20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1035 på: 27. Juni 2013, 17:42 »
Ben arfa - auba - belhanda :)))
lt;3 Newcastle <3

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1036 på: 27. Juni 2013, 17:48 »
Hvordan vet vi at Bony er så ekstremt god?

Tja, hvordan vet man at Aubameyang er så ekstremt god? Man sjekker stats, skrytevideoer og prater med folk som kjenner til spillene og vet hva de er gode for. Så dømmer man som regel ut i fra det.
Nei.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1037 på: 27. Juni 2013, 18:05 »
Jeg forbeholder meg også retten til å betvile alle disse som mener at Bony og Aubameyang er så vanvittig mye bedre enn alle andre prospekter i sommer.

Det er ikke sjelden og heller ikke lenge siden noen hadde så imponerende stats som Bony i Eresdivisjonen. De siste var vel Bas Dost og Afonso Alves...

I Frankrike dukker det opp nye toppscorere hvert år. Få holder snittet mer enn én sesong.

Jeg er ingen Darren Bent-fan, men sett bort i fra forrige sesong, er han en spiller som leverer jevnt og trutt. Han er den femte mestscorende i Premier League de siste syv årene - forann både Torres og Adebayor.

Jeg mener ikke å si at det ene valget er noe bedre enn det andre, men at det kan være farlig å se seg blind på én god sesong.

Oscillons From The Anti-Sun

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1038 på: 27. Juni 2013, 18:23 »
Transfer news: Pierre-Emerick Aubameyang says that Newcastle United are a 'good' club

http://www1.skysports.com/football/news/11678/8795658/


"According to GFN France Newcastle United will make a €29m offer for Pierre Emerick Aubameyang and Kurt Zouma"

Oi oi Joe kinnear og ashley er i gang nå ;D

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1039 på: 27. Juni 2013, 18:36 »
Nå begynner det å ligne noe... bra med sånne uttalelser hvertfall.
Oscillons From The Anti-Sun

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1040 på: 27. Juni 2013, 18:37 »
Transfer news: Pierre-Emerick Aubameyang says that Newcastle United are a 'good' club

http://www1.skysports.com/football/news/11678/8795658/


"According to GFN France Newcastle United will make a €29m offer for Pierre Emerick Aubameyang and Kurt Zouma"

Oi oi Joe kinnear og ashley er i gang nå ;D
det hadde vært for sykt til å være sant
lt;3 Newcastle <3

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1041 på: 27. Juni 2013, 18:38 »
I will choose England before any other destination.

My dream has always been to play in one of the top two leagues in the world.

Newcastle is a good club and St James's Park is a monumental stadium where there is passionate fans.

 :phui: :phui:

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1042 på: 27. Juni 2013, 18:52 »
Jeg har i mitt stille sinn tenkt at det er dette som kommer til å skje. Alle har spader etter at Kinnear blir ansatt. Vi selger Cabaye eller Ben Arfa, men får også inn gode spillere og ender alt i alt med et ok pluss transfervindu. Vi starter sesongen bra, alt er fint, alle er fornøyd, og alle skryter av hvilken genistrek det var  å beholde Pardew og ansette Kinnear. Livet leker.

SÅ! Om åtte måneder blir Pardew tatt med buksene nede sammen med dattera til Mike Ashley, alle får sparken, og siruks Newcastle ruller videre.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1043 på: 27. Juni 2013, 19:34 »
Swansea have agreed a deal for Vitesse Arnhem striker Wilfried Bony, according to the player's agent. The likes of Arsenal, Newcastle and Sunderland have all been linked with Bony, but Swansea are in pole position to land the Ivory Coast ace, according to his agent Francis Kacou.

Fra Sky Sports.

Kudos til Swansea om de klarer å dra i land denne storfangsten.
Bare by på michu da:) bony er jo hans erstetter

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1044 på: 27. Juni 2013, 19:43 »
Tror du det? To helt forskjellige spillere som spiller i forskjellige posisjoner. Næh, jeg tror de gjør alt de kan for å beholde Michu, og jeg tror Swansea kommer til å bli enda sterkere neste sesong.
Nei.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1045 på: 27. Juni 2013, 20:08 »
Kurt Zouma!!! En av de største stoppertalentene i Europa! Det skjer aldri at vi bruker så mye penger på de. Hater silly season
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1046 på: 27. Juni 2013, 20:55 »
Silly Season kan være ganske så frustrerende ja. Må bare ikke få noen forhåpninger, vet jo at en stort sett blir skuffa uansett.

I morgen er sikkert Pierre Emerick Aubameyang klar for rubler i Russland.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1047 på: 27. Juni 2013, 22:47 »
Youtube og fifa selvfølgelig hva ellers?

http://sofifa.com/no/fifa13/player/148287-wilfried-bony

Vel.. Tror ikke vi hadde vært så interessert i han dersom vi skulle brukt fifa som utgangspunkt.


snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1049 på: 28. Juni 2013, 10:08 »
Blir skuffa om Swansea lurer til seg Bony og vi ikke får han eller noen av Bony eller Aubameyang.