Newcastle United > Kamper

Sheffield U - Newcastle 24.09. kl.17.30

(1/3) > >>

Geordie:
Møter Sheffield i en kamp som må sies å være en vi bør vinne. Ingen av lagene i strålende form, Sheffield U med 0-1-4 på de 5 siste. Vi har 1-1-3 på våre 5 siste. Begge har hatt noen tøffe kamper, og møtt blant annet City. Sist vi møtte de var i sesongen 20/21 under et helt annet styre, da ble det 1-0 hjemme og 0-1 borte.

Blir og spennende å se lagoppstillinga, Howe må rotere med kampprogrammet vi har nå. Ingen nye skader som jeg har fått med meg? Joelinton er muligens aktuell igjen? Starter Isak eller Wilson? WIlson virker å være i bedre form om dagen. Almiron, fått få sjanser i starten. Vil en av de unge backene få sjansen? Trippier tåler ikke spille hver kamp, Burn var ikke helt i toppslag siste kampen.

Howay the lads!

Kjør debatt!

 

Eriksen:
Sheffield United tapte helt på slutten både mot Tottenham, City og Nottingham. Ledet mot Tottenham til langt inni overtiden. Har også sluppet inn noen uheldige mål i disse tapene. Tror ikke dette blir noen walkover. Synes de har sett friskere ut enn de andre nyopprykkede. I tillegg sliter vi litt med å bryte ned lag for tiden, og de kommer sikkert til å ligge nokså dypt.

lgrinde:
Beklagar, men eg har ikkje heilt trua. Føler det er for mange av dei sentrale spelarane som er litt ute av form. Manglar og generelt noko av den intensiteten me hadde førre sesong.  Ingen greidde matche oss på det. I tillegg saknar me Willock og Joelinton!
No må spelara som Anderson, Almiron og Barnes ta ansvar og vise at dei fortener ein plass i startoppstillinga. Håpar verkeleg me fortsett med å halde nullen. Sjansar kjem me til å få, kjem berre an på om me set dei.

Geordie:
God omgang, endelig mål fra våre hodesterke forsvarsspillere. Kunne fort hatt et par mål til.

boris.:
Litt rufsete i starten, med alt for store rom mellom forsvaret og midtbanen. Men kom seg veldig etterhvert, og har hatt full kontroll.

Men den straffesituasjonen med Gordon. Burde vært straffe eller?

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning