20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonjo Shelvey  (Lest 17382 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Jonjo Shelvey
« på: 12. Jan. 2016, 19:09 »
Da var det offisielt! Håper og tror han vil heve vår sentrale midtbane mange hakk



https://twitter.com/NUFC/status/686970943894360064

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #1 på: 12. Jan. 2016, 19:11 »
Wholy crap, det gikk fort. Avslutningsegenskaper og fysikk, har han i tillegg pasningskvaliteter er jeg solgt. Merkelig at Swansea kvittet seg med ham. Han har jo vært en av deres beste spillere de siste sesongene.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #2 på: 12. Jan. 2016, 19:12 »
Håper dette offisielt er slutten på en midtbane med Anita og Colback. Velkommen skal han være!!

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #3 på: 12. Jan. 2016, 19:22 »
Håper dette offisielt er slutten på en midtbane med Anita og Colback. Velkommen skal han være!!

Utrolig digg å få inn noen (forhåpentligvis) støttende midtbanespillere som ikke utelukkende er defensive. Herregud for en tortur det har vært å se lagoppstilling på lagoppstilling, år etter år, hvor det _ALLTID_ har måtte være to defensive midtbanespillere av Anita, Colback og/eller Tiote. Finner ikke en mer effektiv måte til å sabotere alt av det offensive + ballbesittelse.
Utrolig viktig!

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #4 på: 12. Jan. 2016, 19:43 »
Velkommen Jonjo. Gleder meg sykt til neste kamp med deg sentralt😁😄

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #5 på: 12. Jan. 2016, 20:15 »
Er skeptisk, men han skal da få sjansen tiil å overbevise :) På sitt beste er han meget god, på sitt dårligste ganske rævva. Imidlertid bør han være langt bedre enn trekløveret vi har hatt hittil i sesongen. Skal bli spennende å se hvordan vi stiller opp etter hvert, og ut fra hva jeg har lest er Saivet - Shelvey en spennende duo på defensiv midtbane. Får håpe de kan beskytte forsvarsfireren vår med kraft, fart og styrke, samt spre deilige pasninger fremover til Sissoko, Gini, Thauvin, Ayoze, Mitro og de Jong.

Howay!
No fate but what you make

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #6 på: 12. Jan. 2016, 21:00 »
Dette er kanskje den overgangen som har bragt minst begeistring, men som sikkert vil vaere den som passer aller best inn i laget.

Jeg tror dette er et meget bra kj0p av Newcastle. ;D
Ja heia gutta!

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #7 på: 12. Jan. 2016, 23:49 »
Dette er kanskje den overgangen som har bragt minst begeistring, men som sikkert vil vaere den som passer aller best inn i laget.

Jeg tror dette er et meget bra kj0p av Newcastle. ;D

Støttes!

Jeg er positiv til Shelvey, jeg! (inntil det motsatte er bevist)

Velkommen skal du være, JoJo!

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #8 på: 13. Jan. 2016, 01:26 »
Spent å se hva han kan bidra med. Skal jo ikke undervurdere det faktum at han har ganske mye PL-erfaring til tross for han bare er 23 år, og at han fortsatt kan utvikle seg til en bedre spiller.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #9 på: 13. Jan. 2016, 15:00 »
Har fått draktnummer 12.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #10 på: 13. Jan. 2016, 18:30 »
Som jeg skrev i transfertråden, håper jeg vi får se mye av styrkene hans som vi virkelig trenger. Så får den latterlige twittervideoen fra oxfordkampen stå på kontoen som at han visste han var ute:)

Velkommen til deg og, og igjen, måtte han spille i sin beste posisjon:)
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #11 på: 16. Jan. 2016, 11:53 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/jonjo-shelvey-sets-record-straight-10743285

Denne er positiv, får håpe han følger opp med gode prestasjoner  :) Godt å se en spiller som ikke bare, tilsynelatene, er ute etter en feitere lønn og et mulig springbrett videre, men som syns det er stas å komme til Newcaatle og spille for klubben, fansen og byen.
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #12 på: 17. Jan. 2016, 16:13 »
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7617
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #13 på: 17. Jan. 2016, 17:21 »
Håper bare Shelvey holder oppe motivasjonen. Etter å ha lest gjennom et Swansea forum ser det ut til at han stort sett ga faen på slutten av Swansea karrieren. Virker nesten som samtlige forventer at Shelvey kommer til å ha en liten bra periode før han kommer til å få en dalende form. Og så og si alle mener at det var greit å la han gå, selv om noen er uenige at det skulle være til nettopp Newcastle. Nesten alle er enige i at 12 mill for Shelvey var svært god butikk for Swansea sin del.

http://www.fansnetwork.co.uk/football/swanseacity/forum/163112/the-shelvey-show/#36



« Siste redigering: 17. Jan. 2016, 17:39 av Eriksen »

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #14 på: 17. Jan. 2016, 18:35 »
. Virker nesten som samtlige forventer at Shelvey kommer til å ha en liten bra periode før han kommer til å få en dalende form.

Ikke ulikt en del andre som har kommet til klubben mao. Jeg håper under lengste at klubben fremdeles har større status blandet engelskmenn enn sentraleuropeere. Shelvey har prøvd seg i større klubb enn Newcastle og klart seg greit. Holder han maksnivået sitt over tid her, blir han stjerne. Time to shine Jonjo!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."