gangen.

HOWAY THE LADS!!!

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #14 på: 09. Nov. 2010, 12:19 »
Eneste jeg vet er at jeg kommer til å være nervøs før og under kampen!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!