20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke forandringer må til neste sesong?  (Lest 2900 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Hvilke forandringer må til neste sesong?
« på: 28. Jan. 2008, 16:18 »
Nå er det  bare å innse at denne sesongen er tapt, og jobbe inn mot neste sesong.

Hva bør vi gjøre?
Hvilke spillere bør vi kvitte oss med?
Hvilke spillere bør vi kjøpe?
« Siste redigering: 28. Jan. 2008, 16:46 av Roblee »

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Hvilken forandringer må til neste sesong?
« Svar #1 på: 28. Jan. 2008, 16:22 »
Jeg mener at Alan Smith har vært et bomkjøp uten tvil, hvis han ikke begynner å vise seg fram denne sesongen så vil jeg ikke se han i den svarte og hvite drakta.


Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Hvilken forandringer må til neste sesong?
« Svar #2 på: 28. Jan. 2008, 16:26 »
Kvitte oss med Butt, Babayaro, Ameobi, Carr, Roz, Viduka. Owen og Duff bør også forsvinne hvis de ikke presterer iløpet av vårmånedene.

Inn med en stor kvalitetsspiss med gode avslutterferdigheter og et midtbaneanker med overblikk og pasningsfot.
Inn med en kvalitetsmidtstopper med lederegenskaper.

Dette menger jeg er det viktigste. Hvis vi kvitter oss med alle de jeg har nevnt må det selvfølgelig handles inn spillere for å få en stor stall, men hent kvalitet

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Hvilken forandringer må til neste sesong?
« Svar #3 på: 28. Jan. 2008, 16:32 »
Kvitte oss med Butt, Babayaro, Ameobi, Carr, Roz, Viduka. Owen og Duff bør også forsvinne hvis de ikke presterer iløpet av vårmånedene.

Inn med en stor kvalitetsspiss med gode avslutterferdigheter og et midtbaneanker med overblikk og pasningsfot.
Inn med en kvalitetsmidtstopper med lederegenskaper.

Dette menger jeg er det viktigste. Hvis vi kvitter oss med alle de jeg har nevnt må det selvfølgelig handles inn spillere for å få en stor stall, men hent kvalitet

Synes Duff har begynnt å vise litt tedenser jeg, det skal jo dog huskes at han har vært ute ganske lenge med skade.

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Hvilken forandringer må til neste sesong?
« Svar #4 på: 28. Jan. 2008, 16:37 »
Ja han har begynt å vise litt. Synes jeg så forbedring på mye mot Arsenal på lørdag.
Det er det jeg vil se resten av sesongen. Spillere som viser at de vil være med videre og som presterer.
Duff vil nok få sine sjanser. Akkurat det samme med Owen og forsåvidt Viduka.
Tror vi vil få se en stor forbedring av mange spillere under Keegan. Spillere som henter frem potensialet de har.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Hvilken forandringer må til neste sesong?
« Svar #5 på: 28. Jan. 2008, 16:42 »
Jeg tror mye av problemet ligger i midtbaneleddet, de klarer rett og slett ikke å servere spissene våre med gode passninger. Vi kan jo også konkludere med at Smith ikke er en midtbanespiller.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvilke forandringer må til neste sesong?
« Svar #6 på: 28. Jan. 2008, 17:29 »
Vi må få opp selvtilliten på spillerne. Gode spisser som Owen og Martins har vært svake og fått lite å jobbe med. Milner og Duff har slitt med prestasjonene den siste tiden, og Taylor er ute av det. Viktig å få opp selvtilliten. Vi må satse på en seier mot Boro for å heve den!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvilke forandringer må til neste sesong?
« Svar #7 på: 28. Jan. 2008, 17:34 »
Det er liten tvil om at mye av problemet ligger i midtbaneleddet. Midtbanen vår er tynn, og det er en dårlig blanding av ferdigheter. Litt for mange arbeidsjern, litt for få kreative sjeler. Zog er ikke en playmaker-type. Han liker å løpe mye med ball, gjerne komme seg ut på kant, for å få driblet litt og lagt opp til medspillere. Ikke den vi bør lene oss på i Emres fravær.

Barton må først bli utskrevet fra klinikken han er på, før vi kan begynne å trekke konklusjoner om hans fremtid. Han har utvilsomt ferdighetene, og vi får bare håpe at de siste ukers rusbehandling gjør ham godt. Kanskje spesielt mentalt.

Geremi er altfor treg, og faller rett og slett gjennom i Premier League. Det er synd, for jeg trodde faktisk denne mannen kunne gjøre nytte for seg. Han holdt et brukbart nivå i Pre Season, men var tydeligvis veldig sliten da PL startet.

