20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455351 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #495 på: 21. Mai 2013, 18:08 »
Hehe, og jeg er forsåvidt helt enig i det du skriver også  ::)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #496 på: 21. Mai 2013, 18:35 »
Adebayo Akinfenwa uten klubb, han og Shola på topp. Da kan me like godt selge midtbana vår, og spele 8-0-2  :thumbu: Akkurat som Pardew liker det.  ;)

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #497 på: 21. Mai 2013, 20:32 »
West Ham har signert Rat og blitt enige med Liverpool om Carroll, to dager etter sesongen er over. Det er noe annet enn å bruke 3 måneder på å lande en spiller som sliter benk det (ref Anita)...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #498 på: 21. Mai 2013, 22:43 »
Jonas er grei som backup på defensiv midt, men at han skal være første valg på kant er på grensa til skandale spør du meg. Hvor mange mål og assist har han denne sesongen? Marve har produsert mer med minimal spilletid, enn jonas som har spilt hver eneste kamp. En kantspiller skal produsere og selvfølgelig bidra defensivt. Jonas gjør bare det siste. Bare selge hvis vi får noe for han. Tapt seg enormt dette året.
lt;3 Newcastle <3

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #499 på: 21. Mai 2013, 23:51 »
For min del er Ben Arfa snart på smertegrensen for hva som kan tolereres når det gjelder skader. Vi har sett så lite til han i år, og i lengre perioder tidligere også, at et bud på £20 mill burde vurderes seriøst. Bedre med en anseelig sum penger enn en spiller man aldri (nesten) får gleden av å se.

Han har dessverre aldri spilt mye kamper. Men første året hos oss ble jo ødelagt av beinbrudd, som man ikke kan beskytte seg mot. Jeg er som mange andre her en veldig stor fan av Ben Arfa, men er enige om at med riktig bud så kan han selges. Eneste er at jeg ikke kan se at noen er villig til å betale så mye for han, så jeg er ikke direkte bekymret for at han forsvinner.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #500 på: 22. Mai 2013, 01:23 »
For det første så får vi aldri i livet £20m for Ben Arfa, og for det andre er han en type spiller man ikke kan måle i kroner og øre. Så enkelt er det bare. Noen spillere må man bare sette seg tilbake og nyte, koste hva det koste vil.

Word.

Faren er at noen byr £8-10 mill og Ben Arfa slår seg vrang slik han gjorde i Marseille. Da ligger vi tynt an.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #501 på: 22. Mai 2013, 09:20 »
Jeg tror ikke Ben Arfa gjør det mot Newcastle-fansen. Jeg tror Ben Arfa har for stor respekt for supporterne til at han vil streike seg vekk fra klubben, som han gjorde i Marseille. Hadde det vært alle andre enn Ben Arfa ville jeg også vært litt bekymret. Men jeg tror at beinbruddet hans har ført Ben Arfa og fansen mye, mye nærmere hverandre enn de ellers ville vært. Riktignok har Newcastles supportere alltid trykket slike spillere til sitt bryst, som Ginola, Asprilla, Robert. Spillere med flair, de som kan gjøre det utroligste. Men den massive støtten Ben Arfa fikk da han var skadet, før han hadde rukket å vise frem særlig mye annet enn superskuddet mot Everton, den tror jeg sitter dypt hos Ben Arfa. Og nettopp derfor tror jeg det skal ekstremt mye til for at han skal streike seg bort fra klubben. Og selv i et slikt tilfelle ville fansen etter all mulig grad av sannsynlighet skyldt på manageren og eieren, og egentlig alle andre enn Ben Arfa sjøl.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #502 på: 22. Mai 2013, 09:58 »
Jeg tror ikke Ben Arfa gjør det mot Newcastle-fansen. Jeg tror Ben Arfa har for stor respekt for supporterne til at han vil streike seg vekk fra klubben, som han gjorde i Marseille.

Hvor mye respekt man har for fansen kan helt sikkert måles i kroner og øre. Hvis det kommer en klubb og tilbyr ham en dobbling av lønn for eksempel, hva veier da meste fansen eller kontobalansen?

Tror forøvrig Ben Arfa er en av de som faktisk setter den respekten ganske høyt. Har ingen god grunn til å mene det, men there you go. Min oppfatning. Så egentlig enig med Joakim, samtidig er det latterlige summer i omløp i fotballen og penger gjør rare ting med folk...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #503 på: 22. Mai 2013, 10:25 »
Ser det går rykter på liverpool-forumet om at Newcastle skal ha 25 % av salgssum ved et evt videresalg av Carroll?! Ikke av "overskuddet", men den totale summen.

TommyWee

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #504 på: 22. Mai 2013, 10:36 »
Carroll ute med ankelskade til Oktober. Og folk er fortsatt lysten på denne overpriset, skadeutsatte hesten?
« Siste redigering: 22. Mai 2013, 11:01 av TommyWee »

tool-nes

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 67
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #505 på: 22. Mai 2013, 10:58 »
Ser det går rykter på liverpool-forumet om at Newcastle skal ha 25 % av salgssum ved et evt videresalg av Carroll?! Ikke av "overskuddet", men den totale summen.

Med Mike Ashleys forhandlingsevner så ser jeg ikke bortifra at dette er av totalsummen. I praksis så ville en slik klausul av overskudd være totalt meningsløs, det ligner ikke Ashley. Krysser fingra :)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #506 på: 22. Mai 2013, 13:59 »
Adebayo Akinfenwa uten klubb, han og Shola på topp. Da kan me like godt selge midtbana vår, og spele 8-0-2  :thumbu: Akkurat som Pardew liker det.  ;)

Dette stemmer vel ikke helt? Det hadde vel blitt 5-3-2:

Krul
Debuchy - Saylor - Colo -Mbiwa - Santon
Bigi - Tiote - Perch
Shola - Adebayo


 :thumbu:
Nei.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #507 på: 22. Mai 2013, 14:47 »
Adebayo Akinfenwa uten klubb, han og Shola på topp. Da kan me like godt selge midtbana vår, og spele 8-0-2  :thumbu: Akkurat som Pardew liker det.  ;)

Dette stemmer vel ikke helt? Det hadde vel blitt 5-3-2:

Krul
Debuchy - Saylor - Colo -Mbiwa - Santon
Bigi - Tiote - Perch
Shola - Adebayo


 :thumbu:

Krul
Debuchy - Saylor - Colo -Mbiwa - Santon
Shola - Bigi -Perch - Adebayo
Charlton Cole

Tipper heller denne. Snapper opp Cole på free transfers nå. Shola og Adebayo søker kritt for gode innleggsmuligheter.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #508 på: 22. Mai 2013, 15:37 »
Så klart, burde ha tenkt på at han ville ha gått for tre defensive midtbane spillere. Så 5-3-2.

Cole inn som rotasjon spiss med Shola og Adebayo. Det hadde vært litt av ein spisstrio!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #509 på: 22. Mai 2013, 19:17 »
Fernando Amorebieta 1,92 (28) klar for Fulham på free transfer. Hjelp, dette hadde vært en flott signering for oss tror jeg  :grine: