20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #600 på: 28. Mai 2013, 19:43 »
Kolo Toure klar for Pool!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #601 på: 28. Mai 2013, 19:49 »
Kolo Toure klar for Pool!
merkelig , men de henter vel enda en stopper
lt;3 Newcastle <3

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #602 på: 28. Mai 2013, 21:54 »
Kolo Toure klar for Pool!

Tror det kan være en god signering for dem!

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #603 på: 29. Mai 2013, 17:36 »
En kant som skaper noe i form av assist, mål eller hockeyassist:)!

Solano, Robert, Ginola

Nå er det egentlig bare Ben Arfa vi har som kan skape noe mot etablert forsvar.. Sissoko når motstandere er i ubalanse! Marve er nesten der, men må ta et lite steg til:)!

Kjøpe Storflor kanskje?:)!

(Siste var spøk)! Men viser litt at slike typer kan funke i et lag enda, manager må bare ha en plan og sette det sammen:)!

Om Ben Arfa hadde hatt noen spillere som evnet å score på 100% sjangser i tillegg til å ha litt bevegelse, så tipper jeg han hadde hatt en god dose mer assist denne sesongen til tross for lite spilletid.

Denne filmen er riktignok bare klippet fra 5-6 kamper, men bare ut fra noen av situasjonene her burde han stått med ca 5 assist mer enn han gjør.
Ben Arfa soser av og til litt mye, men det virker ofte som at når han mot slutten av kampene begynner å sose, så er det i en blanding av desperasjon og irritasjon over mangel på flyt i angrepene våre.

Jeg vet du skrev at Ben Arfa evnet å skape mye, men dette var for å påpeke at om vi hadde hatt bedre avslutningsegenskaper og bevegelse på topp, i tillegg til en eller annen form for plan for hvordan vi skal angripe(minus Harper slår langt på Willo/Taylor-strategien) så hadde alt sett mye bedre ut.

Flixa

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #604 på: 29. Mai 2013, 22:34 »
Shane Long! Han er så god. Sikret Irland en stor opptur på Wembley idag. Han er en målsnik jeg lett kunne tatt i start 11ern vår. Billig er han å :)

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #605 på: 29. Mai 2013, 23:14 »
Vært en fan av Long lenge, men mener han ikke scorer nok mål. Blir for lik Gouffran.

Skulle gjerne sett Johanson fra Godset, han har overbevist meg, tror han kan bli veldig god.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #606 på: 29. Mai 2013, 23:45 »
Stefan Johansen du mener?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #607 på: 29. Mai 2013, 23:49 »
Stefan Johansen du mener?

Yes! Sen, son.. Men ja, virker veldig god.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #608 på: 29. Mai 2013, 23:51 »
God nok for Norge - men dog veldig usikker på hvorvidt han tar tempoet i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #609 på: 30. Mai 2013, 07:18 »
Vi var vell linket til Long før han gikk til West Brown, og valgte vell kanskje også West Brown foran oss.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #610 på: 30. Mai 2013, 09:13 »
Skulle gjerne sett at det var litt mer rykter. Blir småstressa når jeg ser Liverpool hente den ene etter den andre. Tydelig at de har startet jobben for lenge siden. Mye bedre å gå inn i en ny sesong med en liten forhåpning om å komme over dem ;)

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #611 på: 30. Mai 2013, 09:17 »
Skulle gjerne sett at det var litt mer rykter. Blir småstressa når jeg ser Liverpool hente den ene etter den andre. Tydelig at de har startet jobben for lenge siden. Mye bedre å gå inn i en ny sesong med en liten forhåpning om å komme over dem ;)

Enig! Syns det har vore ganske stille ei stund nå. Vi får satse på at dei jobber på spreng bak lukkede dører ::p
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #612 på: 30. Mai 2013, 09:27 »
Skulle gjerne sett at det var litt mer rykter. Blir småstressa når jeg ser Liverpool hente den ene etter den andre. Tydelig at de har startet jobben for lenge siden. Mye bedre å gå inn i en ny sesong med en liten forhåpning om å komme over dem ;)

La oss ikke snakke om Liverpool.

Virker som det skjer så mye lurt og fornuftig der at jeg blir kvalm nå!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #613 på: 30. Mai 2013, 09:40 »
Hva fornuftig skjer i pool? At de henter en avdanket stjerne fra benken til city? Haha latterlig klubb.

Vi skal jo ikke ha så mange spillere i sommer så ingen krise. Kandidatene er nok klare for lengst. Er vel ferie først:)

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
he shagged your lass, taylor shagged your lass