20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455297 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2310 på: 28. Aug. 2013, 07:51 »
nAr er det vinduet stenger>?

Er det ikkje 2. september kl0000.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2311 på: 28. Aug. 2013, 09:23 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/10269814/Yohan-Cabaye-only-has-50-50-chance-of-moving-to-Arsenal-says-Newcastle-United-manager-Alan-Pardew.html

Ser ut som det er Gomis ja også ut fra det siste som står i denne artikkelen.

Spent på situasjonen rundt Kebabs. Jævla skuffa over oppførselen hans, og samtidig glad for at vi ikke bøyer av for surket. Skal ha en god pris for han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2312 på: 28. Aug. 2013, 09:53 »
Er jævlig keen på Gomis. Må ha en spisstype som han snart.

Og jeg er selvfølgelig glad for at Ashley vil ha en god pris for han, men jeg har ingen tro på at han forblir Newcastlespiller. Om Arsenal/PSG ikke byr høyere enn 13-15m så regner jeg med at han blir solgt rett før vinduet stenges, selv om Ashley egentlig vil ha 20-25m.

Synes også det blir feil å selge spillere som streiker. Den typen fotballspillere fortjener ikke å få spille fotball, og burde bli utelatt fra absolutt alt helt til kontrakten går ut, så får de se om de greier å finne seg en klubb etter 2-3 år uten ordentlige treninger og kamper. Pissfolk.
Nei.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2313 på: 28. Aug. 2013, 09:58 »
På en måte like greit selge han,men på en annen side håper jeg Newcastle beholder han og gir han straff for streiking. Slik oppførsel må man slå hardt ned på. Deschamps har sagt om cabaye ikke spiller snart får han ikke spille for Frankrike. Så passende straff for cabaye vil være å holde cabaye unna fotball fra Jan/feb så han ikke får spille for Frankrike. Streikende sutrehuer fortjener ris. Cabaye gikk fra 10er til bunn.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2314 på: 28. Aug. 2013, 10:37 »
http://www1.skysports.com/football/news/12691/8893131/transfer-news-chelsea-in-advanced-talks-to-sign-porto-winger-christian-atsu

Og der gikk en av mine førstevalg sannsynligvis til Chelsea... for 3,5 mill! Hadde absolutt vært et godt alternativ til den prisen. Kanskje Moses nå er tilgjengelig? Det som er negativt med Moses er at han antagelig har ALTfor høy lønn. Kanskje er Boudebouz en mulighet... Jeg håper i det lengste.

Gomis kan være en bra spiller for oss, men jeg hadde aller helst tatt sjansen på John Guidetti. 4-5 mill så er han vår. Som jeg har sagt før har han noe Alan Shearer'sk over seg. Han er krigersk og akkurat passe selvgod til å blomstre foran et ellevillt St.James park ;)

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2315 på: 28. Aug. 2013, 11:05 »
http://www1.skysports.com/football/news/12691/8893131/transfer-news-chelsea-in-advanced-talks-to-sign-porto-winger-christian-atsu

Og der gikk en av mine førstevalg sannsynligvis til Chelsea... for 3,5 mill! Hadde absolutt vært et godt alternativ til den prisen. Kanskje Moses nå er tilgjengelig? Det som er negativt med Moses er at han antagelig har ALTfor høy lønn. Kanskje er Boudebouz en mulighet... Jeg håper i det lengste.

Gomis kan være en bra spiller for oss, men jeg hadde aller helst tatt sjansen på John Guidetti. 4-5 mill så er han vår. Som jeg har sagt før har han noe Alan Shearer'sk over seg. Han er krigersk og akkurat passe selvgod til å blomstre foran et ellevillt St.James park ;)

Hadde denne Atsu (som jeg personlig vet null og nada om) spilt i Frankrike et sted så hadde han nok vært på Newcastle sin radar.

Det begynner å irritere meg litt at vi kun skal se mot Frankrike for å finne spillere!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2316 på: 28. Aug. 2013, 11:17 »
Leser nå forøverig at Mata senior, også Juan Matas agent, var Arsenals gjest under deres CL kvallikkamp igår. Kan det tyde på at Arsenal nå ser på andre alternativer fordi de ikke er villig til å møte Newcastles "asking price" for Cabaye?

Og er det i såfall posetivt eller negativt for Newcastle? Usikker på hvordan det vil påvirke Cabaye hvis klubben velger å tviholde på ham etter de siste to ukenes hendelser?

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2317 på: 28. Aug. 2013, 11:28 »
http://tyneandwear.sky.com/newcastleunited/article/78944

Liker ikke disse låna altså. Og "samarbeidet" med Cisse var ikke knall, men Ba og Remy kan funke. Skulle ønske en opsjon kunne legges med. På 7-8 mill pund.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2318 på: 28. Aug. 2013, 11:38 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/10269814/Yohan-Cabaye-only-has-50-50-chance-of-moving-to-Arsenal-says-Newcastle-United-manager-Alan-Pardew.html

Ser ut som det er Gomis ja også ut fra det siste som står i denne artikkelen.

Spent på situasjonen rundt Kebabs. Jævla skuffa over oppførselen hans, og samtidig glad for at vi ikke bøyer av for surket. Skal ha en god pris for han.

Er det bekreftet at han nektet å trekke på seg drakta? Mamge forskjellige teorier ute og går.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2319 på: 28. Aug. 2013, 11:43 »
Ser bare at fler og fler kilder melder dette - nå også Telegraph.

Forøvrig - heller ikke fan av lån såfremst vi ikke er sikra opsjon på kjøp. Demba Ba er dog en spisstype vi har mangla helt siden Demba Ba dro, og han har langt fler strenger å spille på enn Cisse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2320 på: 28. Aug. 2013, 11:53 »
Ja takk til Ba! Har ikke vært i nærheten av å erstatte han siden han dro, så hvorfor ikke bare hente han igjen? :) Merkelig vindu dersom vi ender med å hente Ba og Remy, to spillere som ikke valgte oss for 6 mnd siden :P

Det begynner å irritere meg litt at vi kun skal se mot Frankrike for å finne spillere!

Enig i at vi bare ser til Frankrike. Det jeg frustrerer meg over er at vi er så spesialisert på det franske markedet at vi finner gullkorn for andre klubber. Vi finner spillerne, andre henter de. Kan ikke huske sist Newcastle såg at f.eks West Brom, Swansea, Fulham (og andre klubber på det nivået) var interessert i en spiller, og kastet seg inn i kampen om signaturen. Vi kjøper kun spillere som ingen andre er interessert i, eller der vi kan snike til oss spillere.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2321 på: 28. Aug. 2013, 12:06 »
Forøvrig - heller ikke fan av lån såfremst vi ikke er sikra opsjon på kjøp. Demba Ba er dog en spisstype vi har mangla helt siden Demba Ba dro, og han har langt fler strenger å spille på enn Cisse.

Beggars can't be choosers. Om det er sanning i desse rykta, så tek eg gjerne Ba tilbake - om det så berre er for eit avgrensa tidsrom. Ba sin marknadsverdi blir vel neppe særleg høgare uansett (med suksess hos oss på lån), så då slepp vi i alle fall at Chelsea profitterer veldig på det.

Eg trur ikkje WBA angrar på Lukaku-lånet sjølv om dei sat att utan opsjon, og det er vel slik vi også ev. må tenke.

Når det gjeld Ba og Cissé så er det fullt mogleg å få godt utbyte, sjølv om ein ikkje optimaliserer effekta av enkeltspelarane. Ein kan argumentere for at vi fekk mindre ut av Ba då han vart flytta ut på kant, men samtidig var den 4-3-3-formasjonen utvilsamt den mest suksessrike (og underhaldande) i Pardew si tid i United.

Eg drøymer også om dei kampane der Ba - Ameobi utgjorde ein veldig fin duo, spesielt nedsablinga av manure. Tenk om vi faktisk kunne alternere mellom ulike kombinasjonar mot ulike motstandarar. Berre det er jo ein vesensskilnad frå det vi kan skilte med no.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2322 på: 28. Aug. 2013, 14:58 »
http://tyneandwear.sky.com/newcastleunited/article/78944

Liker ikke disse låna altså. Og "samarbeidet" med Cisse var ikke knall, men Ba og Remy kan funke. Skulle ønske en opsjon kunne legges med. På 7-8 mill pund.

Merket at tanken på en Ba retur gjør meg  :drool: :drool: :drool:

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2323 på: 28. Aug. 2013, 16:23 »
Kan vi ikke se til Nederland da? Mange unge talenter der for tiden....

http://www.benefoot.net/benefoot-eredivisie-top-25-201213/

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2324 på: 28. Aug. 2013, 16:25 »
Aston Villa and Everton have entered into talks with Blackpool regarding the possible transfer of Tom Ince. (Source: Sky Sports News Radio)
Her må vi følge med i timen. Journal meldte at spiss (Gomis) og ving er målet før vinduet stenges.