20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Patrick Kluivert  (Lest 8242 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Patrick Kluivert
« Svar #15 på: 10. Mai 2005, 20:17 »
Forstår dere ikke!? Fulgte dere med i eng. 1divisjon ifjor? Andy Johnson er ikke "oneseasonman". Langt ifra. Han har alltid vært en glimrende spiller. Han lurer til seg straffespark, scorer i de mest utenkelige situasjonene og holder disiplinen på rett plass. Har lenge fulgt Johnson. Han er god. Bedre enn Yakubu og alle disse andre spillerne som dere vil se i Newcastle-trøya.
Han er god. Det har han alltid vært!

Moods

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 193
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Patrick Kluivert
« Svar #16 på: 10. Mai 2005, 20:59 »
Teit det dere skriver om at alle målene han scorer er str. spark... Spør dere selv hvem som lager straffene så kommer dere nok til å lese Andy Johnson en del ganger... Samtidig så er vel ikke straffemål noe mindre viktige enn vanlige mål...? eller..?
Howay the lads!!

DanMan

  • Gjest
Patrick Kluivert
« Svar #17 på: 11. Mai 2005, 11:04 »
Sitat fra: "Moods"
Teit det dere skriver om at alle målene han scorer er str. spark... Spør dere selv hvem som lager straffene så kommer dere nok til å lese Andy Johnson en del ganger...


Nå har jo godeste Johnson fått mye pepper for å "falle lett" eller filme, uten at jeg verken ken bekrefte eller avkrefte dette.

Enig med Nordin (noe jeg alltid har vært i Kluivert-saken), dette er trist. Kluivert fikk rett og slett ikke nok sjanser i mine øyne. At Ameobi kronisk ble foretrukket er et mysterium uten like! Mye tyder dessverre på at Kluivert er litt for blasert og opptatt av penger, da det neppe kan ligge sportslige årsaker bak at vi ikke vil ha ham. Ble så glad av å lese at han ville bli i klubben,og at han trivdes, men den menngen er nå borte, noe som for meg er et aldri så lite svik. Jeg er forøvrig også fan av håret hans.  :lol:

Som erstattere til de to vi mister på topp mener jeg vi bør satse alt på Yakubu. I tillegg hadde det vært riktig så gøy med Michael Owen, Dean Ashton, Ivan Klasnic, David Aganzo, David Di Michele, Daniel de Ridder eller Mateja Kezman (på billigsalg). Saviola må vi nok nå se langt etter, nå når "trekkplasteret" hans, Kluivert, drar. Synd, men sant,

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Patrick Kluivert
« Svar #18 på: 11. Mai 2005, 15:29 »
Yakubu er langt dårligere enn Johnson. Hvor mange ganger er jeg nødt til å fortelle dere det? Svært enig med Moods. Det er Johnson som lager straffesparkene, og at han faller lett er jo bare en fordel!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Patrick Kluivert
« Svar #19 på: 11. Mai 2005, 16:23 »
Hva føler dere når jeg sier at Kluivert forsvinner i sommer?
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Patrick Kluivert
« Svar #20 på: 11. Mai 2005, 16:34 »
Ingenting. Absolutt ingenting. Han forsvinner til sommer ja. Da skal Kluivert dra til Spania ifølge hovedpersonen selv. Men han har bare vært en eneste stor skuffelse.

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Patrick Kluivert
« Svar #21 på: 11. Mai 2005, 16:39 »
Jeg sitter med litt blandende følelser. Mest triste

Vi mister noe som kan bli noe stort, hvis han bare
får spilletid. Da "utvikler" han seg. Han har jo stort potensial.
Men faktisk så er det ikke sikkert han han ville vært god hvis han hadde vært på sitt beste her i Englnad.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Patrick Kluivert
« Svar #22 på: 12. Mai 2005, 14:44 »
En skuffelse har han vært javel, men samtidig så tyder Kluivert sine tall fra Barcelona og landslaget at det er snakk om en spiss som vet veien til målet. Har ikke fått det til i Newcastle, men samtidig burde han kanskje få en sesong til på å bevise at han er god nok.

Men vil han vekk, så er det ingenting man kan gjøre med det.
Carr har altfor få landskamper for England!

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Patrick Kluivert
« Svar #23 på: 12. Mai 2005, 14:54 »
Jeg var meget gledelig overrasket da Kluivert skrev under for oss i fjor, å gledet meg til han skulle finne tilbake til scoringsformen i den sort-hvite trøya!
Noen viktige mål har han scoret, men har vært mye skadet, altfor mange småskader!
Og han så heller ikke spesielt intressert ut der han luntet rundt på banen da han spillte, men slik har han vel alltid vært, har han ikke det??

Jeg var gla for å høre at han ville fortsette hos oss neste sesong, men den plutselige vendingen var ikke bra! Kluivert er en klassespiller, noen vil her protestere å si at han VAR en klassespiller, men da kan man si det samme om Shearer åsså! Oi, der ble mange sure på meg...;) Men vi vet jo alle hva Shearer står for, og jeg mener Kluivert, på sin egen måte, står for noe av det samme, ikke personlighetsmessig å sånn, men dere skjønner hva jeg mener viss dere legger godviljen til!

Så til poenget, jeg mener Kluivert kunne blitt en hit dersom han fikk spillt mer i PL, han har jo aldri spillt i PL før, å det er jo en overgang fra spania. Så med litt tid kunne han blitt bedre, mye bedre for oss. Men slik blir det altså ikke!

Bjørn - bedre, mye bedre!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Patrick Kluivert
« Svar #24 på: 12. Mai 2005, 16:39 »
Det sier seg selv at det blir vanskelig for Kluivert å skulle prestere når laget ikke presterer. Desverre så er ikke mannen Ronaldo eller Ronaldinho. Vi snakker ikke om en mann som kan gjøre absolutt alt på egenhånd. Han er, som Shearer, avhengig av et godt kollektiv for å fungere. Likevel har han vist seg mer effektiv enn Shearer på den tiden han har spilt for klubben. Shearer har jo 7 mål på et stort flertall av kampene, mens Kluivert har 6 mål på et mindretall av kampene. Dessuten har han vært inbytter i de fleste av kampene han har spilt. Shearer har startet omtrent hver kamp han har spilt. Det er ikke bare Kluivert som har vært en skuffelse. Den eneste grunnen til at Boumsong ikke har fremstått som en skuffelse, er jo at han har hatt betydlig flere oppgaver enn Kluivert, fordi motstanderen stort sett har utfordret oss mer enn vi har utfordret dem, selv om vi har vunnet kamper. Vi ligger på nedre halvdel av tabellen. Det er et tegn på at ting overhodet ikke har fungert offensivt. Men det er ikke Kluiverts feil. Vi har jo overhodet ikke hatt en plan for angrepsspillet vårt, og da har de kampene vi har vunnet vært mer tilfeldige seire, enn gode arbeidsseire. Kluivert har til og med scoret flere mål som innbytter. Hvem andre har klart det av spissene våre?

Jeg mener Souness har driti på draget hva angår Kluivert. Jeg er sikker på at vi kunne fått sett hva Paddy virkelig duger til om vi hadde hatt en manager som vet hvordan fotball skal spillles. Men det får vi jo ikke på et halvt års tid ennå. Det er feil å la Paddy gå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Patrick Kluivert
« Svar #25 på: 18. Mai 2005, 13:01 »
Newcastle bekrefter Kluivert exit
Skrevet av Asbjørn, 18 Mai 05

Kluivert får ikke fornyet kontrakt med Newcastle. Dette bekrefter Newcastle idag om man skal tro Sky Sport. Det er forventet at Kluivert returnerer til Spania. Kluivert scoret 5 UEFA cup mål på 5 UEFA cup kamper. I ligaen klarte han bare å notere seg for 6 scoringer på 25 kamper (10 som inbytter).

Aston Villa skal være interessert i Craig Bellamy, og det er bare spørsmål om tid før han finner seg en ny arbeidsgiver. Da står Newcastle igjen med Shearer, Ameobi og Chopra. Det bør derfor være opplagt for Souness, hva som bør handles inn før kommende sesong sparkes igang.
Toon, Toon,
Black and white army

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Patrick Kluivert
« Svar #26 på: 18. Mai 2005, 13:15 »
Og da sier vi takk og farvel til vår beste spiss for øyeblikket. Regner Bellamy som solgt.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Patrick Kluivert
« Svar #27 på: 18. Mai 2005, 13:49 »
Lykke til i din neste klubb Kluivert!!

Jeg har hvertfall fått oppleve å ha Kluivert i Newcastle da, om det er noen trøst..

Kluivert kunne blitt en hit han om ting hadde blitt annerledes i august mnd.

Moods

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 193
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Patrick Kluivert
« Svar #28 på: 18. Mai 2005, 13:55 »
Ja men lyset i tunnelen er at vi har Shola Ameobi i bakhånd! Gutten som er talent til han er 30 og som alltid finner veien til nettmaskene... Tillit får han jo også!

Har tilgode å se gutten prestere.. et bra mål har jeg sett og det var mot Chelsea i fjor... Selg!
Howay the lads!!

DanMan

  • Gjest
Patrick Kluivert
« Svar #29 på: 19. Mai 2005, 10:00 »
Sitat fra: "Luke Edwards fra The Journal"
Patrick Kluivert signed a £67,000-a-week deal with Newcastle on July 21, 2004. In 43 weeks he has earned £2.88m which translates as:

£221,615 per goal,

or £115,240 per start,

or £77,864 per appearance,

or £1,325 per minute of first-team action.


Ikke akkurat godt brukte penger..

(Legger for egen regning til at vi betaler halvparten av dette, da Barca visstnok betaler halve lønna hans. Urovekkende er det uansett.)

Lykke til videre, Patte!
You'll be missed..