Fotball > Fotballspill

FM 2019

(1/3) > >>

Martin:
Noen som skal spille dette? Jeg forhåndsbestilte en steam kode fra G2A for 350 kr, men til min store skuffelse ser det ikke ut at jeg får koden før lanseringsdato 2. Nov (ingen tilgang på beta mao).

Har i grunn blitt ganske lei av FM de siste årene (spilte veldig mye fra 2008-2012), men syns det har blitt litt for mye detaljer. Litt vanskeligere å signere spillere/talenter også.

Har uansett ståltro på dette her, men meget mulig at jeg faller av etter en halvspilt førstesesong  ::)

Geordie:
Spilt en del av 2017-versjonen, og deler dine syn på saken ja.

For mye detaljplukk, samt det å skulle signere unge talenter har blitt helt håpløst. "verdi" i spillet 1 mill, byr 50 mill, får motbud på 800 mill for en 17-åring..... :-[ :-[   

Tino:
Dere vet det er en versjon som kutter bort mesteparten av "detaljplukket"? FM Touch. Det er ikke dumt altså.

Dette med sinnssyke priser, det er visstnok fordi klubben ikke vil selge. Dvs når de gir deg en absurd pris er det en måte å si "ikke til salgs" på. Tidligere var det visst slik at spillet ga deg beskjed "ikke til salgs" og mange klaget på at det var urealistisk. "Alle spillere har en pris" sa de. Ok. Nå har de en pris. Hvis du vil betale prisen så er spilleren til salgs... Og selger ler hele veien til banken.

Martin:
Akkurat komt igang med sesongen - hjemmekontor i dag hehe. Syns det virker veldig bra.

Newcastle har faktisk et veldig bra lag. Muto spesielt spiller veldig bra. Har hatt et enkelt kampprogram, men vunnet de 4 første (en kamp var mot Birmingham i cupen)

Geordie:
https://www.joe.co.uk/sport/i-went-full-jose-mourinho-on-football-manager-2019-and-this-is-what-happened-206777

Måtte flire av denne  ;D ;D

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning