20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455199 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1125 på: 03. Juli 2013, 15:51 »
Urokråka Mauro Zarate er free agent. Tror faktisk han kunne vært noe! Skyter med begge bein og er en ganske ulik type i forhold til Cisse. Kan noen fortelle Ashley at han er gratis!?  :o

Bent kan vise seg å være en ok signering det, men det oser ikke mye fremtid av det. Er det noe som har gjort meg litt ekstra stolt de siste årene så er det måten vi har handlet spillere på. Få andre lag i PL har hatt en like spennende og ikke minst vellykket innkjøpspolitikk. Hadde vært for #¤%&%¤ om vi skulle slutte med det nå.

Btw så er mine to førstevalg som spiss enda "ledige". John Guidetti og Abel Hernandez!!
« Siste redigering: 03. Juli 2013, 15:53 av kung_zlatan »

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1126 på: 03. Juli 2013, 16:30 »
Bent er helt ute i kulden i Villa og skal ikke spille treningskamper engang. Klart dette tenner Kinnear og Ashley. Hører snakk om at Villa vil ha 8 millioner pund, menst Newcastle knapt vil gi halvparten.

Ser for meg mye fram og tilbake her og en kommer til enighet langt uti i August engang.

"Bent var vårt hovedmål" etc. etc. etc.

Sondre

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 64
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1127 på: 03. Juli 2013, 16:59 »
Jeg håper egentlig på Bent jeg så lenge prisen og lønna blir for høy. Bent har jo vist gang på gang at han kan å score mål, og jeg tror at han kan bidra med sin erfaring ikke bare til de andre spissene, men laget generelt. MEN - han burde selvsagt ikke være den eneste spissen vi signerer. Han vil være genial backup og være med på å gi økt konkurranse om spissplassen med Cisse og forhåpentligvis den andre spissen vi signerer.


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1128 på: 03. Juli 2013, 17:17 »
Håper jo enda vi signerer to spisser og hiver Shola Ameobi vekk fra klubben. Skal vi reinggjøre kan vi likesågodt gjøre det skikkelig. Allerede fjerna Perch, så kan Gosling, Obertan, Ameobi og Amalfitano følge etter. Bent og en annen KRAFTSPISS av noe slag, ja takk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1129 på: 03. Juli 2013, 17:27 »
Da er vi igang med Loic Remy igjen da

Sky Sports News confirm we're in talks with Loic Remy, as are Newcastle. #COYS #THFC” #nufc

Just been on SSN that representatives from #nufc & #thfc have been in contact with #qpr regarding Loic Remy.

bare ett problem, Tottenham er også interessert. NEXT !

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1130 på: 03. Juli 2013, 17:38 »
Vanskelig å se hvordan vi skal vinne den kampen!
Men herregud så deilig signering det hadde vært.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1131 på: 03. Juli 2013, 17:45 »
Jeg tar Bent og Remy faktisk så kan vi kvitte oss med Shola. Men tviler på at Remy velger oss nå hvis tottenham er interessert. Blir nok mer london på den gutten ja.

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1132 på: 03. Juli 2013, 18:28 »
Hvilket engelsk nufc-forum anbefales?
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1133 på: 03. Juli 2013, 19:05 »
Kunne godt tatt imot remy ja... Heller han enn Bent

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1134 på: 03. Juli 2013, 19:26 »
Vanskelig å se hvordan vi skal vinne den kampen!
Men herregud så deilig signering det hadde vært.
Det er da bare å dra frem PS3en! :P

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1135 på: 03. Juli 2013, 19:28 »
Dortmund > Newcastle. Så fort storklubbene meldte seg på i kampen om Aubameyang, så har han vært 100% usannsynlig for oss.

Remy hadde vært creme fraiche!

Nå har jeg ikke noen kilder til dette, men ser ikke akkurat for meg det er spissen Tottenham vil hente for å ta de til CL?
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1136 på: 03. Juli 2013, 19:29 »
Hvilket engelsk nufc-forum anbefales?
Newcastle-online.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1137 på: 04. Juli 2013, 09:33 »
Urokråka Mauro Zarate er free agent. Tror faktisk han kunne vært noe! Skyter med begge bein og er en ganske ulik type i forhold til Cisse. Kan noen fortelle Ashley at han er gratis!?  :o

Bent kan vise seg å være en ok signering det, men det oser ikke mye fremtid av det. Er det noe som har gjort meg litt ekstra stolt de siste årene så er det måten vi har handlet spillere på. Få andre lag i PL har hatt en like spennende og ikke minst vellykket innkjøpspolitikk. Hadde vært for #¤%&%¤ om vi skulle slutte med det nå.

Btw så er mine to førstevalg som spiss enda "ledige". John Guidetti og Abel Hernandez!!

Vi vet jo at JoKe hater gratis?

hint: Douglas...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1138 på: 04. Juli 2013, 09:34 »
Dortmund > Newcastle. Så fort storklubbene meldte seg på i kampen om Aubameyang, så har han vært 100% usannsynlig for oss.

Remy hadde vært creme fraiche!

Nå har jeg ikke noen kilder til dette, men ser ikke akkurat for meg det er spissen Tottenham vil hente for å ta de til CL?

Heilt einig. For å sitera ein frå nufc-online: "So he's chosen Jurgen Klopp over Pardew/Kinnear, Bundesliga over Premier League and CL placings over 5th bottom....So not all footballers are thick f*ckers then."

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1139 på: 04. Juli 2013, 12:01 »
http://www.nufcblog.com/2013/07/04/newcastle-reported-to-be-in-for-wigan-striker/

endelig litt nyheter! og det er ikke av det verste heller spør du meg! :)

Har ikke spesielt tro på at dette går, og 5 mill synes jeg er mye for Kone... Men han er bevegelig og et HAV bedre enn Bent.
« Siste redigering: 04. Juli 2013, 12:05 av kung_zlatan »