20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455387 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2445 på: 02. Sep. 2013, 17:51 »
Sitter å ser livestream av SSN - og Fersk rapport sier at klubben har meldt at Cabaye ikke skal noen steder i dette vinduet, samt at vi visstnok er ferdighandla for sommeren.

Hipp hurra.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2446 på: 02. Sep. 2013, 17:57 »
samt at vi visstnok er ferdighandla for sommeren.
Litt av en handel vi har vert gjennom.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2447 på: 02. Sep. 2013, 18:02 »
Min fotball interesse kommer til å dale betraktelig de neste månedene om ikke det kommer noen inn i dag. Jeg er møkk lei hele klubben og alt rundt. Vi er en jævla amatørklubb som ikke eier ambisjoner. Stay clear of relegation er vårt mål!!! God jul og hipp hurra for Joe!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2448 på: 02. Sep. 2013, 18:05 »
Regner med at Mata gjør helomvendig og velger Newcastle, men Kinnear sier nei fordi han aldri har hørt om spilleren før og samtidig utnevner Jonas Gutierrez til livstidskaptein.
Nei.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2449 på: 02. Sep. 2013, 18:10 »
Min fotball interesse kommer til å dale betraktelig de neste månedene om ikke det kommer noen inn i dag. Jeg er møkk lei hele klubben og alt rundt. Vi er en jævla amatørklubb som ikke eier ambisjoner. Stay clear of relegation er vårt mål!!! God jul og hipp hurra for Joe!
Til dels enig. Kommer fortsatt til å følge med, men for min egen del så er jeg ferdig med den gjengen som er i klubben nå. Eier og supportere er omtrent like leie av hverandre. Vi får håpe alle plusstegnene på konto går til noe positivt, og at det med tiden hjelper på slik at vi endelig kan få inn noe nytt på eiersiden og ledelse.

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2450 på: 02. Sep. 2013, 18:13 »
Pardew imorgen:

"Our main focus this transfer window was to not lose our best players and possible add more firepower upfront. We managed that by bringing in Loic Remy and brushed off attempts from clubs to sign Yohan Cabaye, which I personally think is one of our club's 2-3 top and most important players.

Keeping Yohan for the remaining of the season is like signing a new player and is far better than doing panic buys on the last day of this window!

We are in a good position and are in talks to bring in 3-4 top players in January."


::) ::) ::)

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2451 på: 02. Sep. 2013, 18:22 »
Fortsatt noen timer igjen, men jeg er ganske sikker på at det ikke kommer til å skje en dritt. Det er en forbanna skandale, hvordan de nærmest lover signeringer og ender opp med ingenting. Håper på en saftig reaksjon, en tom stadion neste hjemmekamp for å vise det kukhue Ashley at dette tolerer vi ikke.

Et par skader så er vi på nivå med Wocambe!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2452 på: 02. Sep. 2013, 18:26 »
Pardew bør holde kjeft i morgen hvertfall! Tipper han er over the moon at det er landslagspause!

Keeping Yohan for the remaining of the season is like signing a new player and is far better than doing panic buys on the last day of this window!

We are in a good position and are in talks to bring in 3-4 top players in January."

kjenner det koker litt om han sier noe slikt!

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2453 på: 02. Sep. 2013, 18:28 »
Det er jo samme regla hvert eneste vindu. Pardew starter med å si at vi trenger 3-4 spillere, så går det en liten stund og han nedjusterer til 1-2, deretter begynner september å nærme seg og da er plutselig troppen sterk nok allikevel.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2454 på: 02. Sep. 2013, 18:31 »
Det kan godt tenkes at jeg bruker neste lønn på en flybillet til newcastle og gjør drapsmann ut av meg! Jeg vinker i hvertfall et jævla langt farvel til alle håp om noe topp 10 plassering. 20 gode minutter mot Fulham hjemme er ikke nok. Omtrent samme lag som var uhyre nær nedrykk i fjor, alle lagene rundt oss virker bedre. Hva forteller dette meg?

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2455 på: 02. Sep. 2013, 18:41 »
Slapp av folkens. Det slo meg nettopp at klubben selvsagt ønsker at Pardew skal gå av i protest slik at vi kan få herlige Joe tilbake. Liver smiler virkelig om dagen!

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2456 på: 02. Sep. 2013, 18:56 »
Forventer null fra St. James' Park, men jeg forventer at noen har sendt et kamerateam og en reporter til Loftus Road....



GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2457 på: 02. Sep. 2013, 19:52 »
Rykter om Ba til West-Ham på lån. Må no være bedre å komme til Newcastle.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2458 på: 02. Sep. 2013, 19:54 »
Må være det daueste vinduet for Newcastle sin del! Før var det hvertfall rykter om spillere på vei de siste timer...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2459 på: 02. Sep. 2013, 19:56 »
Kan noen gi meg en jækla god oppskrift på spagetti carbonara?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida