20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30  (Lest 47562 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #345 på: 05. Feb. 2012, 16:39 »
Må bare få gitt Ba ny kontrakt, så ikkje nogen kommer å stjeler han.
Newcastlesupporter siden 1992

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #346 på: 05. Feb. 2012, 16:41 »
Og colo, guthrie, simpson, krul,:)

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #347 på: 05. Feb. 2012, 16:42 »
Og colo, guthrie, simpson, krul,:)
Same old Shearer, always scoring!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #348 på: 05. Feb. 2012, 16:44 »
Obertan var veldig god idag syns eg,

Enig. Mer direkte i spillet og kjører hardere fremover.  Ser ut som selvtilliten hans vokser.
Nei.

Juma

  • Gjest
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #349 på: 05. Feb. 2012, 16:44 »
krysser fingra for man utd seier og liverpool tap i morgen, så er denne runden komplett:)

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #350 på: 05. Feb. 2012, 16:46 »
for ett mål!!! oioioi dette lover jævlig bra for fremtiden,
nå tror jeg vi biter oss fast i cl kampen for alvor bare tiote og cabaye er tilbake:)

syns obertan var meget god sammen med guthrie i dag, colo god som vanlig sammen med krul. det som bekymrer meg er at vi står så høyt i banen så sent i kampen, ofte de fikk overtall på kanten pga dette.
perch løper igjenn rundt som en tulling, han kan ikke å plassere seg.

Stangi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 578
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #351 på: 05. Feb. 2012, 16:47 »
Guthrie, Krul, Perch og Demba's syns eg var best idag! Men obertan, Colo og Williamson leverte også en solid kamp! Egentlig enig med Thomas, syns simpson viste igjen at han er ganske svak. Bonusen med simpson er at han redder på streken! :p
Winning isn't everything, it's the only thing!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #352 på: 05. Feb. 2012, 16:47 »
Fytti helvete for en deilig seier. Rart med det siden det "bare" var Villa vi møtte, og atpåtil på hjemmebane, men denne seieren smakte UTROLIG godt. Lenge siden jeg har jubla så mye som da Papiss satte den i krysset!!

Mye bedre i 2. omgang enn i første, og alt i alt en fortjent seier. Det var til tider kun ett lag utpå der etter hvilen. Spesielt Guthrie var god i dag. Jonas hever seg også etter feilen ved 1-1-målet. Santon veldig offensiv og ble heldigvis ikke straffet for hver gang han la ned liv og helse for å komme seg framover :P Krul var også fantastisk.

SPISSPARET kan bli jævla bra. Synes Demba Ba var litt off i dag, men han scorer og det er det viktigste. Helt surrealistisk å ha to gode spisser igjen, etter å ha vært "bortskjemt" med tafatte murmeldyr som Løven, Best, Ameobi osv. i lang, lang tid. Det var en rar følelse å faktisk ha litt forhåpninger når spissene fikk ballen, noe man ikke akkurat kan si om spissparet i de tre siste kampene. Cissè var veldig aktiv også utenom den fantastiske scoringen.

Om det er noe å peke fingeren på så må det være forsvarsleddet. Vi sto altfor høyt mot raske spisser og vinger i 1. omgang, og til tider i andre. Forstår ikke hvorfor vi på død og liv setter forsvarslinja på 35 meter når både Colo og Willy har vanskeligheter med å springe 60-meteren på under 12 sekunder. Simpson var også varierende. Synes denne kampen er nok et prov på at vi trenger en stopper med fart og en ny høyreback.

5. plass og a poeng med Chelsea. Det er ikke til å tro. Heia Man Utd :o
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Juma

  • Gjest
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #353 på: 05. Feb. 2012, 16:48 »
Perch var god!!! Samme med Obertan!!

Formen til NUFC siste 5 kamper: WWLWW:)

Litt rart å tenke på at vi hadde hatt 50 poeng og 3.plass hvis vi hadde slått WBA, Norwich og Swansea i Desember.
« Siste redigering: 05. Feb. 2012, 16:52 av Juma »

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #354 på: 05. Feb. 2012, 16:53 »
Satan så herlig, og for en scoring av Cissè!!  :D Dette var noe ant enn Amøba og Best på topp! hehe..

Synes Gutrhie er BB, tett etterfulgt av Krul! Colo, Perch(!), Obertan og Demba x2  jobber knallbra og er også meget gode idag!

Liker ikke at Shola kommer inn istedenfor Benny, da eg helst ser at førstnevnte blir værende på benken mens kampen(e) spilles.. Greit nok idag, men..

Gratulerer med seier, folkens!! Så håper vi på Manu seier idag og L`pool tap imorra!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #355 på: 05. Feb. 2012, 16:54 »
Innbyttet av Ameobi var alldeles korrekt. Når vi skal trygge en ledelse slik er det perfekt å sette inn en mann som kan holde på ballen høyt oppe. Den jobben gjorde Shola bra i dag!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #356 på: 05. Feb. 2012, 16:54 »
Tre meget viktige poeng mot en vanskelig motstander synes jeg. Villas angrep og midtbane synes jeg er meget god. Og de manglet Danglebær,  Deres første tap siden november. Men kampen  viser hvor viktig det er med kvalitet i alle ledd: Spisser som skårer på de sjansene de får, og en keeper som gjør en matchreddende redning i slutten av kampen. Det må til i slike jevne oppgjør.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #357 på: 05. Feb. 2012, 16:55 »
Fy... DETTE var en nervepirrende. Dette var det vi drømte om - Ba og Cisse avgjør!! Må si at Guthrie er en godgutt som presterer meget bra i dag og har til tider finfin ro med ballen og smarte avgjørelser. Sammen med mye kollektiv innsats + 2x Dembas er nok dette de viktigste faktorene for denne seieren. Bent og N'Zogbia var til de verste truslene.

Nå har vi passert 40 poeng-grensa, og da ligger alt til rette for å la Ba og Cisse herje videre med senket skuldre. Jeg åpnet cognac-flaska til rett tid i dag - 5 min etter Cisse-goallen. Desverre drikker jeg ikke champagne så det får noen andre gjøre. Howay the lads!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #358 på: 05. Feb. 2012, 16:55 »
Chelsea uten drogba, lampard, terry. Satt 3000 kr på manu. 8100 til meg om manu tar de.Tok meg friheten til det da jeg vant 13000 på oddsen når new vant. :)
« Siste redigering: 05. Feb. 2012, 16:58 av TooN »

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #359 på: 05. Feb. 2012, 17:01 »
Innbyttet av Ameobi var alldeles korrekt. Når vi skal trygge en ledelse slik er det perfekt å sette inn en mann som kan holde på ballen høyt oppe. Den jobben gjorde Shola bra i dag!

Skreiv at det var greit nok idag ;) hehe..

Fikk forøvrig enda mer tro på seier da Zoggy ble byttet ut! Var nok deilig for Danny og..