20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #675 på: 03. Juni 2013, 20:04 »
Dette sammen med alt annet er jo litt avhengig av hvilken plan Pardew har...

Kan godt selge Cabaye å få tak i en annen type midtbanespiller. Med f.eks Wanyama og Tiote sentralt vill f.eks Marveaux (evt ny offensiv spiller), Sissoko og B'Arfa få mer fri roller fremover...

Med Cabaye må Sissoko evt noen andre også ligge litt dypere da han ikke har like stor aksjonsradius som en def. midt... Samtidig er Cabaye godt til å prikke pasninger når han er i form, men da må laget fungere...

Kunne tenkt meg to defensive på midten, Wanyama og Tiote, så kan backene gå annenhver gang:)! Og B'Arfa i en fri rolle fremover. Cisse som poacher, Sissoko som jobber fra midten og opp og en offensiv spiller til (med flair og fart)!


"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #676 på: 03. Juni 2013, 20:06 »
Enig med TimKnut. Og @Fluffy, selvfølgelig håper jeg ikke at Cabaye blir solgt, jeg prøver bare å si at dersom det skulle skje, så er det ikke grunn til heksejakt og forkaste neste sesong. Vi er da ingen klubb som kan tviholde på hver enkelt spiller. Dersom budet er godt nok kommer ikke Pards til å få høre om det engang før salget er i boks, Cashley tar saken da. Hvis vi (mot formodning) skulle selge en purple, så er det mulig å bruke pengene på en bedre spiss enn det vi har, en bedre stopper enn det vi har, og en sentral midtbane som kanskje er hakket under Cabaye. Uten å si at jeg vil at Cabaye skal selges til blodpris, så sier jeg at det faktisk kan hende at laget kommer styrket ut av et evt Cabayesalg. Shoot me if im wrong, men det er ikke umulig.

Jeg husker hva jeg tenkte da Barton stakk. Han var vår beste spiller i den perioden, virket som den eneste i klubben med litt guts atm. Likevel ble alt sykt mye bedre med den nye æraen etter han. Kanskje et litt banalt eksempel, bedre med Carroll. Han var vår DESIDERT beste spiller i perioden før han ble solgt. Majoriteten av de spillerne vi kjøpte for Carrollpengene var ikke BEDRE enn Carroll selv, men likevel ble laget bedre av å forbedre flere posisjoner på en gang, enn å kjøpe èn spiss som var bedre enn Carroll igjen.

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #677 på: 03. Juni 2013, 21:25 »
Alex Pearce linked with Newcastle United

http://www.getreading.co.uk/sport/football/readingfc/s/2135016_alex_pearce_linked_with_newcastle_united

Har ikke fulgt Reading så nøye denne sesongen, så aner ikke om han er noe kvalitet. Men midtstoppere trenger vi
he shagged your lass, taylor shagged your lass

tigerstaden

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 155
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #678 på: 03. Juni 2013, 22:41 »
Jeg er fullt klar over den utfordringen, boris, og jeg er glad jeg ikke har jobben til Carr!
Seriøst? Hvilken kremjobb er det du sitter på da? Tror ikke det er mange jobber som er deiligere enn å jobbe som speider! :)

+1

Jobbe under de vilkår Cashley krever, hmm
Sier det er 0 igjen vi  :P



torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #681 på: 04. Juni 2013, 11:54 »
Det hadde vært utrolig! Akkurat det midtbanen vår trenger.

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #682 på: 04. Juni 2013, 12:37 »
Det hadde vært utrolig! Akkurat det midtbanen vår trenger.

Ironi? Sliter med å tolke den:)!

Hadde vært greit med Milner, han danker ut Jonas! Men om han er AKKURAT det midtbanen trenger vet jeg ikke... Vil ha en SJEF, ikke nødvendigvis en Pirlotype, men en som går foran og drar med seg laget! Cabaye blir litt usynlig i motgang, det er da sjefen må stå fram!

En type som Scott Parker hadde gjort seg! Samme med Barton (samme type på banen, IKKE utenfor)! Den type mentalitet, blø for drakta...

Blir mer rom stjernene våre da! Og vi MÅ ha såpass aksjonsradius på defensive midtbanemenn at vi kan stå høyere... Lang vei frem til mål om vi vinner ballen på egen 16-meter....
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Skogis

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #683 på: 04. Juni 2013, 13:31 »
Hadde vært deilig å fått en ving som kan slå ett innlegg forbi førsteforsvarer, så ønsker milner velkommen tilbake :)

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #684 på: 04. Juni 2013, 15:10 »
Ikke ironi nei, jeg mener ærlig talt at en med Milners innstilling og arbeidsmoral er akkurat det vi trenger. Vi har Jonas, men Milner er bedre.

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #685 på: 04. Juni 2013, 16:38 »
Ikke ironi nei, jeg mener ærlig talt at en med Milners innstilling og arbeidsmoral er akkurat det vi trenger. Vi har Jonas, men Milner er bedre.

Som sagt, enig i at Milner er bedre:)! Og ja takk om vi får han til grei pris!

Men han er ikke akkurat det vi trenger, min mening... Men han vil forsterke laget (såfremt han ikke benken for Jonas)...
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #687 på: 04. Juni 2013, 19:11 »
Giovanni Dos Santos, rykket ikke han ned med Mallorca.
Kunne han vært et greit og billig kjøp. Vet hva han står for. Litt sånn Barfa type faktisk.

Har og en annen jeg har sansen for, Marin i Chelsea, veldig flink til å holde bredde, teknisk, god fart, god med begge bein og fortsatt ung.
« Siste redigering: 04. Juni 2013, 19:13 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #688 på: 04. Juni 2013, 19:18 »
Tro om ikke Milner kan være perfekt dersom vi skal spille med to indreløpere og et anker? Dessuten er vel vilje og innsats noe av Milner sitt varemerke.
Uansett ser jeg det vel som usannsynlig at vi kan tilby en god nok lønn til han. Men bærer enda min Milner-drakt med stolthet. Et k..stykke av et salg var det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #689 på: 04. Juni 2013, 20:50 »
Giovanni Dos Santos, rykket ikke han ned med Mallorca.
Kunne han vært et greit og billig kjøp. Vet hva han står for.
Ja, det er akkurat det vi vet, og derfor bør vi holde oss laaangt unna.