20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454841 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2520 på: 02. Sep. 2013, 22:13 »
Campbell tilbake fra lån, som en ny signering, problemet løst.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2521 på: 02. Sep. 2013, 22:15 »
Pardew har vel strengt tatt ikkje gjort stor gale i løpet av transfersommeren spør du meg. De to andre derimot...

Bortsett frå alle løgnene og bortforklaringane han har komme med so...

Pardew har vel ikke kommet med noen bortforklaringer denne sommeren angående transfers. Han har uttrykt ønske om å få inn en spiss og en ving, men det er jo ingen bombe at det ikke skjer. Med Joke som ansvarlig for transfers kan man vel strengt tatt ikke forvente noenting. Tipper Joke og Ashley er fornøyd med 1. steg i å skvise ut Pardew. Nesten så vi kan starte en ny gjettekonkurranse, når tar Joke in here over for Pardew?

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2522 på: 02. Sep. 2013, 22:17 »
Skjønner heller ikke hvordan de kan ansette en fyllik som Kinnear til å ha ansvar for overgangene.

Tror Kristoffer er inne på noe her:
Noen som tenker som meg att det eneste positive som dette vinduet kan føre med seg er at cabaye blir og at joke får sparken. Tviler på at cashley vil ha en som han må lønne og ikke gjør  jobben sin



Er vel egentlig ikke så sikker på at Kinnear nødvendigvis har fått så mye press på seg på å levere oss noen transfervarp fra de høye herrer (F Mike). Kanskje heller tvert om.



Tror du han bare har fått jobben for å gi supportererne et inntrykk at han har prøvd å få tak i spillere?

Ikke nødvendigvis, men mulig Ashley har ansatt ham vel vitende om at han får ikke utretta en dritt med de rammene Ashley har gitt ham. Og Joke Inhere er dum nok til ikke å se det store og hele bildet, og Ashey vinner. Han sparer penga sine, og Joke blir stående som ansvarlig for ikke å ha skaffet spillerne som fansen var lovet.

Er du slu nok, kan du enkelt bruke dumme folk, og Ashley er både slu og smart, mens Joke er både dum og antagelig desperat.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2523 på: 02. Sep. 2013, 22:17 »
Vi må faen med hijacke Vossen fra Boro.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2524 på: 02. Sep. 2013, 22:17 »
Når det gjelder spillerkjøp fritar jeg Pardew all skyld. Taktiske disponeringer, laguttak og måten vi spiller på derimot. Herre, denne klubben er sprøyta i drit og elendighet.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2525 på: 02. Sep. 2013, 22:18 »
Francois Piraux ‏@F8Piraux 2m
DEAL DONE : Florian Thauvin is a new player of Olympique de Marseille, according to report in France. #OM #TransferDeadlineDay

Om det var nokon som helst tvil. Thauvin kjem ikkje til Newcastle.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2526 på: 02. Sep. 2013, 22:20 »
Om det var nokon som helst tvil. Thauvin kjem ikkje til Newcastle.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO.......  :iik:

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2527 på: 02. Sep. 2013, 22:22 »
Hvis Pardew hadde sagt opp jobben imorra, hadde jeg blitt lei meg! Vi mA beholde Pardew, det kunne vaert verre :nervøs:
Ja heia gutta!

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2528 på: 02. Sep. 2013, 22:24 »
Snusflekk: Det er en SYK ting å si, men det forklarer jo bare ståa i klubben. Alle vet jo at JOKE blir ny manager da. Vanskelig å velge mellom pest og kolera
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2529 på: 02. Sep. 2013, 22:26 »
Så Wikestad syns litt synd på han litt ukomrtobale MænJu supporteren som Thorstvedt intervjua nå, det gjør IKKE jeg.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2530 på: 02. Sep. 2013, 22:28 »
Hvis Pardew hadde sagt opp jobben imorra, hadde jeg blitt lei meg! Vi mA beholde Pardew, det kunne vaert verre :nervøs:

Men er det egentlig uungåelig (at Joke erstatter Pardew), eller er det virkelig bare et spørsmål om tid? Jeg frykter det siste....

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2531 på: 02. Sep. 2013, 22:28 »
Judge me on my signings'

Joe Kinnear - 2/7/13

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2532 på: 02. Sep. 2013, 22:30 »
Judge me on my signings'

Joe Kinnear - 2/7/13

For å komme positivt ut av den der må han nesten dra Messi for £2m opp av hatten i løpet av den neste halvannen timen

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2533 på: 02. Sep. 2013, 22:31 »
Syns ikke det! Han fikk laget pA en finfin 5. plass i forfjor, men hadde en drittsesong i fjor. Uheldige med skader i fjor, selv om vi alltid er uheldige med det, sA var fjorAret ekstremt! I aar har jeg troa, topp 8 lett, uansett om vi signerer noen eller ikke. Pardew er ikke sA forbasket halvgal. Noen sier han ikke eier et eneste taktisk gen, men jeg syns han har gjort mer riktig i det siste (enn pA lenge). Naar han har full tropp, inkl. spisser som duger, sA kan Newcastlelaget spille fotball. Vi skulle hatt en spiss i tillegg til Remy ja, men laget er ikke helt krise. Synd styret ikke klarer A gi han spillere han trenger. Pr. nA er vi VIRKELIG avhengig av en frisk Remy, men klarer han A holde seg nettopp det, sA tar vi topp 8.
Ja heia gutta!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2534 på: 02. Sep. 2013, 22:33 »
Judge me on my signings'

Joe Kinnear - 2/7/13

Mannen er så dum han ikke vet det selv...