20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2010  (Lest 95440 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #360 på: 19. Jan. 2010, 20:22 »
Har ikkje vorte kjøpt opp. Har ikkje vore noken som vil kjøpa klubben endå.

Vann nettopp 4-5 mot Derby. Fornøyd so lenge eg vinne! :) Har eit veldig offansivt syn ;)

Jeg sliter ikke med å score jeg heller, eneste kampen jeg ikke har scoret i er serieåpningen mot WBA.

Og det er på 18 seriekamper, og 4 kamper i ligacupen.

Men du er også i første sesong eller?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #361 på: 19. Jan. 2010, 21:10 »
Jepp, 13 februar 1 sesong. Leia ligaen med 70 poeng. 6 foran wba og 17 poeng føre 3 plass.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #362 på: 19. Jan. 2010, 21:58 »
Har ikkje vorte kjøpt opp. Har ikkje vore noken som vil kjøpa klubben endå.

Vann nettopp 4-5 mot Derby. Fornøyd so lenge eg vinne! :) Har eit veldig offansivt syn ;)

http://www.truefootballmanager.com/2009/10/football-manager-2010-wonderkids-and.html

Her finn ein mange talent.
Litt av en jobb han har gjort. Nok tatt litt tid dette ja.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #363 på: 19. Jan. 2010, 22:22 »
Er i semien i Ligacupen. Ledet 3-1 mot Portsmouth til pause, så endte det 4-4... JÆVLIG dårlig forsvarspill. Vant heldigvis 5-4 på straffekonk over Portsmouth i kvartfinalen.

Når ble dere kjøpt opp egentlig? er enda i første sesong, men har lyst på penger :D

Litt sent i 1. sesong. Var noen som ville kjøpe klubben i starten av sesongen, men det ble ikke noe av. Så fryktet lenge at jeg ville bli sittende igjen med MA, men så i Mars en gang ble klubben solgt på veldig kort tid. Fikk 440 mill før 2. sesongen :)
Kunne fått 550 om jeg valgte mester, men så høye ambisjoner hadde jeg ikke. Men mester ble jeg ;)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #364 på: 20. Jan. 2010, 23:39 »
Blei kjøpt opp seint i første sesong av eller annen fyr med kinesisktlåtende navn ala Chi Cho Chong. Fik rundt 20-30 mil £ per sesong.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #365 på: 21. Jan. 2010, 10:51 »
Anbefalar Lacina Traore på det sterkaste. Når eg bydde på han kom alle topplag på bana og han endte opp i Barcelona. Kom på 3 plass i Gullballkåringa første sesong, 19 år gammal. Nye Drogba visstnok. Skikkleg bittert at eg ikkje fekk han...

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #366 på: 21. Jan. 2010, 22:57 »
Er det noen som har prøvd og hente han nye Drogba "Romelu Lukaku" fra Anderlecht.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #367 på: 21. Jan. 2010, 23:45 »
Ja, ikke nok med det, men jeg har fått han til å score jævlig mye mål også ;)

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #368 på: 22. Jan. 2010, 02:53 »
Er det noen som har prøvd og hente han nye Drogba "Romelu Lukaku" fra Anderlecht.

Jeg har han på spurs-gamet mitt, 4. sesongen nå og han er fortsatt et godt stykke unna plass på førstelaget mitt, og det til tross for at jeg spiller med 3 spisser, men han får noen sjanser her og der, men har til gode å imponere meg skikkelig.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #369 på: 22. Jan. 2010, 11:12 »
Jeg har også kjøpt Lukaku. Men eg litt skuffet over utviklingen hans. Jeg har lagt treningsopplegg og alt. Han spilt masse kamper. utviklingen skjøt fart når han var 20 år. Er skuffet over utvikling på de mentale ferdighetene. Fysisk og teknisk er han kanon.

Nå har jeg brukt 470 mill på Aguero :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #370 på: 22. Jan. 2010, 11:20 »
Lacina Traore er endå betre enn Lukaku ;)

Ref.Collina

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #371 på: 22. Jan. 2010, 13:47 »

Bojinov og Gio dos Santos, knall lån i 2.sesongen. :)
begynte bra og leda sesongen etter 4 5 kamper, men så kom det tre kamper på rad mot "topp 4" + en latterlig dårlig kamp.

Liverpool hjemme, 1-2 tap. leda 1-0 på straffe, men så putta torres og så felte S.Taylor en pool spiller og carragher putta på straffa.. Urutinert og faen så irreterrenes!

Arsenal borte, 2-2. Leda 2-0 til pause. Dem stilte med ett reservelag med en debutant i mål. Også klarer man å rote bort en 2-0 ledelse.. idiotisk, og igjen helvetes irreterrenes! Skulle vel ha lagt meg i 2.omg. Bare måka ballen opp og alle i forsvar.

Man U hjemme, 1-1. tar ledelsen igjen, dem får nani utvist og etter den utvisninga blir je overkjørt! er det mulig.. fy faen. denne gangen var vi heldige som slapp unna med ett poeng, men å spille rævva mot ti mann, sjøl om det er man u.. Det er irreterenes det!

Blei knust 4-0 borte mot West Ham, etter att Saylor mister hue å på drar seg ett rødt kort. Van der vaart putter 3 og beckham 1.

slo heldigvis WBA i ligacupen på hjemmebane 4-3, etter å ha ligget under 0-2 og 2-3. Trakk selvfølgelig Chelski på bortebane i kvartfinalen..

ligger midt på tabellen med los på 4.plassen :)
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #372 på: 22. Jan. 2010, 15:33 »
Er det noen som har prøvd og hente han nye Drogba "Romelu Lukaku" fra Anderlecht.
Har han, Mats Rits, Marco Verratti og Magnar Ødegaard på Stoke saven min, som jeg ikke spiller så mye på.

Ref.Collina

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #373 på: 22. Jan. 2010, 16:05 »
tim krul har blitt stjerna på laget mitt :) dessuten cashley er dessverre fortsatt i klubben, men fikk overraskenes en del penger i sommer vinduet etter opprykket :) delvis pga salg, delvis pga veldig god kontroll på økonomien ;-)  så lenge man har blitt kvitt barton og colo, er det meste gjort :)
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #374 på: 26. Jan. 2010, 00:30 »
Vant nettopp CCC i første sesong, hvordan lagrer jeg bilde av tabellen?