20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455240 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #705 på: 06. Juni 2013, 08:53 »
Katastrofe at vi ikke kjøpte han til den lønna! Han er verdt 150 i uka minst! Han er jo tross alt Geordie! :shola:

Var det ikke han som liksom sannsynligvis var villig til å halvere lønna for spilletid ifølge flere her inne? :P
« Siste redigering: 06. Juni 2013, 14:47 av Eriksen »

TommyWee

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #706 på: 06. Juni 2013, 12:23 »
For en latterlig høy lønn. Fint å være såpass skadeutsatt og være ute 50 % av sesongen, og få den pengeposen inn hver uke.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #707 på: 06. Juni 2013, 14:49 »
Gode tider for afrikanske frisørsalonger og folk som selger hårbøyler i Øst-London.
Oscillons From The Anti-Sun

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #708 på: 06. Juni 2013, 16:55 »
For det første er det Daily Mail som skriver dette. For det andre er et vel ingen her inne som har påstått noe sånt, men pekt på at der bør være muligheter for at han godtar nedgang i lønn mot å komme til en klubb som satser på han. Det tror jeg fortsatt han ville gjort. Men er det noen som ikke fatter at han drar til West Ham dersom han blir tilbudt slik en eventyrlønn? For det tredje er der ingen som har ytret her inne at vi vil ha han til psykopatlønninger.
Jeg tror forøvrig på de rapporterne som sier at Carroll har satt West Ham på vent i håp om enten å bli tatt inn i varmen av Rodgers, eller et bud fra oss. Men dersom han ikke blir satset på av Rodgers, og vi ikke kommer på banen er det vel ikke så ekstremt rart om han ender opp i Hammers. Spesielt ikke dersom de slenger slike tøvlønninger etter han.
« Siste redigering: 06. Juni 2013, 16:58 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TommyWee

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #709 på: 06. Juni 2013, 17:04 »
"Andy Carroll is reportedly requesting a 25% pay rise to £100,000-a-week if he is to complete a £15.5 million move from Liverpool to West Ham."

http://www.espn.co.uk/football/sport/story/210546.html#

Det er Carroll som har krevd høyere lønn fra West Ham, de har ikke slengt forslaget på bordet ut av ingenting. Hvem tror han at han er?
« Siste redigering: 06. Juni 2013, 17:09 av TommyWee »

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #710 på: 06. Juni 2013, 18:30 »
Han er jo i en god forhandlingsposisjon da. West Ham er veldig keen på han, så hvorfor ikke skaffe seg litt bedre lønn?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #711 på: 06. Juni 2013, 20:16 »
Daily Mail melder Arsenal vil styrke sitt forsvar med Saylor!! Da står ikke verden til jul :) men et bytte med en spillesugen velger nemlig vermalen hadde vært gull i mine øyne selv om Saylor har en spesiel plass i hjertet mitt.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #712 på: 06. Juni 2013, 20:21 »
Meh.
Nei.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #713 på: 06. Juni 2013, 20:33 »
Saylor er en fattigmanns Vermaelen. Det er kun vi nufc fans som verdsetter han for innsats og lidenskap. De som ser han "utenifra" ser han som en middels god midtstopper. Vermaelen vart vel satt på benken nettopp på grunn av feil som Saylor også bruker å gjøre. Altså klønete feil og markeringssvikt.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #714 på: 06. Juni 2013, 20:52 »
Nå veit jeg at vi vel er ganske enige i Shola-diskusjonen, Fluffy, om jeg ikke husker feil ihvertfall.
Men hva Tayls angår, så mener jeg faktisk det faktum at han er en lokal spiller av førstelagskvalitet som har den iveren og faktiske innstillinga er litt ekstra viktig å beholde. Mister vi han har vi ingen reelle utespillere som viser noen form for lignende passion og tilhørighet utpå bana. Shola iberegnet. Så jeg ser svært, svært gjerne at vi beholder Steven Taylor. Ja, selv som back-up.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #715 på: 06. Juni 2013, 20:56 »
Det er kun vi nufc fans som verdsetter han for innsats og lidenskap.

Virkelig? Folka på skola (sunderland-, West Ham, og Liverool-supportere) er veldig imponert og Saylor har veldig sansen for han som spiller. Han får også veldig mye skryt av andre lags supporter på de andre fora jeg henger på.
Nei.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #716 på: 06. Juni 2013, 20:59 »
Bytte vermalen mot Saylor hadde vært kanondeal selv for oss med et ekstra rom i hjertet til Saylor.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #717 på: 06. Juni 2013, 21:06 »
Nå veit jeg at vi vel er ganske enige i Shola-diskusjonen, Fluffy, om jeg ikke husker feil ihvertfall.
Men hva Tayls angår, så mener jeg faktisk det faktum at han er en lokal spiller av førstelagskvalitet som har den iveren og faktiske innstillinga er litt ekstra viktig å beholde. Mister vi han har vi ingen reelle utespillere som viser noen form for lignende passion og tilhørighet utpå bana. Shola iberegnet. Så jeg ser svært, svært gjerne at vi beholder Steven Taylor. Ja, selv som back-up.
Jeg vil beholde Saylor jeg. Var bare en kommentar sett med Arsenal øyne + artikkelen over.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #718 på: 06. Juni 2013, 21:11 »
Det er kun vi nufc fans som verdsetter han for innsats og lidenskap.

Virkelig? Folka på skola (sunderland-, West Ham, og Liverool-supportere) er veldig imponert og Saylor har veldig sansen for han som spiller. Han får også veldig mye skryt av andre lags supporter på de andre fora jeg henger på.
Sunderland faktisk! Kan jeg aldri tro. Saylor fikk iallefall gjennomgå av pool fans etter fadese kampen mot dem. Gjorde det ikke bedre at han akkurat hadde blitt tatt opp som reserve på landslaget. Var en del som himla med øynene da. Jeg liker Saylor og innsatsen hans, men han er en smule oppskrytt av nufc fans slik jeg ser det.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #719 på: 06. Juni 2013, 21:14 »
Bytte ut hele laget med spillere som kanskje er bedre hadde sikkert skaffet oss et bra lag spiller for spiller, men det hadde ikke vært ideelt. Vi blir ikke automatisk bedre av å bytte ut en stopper som har vært her i mange år med en spiller som kanskje er bedre ferdighetsmessig! Kanskje på fifa, men i virkeligheten er det viktig å beholde stammen i laget nesten uansett hva vi kan bytte de i. Vi har nok nye spillere i forsvar som må spille seg inn; Debuchy, Haidara, Mbiwa, og evt. ny stopper dersom Colo forsvinner! Det er en grunn til at vi nesten bare ble verre i forsvar etter nysignerene i januar. Forsvaret hang ikke sammen, og samspillet var dårlig generelt!