20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 329233 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #315 på: 11. Jan. 2011, 16:26 »
Nei, syntes det så rart ut. Kjøper ikke helt at han har en treningsdrakt med nr 37 på, men ikke draktnummer 37 heller. Ei heller at han har "fått en" av Barfa.

Skeptisk! ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #316 på: 12. Jan. 2011, 00:57 »
Spillere trener med feil nummere på overdelen hele tida. Pleier av og til å klikke igjennom bildeseriene på nufc.co.uk og det er ofte at spillerne ikke har "riktig" treningsoverdel.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #317 på: 12. Jan. 2011, 08:45 »
Fotballspillere er overtroiske vet du. Ved å bruke Ben Arfas genser håper Gosling på at han skal tildelt samme teknikk ;)

Uansett er jeg villig til å satse hus og hjem på at Arfa får nr 10 til sommeren. Forundrer meg faktisk ikke at det var en av hans vilkår under kontraktsforhandlingene..hehe.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #318 på: 12. Jan. 2011, 12:45 »
Så får Wayne valget mellom å overgi nummeret sitt, eller forlate skuta!  ;)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #319 på: 16. Jan. 2011, 12:13 »
Så får Wayne valget mellom å overgi nummeret sitt, eller forlate skuta!  ;)

Hehe, det tror jeg ikke. Tror rett og slett at han vil få beskjed om at Arfa fra neste sesong vil får hans draktnr. og at dette er noe han må finne seg i. Demokrati nei takk mao.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #320 på: 16. Jan. 2011, 12:15 »
Hvorfor skal Ben Arfa på død og liv ha nr 10? Er det noe eg ville kalt dårlig man management, så er det et glimrende eksmepel !

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #321 på: 16. Jan. 2011, 12:25 »
Hvorfor skal Ben Arfa på død og liv ha nr 10? Er det noe eg ville kalt dårlig man management, så er det et glimrende eksmepel !

Er du gal?? Det er jo ofte slik at de beste spillerne får sitt draktønske oppfylt. Sir Les hadde f.eks nr 9 før Shearer, men sistnevnte spurte om de kunne bytte. For enkelte spillere er draktnr viktig, det samme gjelder for klubben og supporterne. Draktnr kan signalisere spillerns viktighet for klubben. Og Ben Arfa er en bedre ving med krykker enn Routledge. Jeg vil at Ben Arfa skal ha nr 10 rett og slett fordi han er en av de beste spillerne vi har, og fordi han selv er knyttet til det nummeret. Jeg tror ingen andre enn Routledge blir sure hvis så skjer. Ben Arfa har verdensstjernepotensiale, Routledge er Wankermateriale. Gjør mattematikken selv :)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #322 på: 16. Jan. 2011, 12:30 »
Hvorfor skal Ben Arfa på død og liv ha nr 10? Er det noe eg ville kalt dårlig man management, så er det et glimrende eksmepel !

Er du gal?? Det er jo ofte slik at de beste spillerne får sitt draktønske oppfylt. Sir Les hadde f.eks nr 9 før Shearer, men sistnevnte spurte om de kunne bytte. For enkelte spillere er draktnr viktig, det samme gjelder for klubben og supporterne. Draktnr kan signalisere spillerns viktighet for klubben. Og Ben Arfa er en bedre ving med krykker enn Routledge. Jeg vil at Ben Arfa skal ha nr 10 rett og slett fordi han er en av de beste spillerne vi har, og fordi han selv er knyttet til det nummeret. Jeg tror ingen andre enn Routledge blir sure hvis så skjer. Ben Arfa har verdensstjernepotensiale, Routledge er Wankermateriale. Gjør mattematikken selv :)

Er no uenig eg likevel. Ja Ben Arfa er bedre enn Rout, men begge spiller på lag og ingen er større enn laget. Så fremt Rout ikke ytrer ønske om å nr 10 til HBA, så vil det vere tåpelig å ta den fra han. Man sitter og hyller CH for å vere fantastisk på man management, og slakter Pardew for å ha vert litt kritisk til utsparka til Krul mot Stevenage. Samtidig vil man ta fra en spiller et enkelt nr, for å blidgjøre ei stjerne. Latterlig.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #323 på: 16. Jan. 2011, 12:55 »
Jeg synes det er tøft med 37 bakpå drakta. :) Har tross alt Ben Arfa drakt allerede, og ville da vært kjipt om nummeret hadde blitt feil.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #324 på: 16. Jan. 2011, 12:56 »
Var ikke 16. januar "return date"? Skal han begynne å trene igjen til uka eller?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #325 på: 16. Jan. 2011, 18:38 »
Trur ikkje han er tilbake før i februar.

I trening eller kamp ?

marius91

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 208
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #326 på: 26. Jan. 2011, 01:31 »

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #327 på: 26. Jan. 2011, 08:01 »
Supert, dette blir kjempe bra 8)
Bare ikke bli alt for ivrig, lett å få tilbakefall med slike skader.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

GeordieLad

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #328 på: 26. Jan. 2011, 09:42 »
Absolutely brilliant!!!!!! ;D
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #329 på: 26. Jan. 2011, 12:44 »
Fyttirakkeren, det er jo bare helt fantastisk! Can't wait!