20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455236 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #720 på: 06. Juni 2013, 21:25 »
Saylor fikk iallefall gjennomgå av pool fans etter fadese kampen mot dem.

Det fikk vel alle? Det var vel ingen som ikke sugde massivti den kampen?

Og ja, jeg jobber med en sunderland-supporter, noe jeg har sagt mange ganger før, noe som gjorde det ekstremt flaut og gå på jobb etter 3-0 kampen, i tillegg er han ekstremt flink til å oppdatere andreklassingene om fotball. :-\
« Siste redigering: 06. Juni 2013, 21:29 av boris. »
Nei.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #721 på: 06. Juni 2013, 21:38 »
Joda alle fikk fortjent slakt, men Saylor fikk det litt ekstra gnidd inn fordi nufc fans har mast lenge om at han har fortjent en plass i England troppen. Så kommer den brøleren av en kamp.

Saylor er god han på sitt beste, kanskje jeg overdrev litt. Poenget var uansett at Arsenal kjøper han garantert ikke, det er han rett og slett ikke god nok til.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #722 på: 06. Juni 2013, 21:38 »
Har også inntrykk av at andre lags fans anser Tayls som en meget habil stopper. Vi glemmer kjapt at han tross alt var meget god før det rakna for oss på slutten av sesongen. Det som derimot har vist seg er at han gjerne trenger en mann som Colo ved sin side - og at han ihvertfall ikke enda ser ut til å være noen forsvarssjef selv. Vi sleit da han og Yang-Mbiwa dannet stopperpar. Skal også sies at sistnevnte viste klare tegn på at han trenger en innkjøringsperiode før han tar tempoet i PL. Overhodet ikke trygg på han enda - selv om det er lett å se at vi har med et massivt talent å gjøre. 
Colo-Tayls er for meg det beste stopperparet vi har hatt siden guden Woodgate aksla Newcastle-trøya. Og ja, jeg anser Tayls som en god PL-stopper, dog ikke i det ypperste sjiktet i ligaen. Men gud så viktig det er med en slik spiller i stallen vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #723 på: 06. Juni 2013, 21:54 »
Det som derimot har vist seg er at han gjerne trenger en mann som Colo ved sin side - og at han ihvertfall ikke enda ser ut til å være noen forsvarssjef selv.
Kritikken min går også litt på det du sier her. Han har vert i dette gamet ganske lenge nå. Likevel så fremstår han til tider uansvarlig og litt barnslig i måten han fremstår på. Blokker skudd som en gud og er viktig fordi han er local. Men han burde vert på det stadiet nå der han ikke er totalt avhengig av Colo for å utstråle en god figur.
 

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #724 på: 06. Juni 2013, 22:05 »
Saylor er jo en litt aggressiv stoppertype, og det har jeg inntrykk av at Mbiwa er og. Om/når Colo drar så er det uten tvil et behov for en rolig stoppertype med en god fotballhjerne.
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #725 på: 06. Juni 2013, 22:43 »
En slik type kan jeg ikke se for meg at Douglas er.. Alderweireld kanskje? Han virker som en slik type!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #726 på: 06. Juni 2013, 22:55 »
Han er vel klar for Roma??

TommyWee

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #727 på: 06. Juni 2013, 23:02 »
Digger S.Taylor, men han må faen slutte med den ryggingen sin hele tiden. Hans største svakhet.


ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #729 på: 07. Juni 2013, 16:02 »
Digger S.Taylor, men han må faen slutte med den ryggingen sin hele tiden. Hans største svakhet.

Han og Simpson får gå løs på dette patentet:


Rear view mirror for securement to a protective headgear
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!


Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #731 på: 07. Juni 2013, 18:58 »
Som forventet egentlig. Vil neppe spille Pardew fotball 1 år til.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #732 på: 07. Juni 2013, 19:01 »
Intet nytt under solen.  :) Blir vel "newcastle rocked by Manchester/PSG/Monaco interest" i hele sommer tenker jeg. For min egen del så blir jeg vel mest "rocked" om vi klarer å holde på hele bøtteballetten sommeren gjennom.

Edit: Thomas kom meg i forkjøpet.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #733 på: 07. Juni 2013, 19:13 »
Skjønner hvis cabaye vil vekk, han ser vel som alle utenom ashley at det ikke er håp med pardew. Det er ingen vits å tviholde på en spiller som vil vekk heller :(
lt;3 Newcastle <3

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #734 på: 07. Juni 2013, 20:07 »
Kan vel ikke være noen som har lyst å bli med den fjotten Pardew som manager (unntatt Jonas da), men det å gå ut å si slikt i media kunne han holdt seg for god for.