Butt synger på nest siste verset, og bør erstattes allerede til sommeren. Han er god når han er god, men han sliter mer og mer tempomessig, og er for svak i avleveringene.

I tillegg trenger vi en konkurrent til Milner på høyrekanten. Synes vi har lagt alt for mye ansvar på en 22-årings skuldre de siste par sesongene. Vi trenger en ny Solano.

Duff, Milner, Zog og Emre er flotte folk det, og hvis de vil, så har de alle en fremtid i klubben. Men vi trenger flere enn bare de fire. Vi trenger ett eller to nye anker, vi trenger en ny playmaker, i tillegg, eller som erstatter for Emre. Og vi trenger som jeg nettopp sa en ny Solano på høyrekanten.

Smith skal selvsagt ikke vurderes som midtbanespiller, med mindre det er fullstendig krise, og selv da bør vi helst holde oss langt unna.

Ut med Butt og Geremi.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvilke forandringer må til neste sesong?
« Svar #8 på: 28. Jan. 2008, 17:37 »
Synes Butt er god jeg, når han har en riktig spiller ved sin side. Måten han styrte kampen på mot Arsenal var det klasse over. Men han bør selvsagt ikke være noe førstevalg, slik han er om dagen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hvilke forandringer må til neste sesong?
« Svar #9 på: 28. Jan. 2008, 17:39 »
Enig med både Joakim og Roblee hva midtbanen angår, syns også Eilertsen har ett godt poeng hva selvtilit gjelder!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvilke forandringer må til neste sesong?
« Svar #10 på: 28. Jan. 2008, 17:43 »
Jeg liker også Butt, men han synger på nest siste verstet, og vi må få inn minimum ett nytt anker, som blir nytt førstevalg på den plassen. Butts manglende huritghet blir mer synlig, og han er ikke noen Makelele eller Vieira når det kommer til ballferdigheter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvilke forandringer må til neste sesong?
« Svar #11 på: 28. Jan. 2008, 17:45 »
Jeg liker også Butt, men han synger på nest siste verstet, og vi må få inn minimum ett nytt anker, som blir nytt førstevalg på den plassen. Butts manglende huritghet blir mer synlig, og han er ikke noen Makelele eller Vieira når det kommer til ballferdigheter.

Der er vi helt enig. Ideellt sett bør vi da få inn to anker og slippe Butt, da jeg håper på dobbel dekning på alle plasser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hvilke forandringer må til neste sesong?
« Svar #12 på: 28. Jan. 2008, 17:48 »

Jeg liker også Butt, men han synger på nest siste verstet, og vi må få inn minimum ett nytt anker, som blir nytt førstevalg på den plassen. Butts manglende huritghet blir mer synlig, og han er ikke noen Makelele eller Vieira når det kommer til ballferdigheter.

Der er vi helt enig. Ideellt sett bør vi da få inn to anker og slippe Butt, da jeg håper på dobbel dekning på alle plasser.

Absolutt, men akkurat det er ikke enkelt, og enda vanskeligere nå enn i sommer. Hvis det nå stemmer at Juve skal være villige til å betale rundt £8 mil. for Momo Sissoko så sier vel det sitt om dette overgangsvinduet!

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Hvilke forandringer må til neste sesong?
« Svar #13 på: 28. Jan. 2008, 18:30 »
Vi må få opp selvtilliten på spillerne. Gode spisser som Owen og Martins har vært svake og fått lite å jobbe med. Milner og Duff har slitt med prestasjonene den siste tiden, og Taylor er ute av det. Viktig å få opp selvtilliten. Vi må satse på en seier mot Boro for å heve den!

Helt enig. Kanskje det er like greit at det ikkje kjem nokon i dette vinduet, noko bra sesong-resultat får vi ikkje uansett. Vi kan heller konsentrere oss om å gje sjølvtilitt til dei "stjernene" våre som har vore ute av form ei god stund, og gje dei ein ny sjanse. Så kan vi heller sjå kvar vi treng forsterkningar til sommaren, i staden for å gjere hastekjøp til blodpris i dette vinduet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvilke forandringer må til neste sesong?
« Svar #14 på: 28. Jan. 2008, 21:04 »
Vi må få opp selvtilliten på spillerne. Gode spisser som Owen og Martins har vært svake og fått lite å jobbe med. Milner og Duff har slitt med prestasjonene den siste tiden, og Taylor er ute av det. Viktig å få opp selvtilliten. Vi må satse på en seier mot Boro for å heve den!
Ikke sikker på når du postet dette innlegget Kristoffer, men Taylor har vel vært en av våre desisert beste de siste kampene?? Det mener iallefall jeg.
Men ellers enig i det du skriver, selv om jeg mener vi kan se Duff er på gang?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.