20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00  (Lest 21701 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« på: 06. Aug. 2010, 00:41 »
Chris Hughtons menn tar i morgen turen over grensen til Skotland for å møte Glasgow Rangers på Ibrox. Kampen starter 14:00 og blir vist direkte på ESPN.

Newcastle slo Deportivo 5-3 på straffesparkkonkurranse forrige tirsdag etter at det sto målløst etter 90 minutter. Hughton sa seg meget fornøyd med prestasjonen, selv om kampen var jevn og kunne ha vippet begge veier. Så langt i pre-season står skjærene med to seiere, en uavgjort og ett tap.

Steven Taylor, Dan Gosling, Danny Simpson og Tamas Kadar er alle skadde, mens Sol Campbell ikke er matchklar før etter sesongstart. Dermed blir det ganske sikkert samme forsvarsellever som sist, med kvartetten Enrique, Coloccini, Williamson og Perch. Resten av laget forventes også å være uforandret.

Motstanderen
Rangers var overlegne i ligaen forrige sesong og vant hele 26 av 38 kamper. Hjemme på Ibrox var de helt uslåelige, med 15 seiere og fire uavgjorte på 19 kamper. The Gers er Skotlands mestvinnende klubb og står med to ligamesterskap på rad. Ute i Europa ble det imidlertid en tidlig exit for laget som er kjent for sine protestant-tilhengere. Rangers endte nemlig sist med bare to poeng i det som utvilsomt var den svakeste gruppen i Champions League.

I stallen finner man blant annet landslagsspissen Kenny Miller, VM-spilleren Madjid Bougherra og kapteinen David Weir som nettopp rundet 40 år. Rangers skaffet seg nettopp Honduras-spissen Welcome på prøvespill, men han er ikke spilleklar grunnet problemer med arbeidstillatelse.

Rangers favoritt
Til tross for at Newcastle har vunnet de to siste oppgjørene mot Rangers (4-2 i 2004 og 2-1 i 1993), vurderer bookmakerne at Rangers har størst sjanse til å vinne. Hjemmeseier gir 2,38 ganger pengene hos Eurobet, mens markedsledende odds på Newcastle er 3 hos Betfair.
« Siste redigering: 06. Aug. 2010, 00:44 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« Svar #1 på: 06. Aug. 2010, 10:27 »
Det var vel ikkje Enrique, Coloccini, Williamson og Perch som var forsvarsfiraren sist? Willi var vel på benken, og Perch spelte midtstoppar. Men det blir vel den forsvarsfiraren du nevner som sikkert vil bli innkjørt til sesongstart og manure på OT.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« Svar #2 på: 06. Aug. 2010, 10:28 »
Gi meg:

Krul

Perch - Colo - Williamson - Enrique

Routledge - Barton - Guthrie - Jonas

Carroll - Løvenkrands

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« Svar #3 på: 06. Aug. 2010, 14:25 »
Noen som har funnet stream?

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« Svar #4 på: 06. Aug. 2010, 14:27 »
Eg håpar på det same som Daniel, samtidig som eg også kunne tenkje meg å sjå Xisco få fleire minutt på venstrekanten. Om vi ikkje får henta inn ein ny venstrekant før vinduet sluttar, er eg ikkje heilt sikker på at det blir så gale med han som backup der.

tveit: Early days. Dukkar nok opp gode alternativ i løpet av morgondagen.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« Svar #5 på: 06. Aug. 2010, 14:29 »
som nevnt andre steder, livesport247.com og caught-offside.com sender kampen.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« Svar #6 på: 06. Aug. 2010, 14:54 »
Jeg vil se dette laget:

--------------Krul-----------------
Perch----Colo---Will----Enrique

Rout---Nolan---Guthrie---Jonas

---------Løven----Carroll----------

Synes Løven bør få starte mot gamle lagkamerater.  :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« Svar #7 på: 06. Aug. 2010, 15:13 »
Benke Barton og la Nolan spille i steden? Lykke til!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« Svar #8 på: 06. Aug. 2010, 15:21 »
Barton er uten tvil vår beste midtbanespiller, noe vi så mot Deportivo. Mannen slår pasninger ingen andre i laget er i stand til. Vi er helt avhengige av ham sentralt. Så får Nolan og Guthrie kjempe om den siste plassen. Basert på prestasjonene mot Deportivo holder jeg en knapp på Guthrie.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« Svar #9 på: 06. Aug. 2010, 15:22 »
Jeg tror nok Løvenkrands kommer til å spille denne, men jeg tror ikke han starter mot Manchester United.

Hadde det ikke vært for at vi møtte Rangers, så ville jeg stilt slik, altså laget jeg håper vi går på banen med mot Manchester United. Kevin Nolan er veldig viktig for laget, men han trenger enten Guthrie eller Barton med seg sentralt. Jeg vil helst ha både Guthrie og Barton, men jeg aner likevel at Smith starter...

-------------------Krul--------------
Perch - Williamson - Colo - Jose
-------------Barton - Guthrie-----
Routledge------ Nolan----- Jonas
-------------------Carroll-----------

Vi kommer til å bli drept på Old Trafford hvis vi stiller 4-4-2, så derfor håper jeg virkelig at vi bruker Rangers kampen på å kjøre inn 4-2-3-1/4-5-1 formasjonen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« Svar #10 på: 06. Aug. 2010, 15:32 »
Barton og Guthrie bør være selvskrevne sentralt på midten i generalprøven. Alt annet enn keeper og hback bør være bankers. Helst skulle jeg sett at også keeperplassen var det, og tror nok at den er det for Hughton, men liker ikke antydninger om at Harper ikke er i form.

Og ja, jeg minner igjen om at dette er generalprøven, og at det gjelder å ta seg bra ut, uten å imponere for mye.

Ellers tror jeg Rangers er en motstander sånn omtrentlig på det nivået vi helst ønsker å ligge på, og vi bør ha gode sjanser for å slå dem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« Svar #11 på: 06. Aug. 2010, 17:53 »
Noen som har funnet stream?
Litt tidleg ute? For kampen går ikkje før i morgon  :P Sjeldan ein stream er på plass så mange timane før ein kamp  ;)
Jeg vet, leste feil og trodde kampen var idag ;)

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« Svar #12 på: 07. Aug. 2010, 12:53 »
Iraqgoals har vel også oppe eit par kanalar i dag. http://www.iraqgoals.net/

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« Svar #13 på: 07. Aug. 2010, 13:34 »
Bekreftet:
Harper
Perch - Willy - Colo - Enrique
Routledge - Guthrie - Barton - Jonas
Nolan
Carroll

Howay the lads!
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: 07. aug: Rangers - Newcastle 14:00
« Svar #14 på: 07. Aug. 2010, 13:37 »
Lurt av Hughton å teste ut det som sannsynlegvis blir startoppstillinga mot Manure! Håper på god generalprøve! HOWAY!