20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 145874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #930 på: 22. Feb. 2016, 00:13 »
Driter egentlig i om Colo er skadet. Viktigste er å få Mbemba skadefri. Lascelles eller Taylor er ikke noe dårligere enn Colo pdd.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #931 på: 22. Feb. 2016, 06:23 »
Tja, eg vil heller ha rutinen til Colo no i dei siste kampane enn ein rusten Taylor eller ein uerfaren Lascelles.
Akkurat mot Mackems trur eg Mbemba og Taylor kan vera det beste alternativet. Dette er dårleg nytt. Verte vel ute lenge både han og Mitrovic.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #932 på: 22. Feb. 2016, 11:38 »
Men har ikke Colo bevist igjen og igjen og igjen at hans rutine er verdt minimalt? Det har jo ikke vært rent sjeldent i løpet av de siste sesongene at han har sett ut som en spiller totalt blottet for rutine. Ser ofte ut som en urutinert 21-åring som er helt ny i ligaen.
Nei.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #933 på: 22. Feb. 2016, 12:20 »
Men har ikke Colo bevist igjen og igjen og igjen at hans rutine er verdt minimalt?
Colo er frustrerende ustabil og burde etter alderen å bedømme fremstå langt tryggere og dirigere forsvarslinja betydelig bedre enn han gjør. Man kan lage en ganske lang filmsnutt med eksempler på mange av hans hjernedøde utrusninger fra midtstopperplass, feilposisjoneringer og tilfeller der han blir fraløpt til tross mange meters forsprang.

At vi i 2016 må være vitne til at Taylor og Colo i startoppstillingen til PL-kamp sier mye om all elendigheten som har preget klubben de siste årene. De to fremsto som to middelmådige, uansvarlige og kapitulerte midtstoppere da vi rykket ned i 2009, og i februar 2016 spiller altså begge fra start på Stamford Bridge og la igjen noe av den verste forestillingen som er prestert av et forsvar denne sesongen.

Colo kan ha et høyt nivå i medgang men fremstår ikke som ledertype i motgang, det skal være sikkert. Og han gjør ikke makkeren noe bedre av den grunn.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #934 på: 23. Feb. 2016, 13:54 »
Tja, eg vil heller ha rutinen til Colo no i dei siste kampane enn ein rusten Taylor eller ein uerfaren Lascelles. 
Når så vi rutinen til Colo sist da?

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #935 på: 23. Feb. 2016, 17:33 »
Sånn som han har levert så er det vel ikkje noko krise dersom Mbemba og Taylor eller Lascelles er klare, men dette viser jo kor idiotisk vi har handla på markedet når vi ikkje skjønner at vi trenger bedre midtstoppere.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #936 på: 23. Feb. 2016, 17:39 »
Gode rutinerte midtstoppere er dessverre ein mangelvare som ikkje vokser på trær.
Hvilken god midtstopper ved sine fulle 5 ville kommet til Newcastle i vinter? Forslag?
Dette skulle selvfølgelig vært gjort i sommer.
Men styret ville spare dei pengene og heller gi Colo ein forlengelse. (hadde vel gått ann å beholde Colo ut sesongen uten å gi han eit ekstra år på kontrakten og spør du meg men...)
Og så blir det videre satset i Januar-vinduet, men ingen midtstoppere. Hadde dei handlet så mye i Januar om ståa tabellmessig var slik den var? Tviler...
Om me overlever denne sesongen, kun da - til sommer - er det mulig å kanskje hente inn ein midtstopper av klasse, og selvfølgelig tilsvarende venstreback.
Alt me kan håpe på no e innsats til døden og meir presisjon i angrepsspillet med ein liten dose flaks for å klare å overleve...
Venter i spenning...

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #937 på: 01. Juni 2016, 08:37 »
Virker som om det er klart for Colo-exit. Leser på chronicle at han har uttalt at han vil tilbake til Argentina. På høg tid spørr du meg, har vore meget svak til tider denne sesongen,  og skulle aldri ha vore kaptein. Har hatt hodet i San lorenzo dei 2-3 siste sesongene. God på sitt beste, men det blei dessverre alt for lenge mellom kvar gong vi fekk sjå det. Frigjør ein god del midler i lønninger vil eg tru, da han er ein dei best betalte i klubben om eg ikkje tar feil.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #938 på: 01. Juni 2016, 12:10 »
Utrolig irriterende hvordan det har gått med Colo. I 2011/12 var han en helt utrolig spiller og jeg var sikker på at han kom til å få legendestatus når han var ferdig i NUFC.

Nå er jeg bare glad om endelig får han og Taylor av lønningslisten. Svak mann og spiller

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #939 på: 30. Juni 2016, 21:23 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/fabricio-coloccini-left-newcastle-united-11550751?

Da ser det ut til at Colo endelig er ute av dørene. Blir spennende å se hvilke stoppere som kommer inn.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #940 på: 30. Juni 2016, 22:03 »
Lewis Dunk, Grant Hanley og Steven Caulker har alle blitt linket, og vil være mine beste tips! Hadde vært fornøyd med 2 av de 3. Heller ingen sexy signeringer, men føler Lascelles og Mbemba er sexy nok bak der, så trenger noen som Dunk/Hanley/Caulker!

Reece Oxford har jo også vært linket, både lån og permanent.. Skulle gjerne sett at vi la penger på bordet for Oxford! Det hadde vært en spennende signering!!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #941 på: 01. Juli 2016, 00:16 »
Velvel, på sitt beste var han jo veldig god. Imidlertid ikke vært i nærheten etter sommeren hvor han ville dra. På tide å ende dette forholdet, lykke til i San Lorenzo!

NEXT!  :D
No fate but what you make

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #942 på: 01. Juli 2016, 08:53 »
Stor, stor spiller når han er i form. Har hatt hode i San Lorenzo i et par sesonger nå, påtide å dra.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #943 på: 01. Juli 2016, 11:21 »
Stor, stor spiller når han er i form. Har hatt hode i San Lorenzo i et par sesonger nå, påtide å dra.

Støtter denne. Synd at det ble som det ble siste to-tre sesongene. I 2011/12 var han på årets lag i PL! På sitt beste den beste vi har hatt siden Phillipe Albert. Coloccini fortjener å avslutte en strålende karriere i hjemklubben. Well served, Colo!
Black and white since 1996

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #944 på: 01. Juli 2016, 11:29 »
Vil aldri rate Colo på samme nivå som Woodgate altså. Men en virkelig god sesong hadde ham, ellers høyst varierende.
Han burde vært borte og erstatta tidligere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida