20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 329135 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1980 på: 06. Mai 2016, 11:40 »
Neida, Pardew visste at både Hatem, Tevez og Mascherano ikke var PL-materiale.  Hohoho.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1981 på: 06. Mai 2016, 13:20 »
haha, kan ikke annet enn å storkose meg på Hatems vegne! Good for him, en av mine yndlings flare-spillere for newcastle gjennom tidene, fikk tida delvis ødelagt av pardew, men mest av egen innsats/holdning (noe han har innrømmet selv), og det var helt riktig å frigi han fra kontrakten når vi gjorde det, alt tatt i betraktning. At han har blomstret etter at han returnerte til frankrike, kunne ingen se komme. Men som sagt, glad på hans vegne!  :)

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1982 på: 06. Mai 2016, 13:43 »
Går umulig an å finne en spiller som ikke ville hatt holdningsproblemer overfor Pardew om de hadde blitt behandlet sånn som HBA. Måtte spille til en 10er på børsen for å kunne få spille i to kamper på rad i et lag med forbud mot å angripe. Ble gjort til syndebukk om han ikke klarte å snu en kamp som allerede var tapt om han kom på i 2. omgang. At han har innrømmet noe må jo være bare for å gjøre seg selv mer attraktiv på overgangsmarkedet for å få en ny sjanse etter at dinosaurene Pardew og Bruce nesten drepte karrieren hans.

At han nå er i landslagsdiskusjon forran EM, i søkelyset til Barca og har single handedly tatt Nice mot Europaspill neste sesong er jo bevis på at vi aldri burde terminert kontrakten hans, spesielt når vi har sløst så mye penger på ubrukelige erstattere.
Han hadde også vært uendelig mye bedre for oss denne sesongen enn Sissoko som kun har målpoeng i bare 2(?) kamper. I verste fall ville han vært en konge supersub som hadde gitt vårt begredelige angrepsppill en helt ny dimensjon.

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1983 på: 06. Mai 2016, 20:12 »
HBA storspiller i Frankrike med barca som neste mulige stopp, og Simpson vant nettopp ligaen med Leicster. Begge sett på som oppbrukt vrakgods i Newcastle. Når man ser hvilke talenter som har visnet og dødd i denne klubben viser det for et grusomt styre denne klubben har hatt. Heldigvis for de fikk de sin renesanse. Håper Rafa kan sette en stopper for denne galskapen.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1984 på: 07. Mai 2016, 13:58 »
Pardews håndtering av HBA er en stor skamplett for ham som trener og burde i seg selv vært nok til å gi ham fyken.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1985 på: 07. Mai 2016, 14:02 »
Herlig at han lykkes! Unner han alt godt selv om det var en dårlig kjemi mot slutten i England.

Tror ikke Barcelona nødvendigvis er rette stedet der han kan få det rommet han fortjener i konkurranse med MSN. Det vil imidlertid kunne gi pokaler og henger jo høyt i seg selv så om han får muligheten så bør han kanskje ta den. Hadde foretrukket å sett han i eksempelvis Juventus, Dortmund, Atletico eller lignende klubber. Der kunne han fått være den rettmessige stjerne samtidig som han fikk spille på høyt nivå.

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1986 på: 01. Juli 2016, 14:45 »
Ben Arfa klar for PSG. Ønsker han lykke til i sin nye klubb :D
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1987 på: 01. Juli 2016, 16:15 »


Fantastisk mann og spiller

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1988 på: 01. Juli 2016, 17:09 »
Så ikke den komme.. Verken at klubben ville ha han, eller at han ville til PSG!

Ville nok heller ha foretrukket han i en annen klubb, der hvor han fikk mer spilletid, og ble satset litt mer på.. Med det sagt, skjønner jeg at han går dit. Han blir ikke yngre med årene, og er jo garantert noen trofeer i PSG. Ønsker hannuansett lykke til, håper oppholdet blir jævlig bra!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1989 på: 02. Juli 2016, 13:18 »
Så ikke den komme.. Verken at klubben ville ha han, eller at han ville til PSG!

Ville nok heller ha foretrukket han i en annen klubb, der hvor han fikk mer spilletid, og ble satset litt mer på.. Med det sagt, skjønner jeg at han går dit. Han blir ikke yngre med årene, og er jo garantert noen trofeer i PSG. Ønsker hannuansett lykke til, håper oppholdet blir jævlig bra!

Det var jo sterke rykter om at HBA skulle til Sevilla, men så gikk Unai Emery til PSG og rett etterpå ble HBA klar for PSG. Da virker det jo som at Emery og HBA har hatt god kontakt og at HBA velger PSG fordi han vet at manageren har tro på han. Viktig lærdom fra tiden under parwed. Tror det er en mer voksen avgjørelse selv om man kan umiddelbart se for seg at han ville blitt Cabaye 2.0

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1990 på: 02. Juli 2016, 17:25 »
Er selvsagt "Cabaye 2.0" jeg tenker, men Ben Arfa er god nok til å spille for PSG. Spørsmålet er bare om han er god nok til å få mye spilletid, med tanke på hvem andre som er der. Men samtidig er han jo ganske anvendelig. Kan spille i alle de 4 mest offensive posisjonene, ble vel brukt mest som en av to spisser i Nice?

At han ble linket sterkt til Sevilla har gått meg hus forbi, uansett usikker på viktigheten av det ryktet. Men som du sier Martin, han har nok blitt lovet spilletid hvis han gjør jobben sin, tviler på at han hadde gått dit for å slite benk..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1991 på: 02. Juli 2016, 19:23 »
Slik som han herjet i den ligaen for Nice er det ingen grunn til å ikke tro at han kommer til å gjøre det for PSG heller.
Eneste med Ben Arfa er at jeg tror han trenger å være "stjernen" og ikke en av mange "stjerner"

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1992 på: 02. Juli 2016, 21:16 »
Selvsagt enklere å herje for PSG enn for Nice. Har jeg aldri sagt noe på :)
Eneste jeg mener at kan være vanskeligere for han å få så mye spilletid i Paris som i sin forrige klubb.

Men det vil tiden vise, jeg ønsker han som sagt lykke til! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1994 på: 05. Juli 2016, 20:22 »
Jeg vet ikke om Pardew har all skyld altså. HBA har vært i trøbbel i alle klubbene han har vært i frem til nå. Nice er den første klubben der det ikke har vært styr med ham,og det i en alder av 30 år. Det er synd, han kunne vært en av verdens beste spillere om han hadde hatt samme innstilling som Ronaldo