20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2010  (Lest 95445 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #135 på: 03. Nov. 2009, 23:25 »
Det sosiale livet, VAR min grunn...

Nesten glemt hva det var jeg :P
Er verst i starten, første mnd når det kommer ut ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #136 på: 03. Nov. 2009, 23:36 »
Det sosiale livet, VAR min grunn...

Nesten glemt hva det var jeg :P
Er verst i starten, første mnd når det kommer ut ;)

Enig. Første måned = sosialt isolat.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #137 på: 04. Nov. 2009, 00:39 »
FM > Sosialt liv

:P

Sliter noe JÆVLI i bunnen av PL nå, men regner med at jeg skal klare 17. plassen. Spillet har begynt å sitte, og har fått noen fantastiske forsterkninger i Monzon, Pedro Leon og Sunny.

Fant også ut at Barton hadde £75 000 i uka! Måtte leie han ut til Hull for å få hjulene til å spinne. Butt og Geremi med £50 000 hver i uka har for lengst funnet døra.

Herregud så fett dette er!! :)

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #138 på: 04. Nov. 2009, 10:47 »
De enorme lønningene vi har er helt klart et problem for å få mye penger i transfer. Barton, Colo, Jonas og Geremi har alle en kjempe lønn. Er i min fjerde sesong nå. Etter opprykket til PL ble det i første sesong en 12. plass før jeg fikk en skuffende 14. plass sesongen etter. Ser bedre ut i starten nå så håper å få en e-cup plass.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #139 på: 04. Nov. 2009, 15:02 »
Hvorfor får eg ikke opp FM ikonet på skrivebordet? Leter i mappen der spillet er laget, og finner ingen "link" eller ikon der heller. Må innstalere spiller hver gang eg skal innpå ! HJELP MEG !

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #140 på: 04. Nov. 2009, 15:14 »
Hvorfor får eg ikke opp FM ikonet på skrivebordet? Leter i mappen der spillet er laget, og finner ingen "link" eller ikon der heller. Må innstalere spiller hver gang eg skal innpå ! HJELP MEG !

Jeg la det inn via stream/steam (husker ikke hva det heter)  Synes det virker genialt, slipper å bruke cd hver gang man skal spille.  Men tok sinnsykt lang tid når jeg innstalerte det.
Men er ganske så fersk på både FM og stream/steam, så sikkert andre som kan forklare bedre :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #141 på: 04. Nov. 2009, 15:45 »
Steam -> Mine Spill -> Høyreklikk på fm -> Lag snarvei på skrivebordet

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #142 på: 04. Nov. 2009, 16:45 »
Får andre til å selge spelara i det heile tatt? Har lagt ut både Smith, Barton, Geremi, Butt og Løvenkrands for salg, gått ned til 0 kr men blir likevel ikkje kvitt dei. Løvenkrands greidde eg å få lånt bort til 50% lønn, mens Geremi, Butt og Smith måtte gå på gjensidig oppsigelse er eg fortsatt stuck med Barton. Sjukt irriterande at det skal være så vanskelig å få inn penga via spelarkjøp.  :-\

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #143 på: 04. Nov. 2009, 17:04 »
Har ikke steam, og det koster vel peng? Burda da kunne få ikonet, eller i alle fall finne spillet i innstaleringsmappen selv om eg ikke innstalerte med steam?

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #144 på: 04. Nov. 2009, 17:39 »
Steam koster ingen penger. Du laster ned steam og så registerer spillet innpå der. Trenger ikke bruke CD så jeg syntes det er veldig greit. 

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #145 på: 04. Nov. 2009, 17:49 »
Har ikke steam, og det koster vel peng? Burda da kunne få ikonet, eller i alle fall finne spillet i innstaleringsmappen selv om eg ikke innstalerte med steam?

når du innstalerer spillet får du valget om å bruke cd eller bruke steam. Velger du steam så innstaleres først steam automatisk, så bruker du aktiveringskoden som står i spillet til å legge inn FM i steam.   Veldig kjekt:)

angående det du egentlig spør om, så er det jo veldig merkelig at du ikke finner det
sunt pueri pueri puerilia tractant

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #146 på: 04. Nov. 2009, 22:50 »
Har ikke steam, og det koster vel peng? Burda da kunne få ikonet, eller i alle fall finne spillet i innstaleringsmappen selv om eg ikke innstalerte med steam?

når du innstalerer spillet får du valget om å bruke cd eller bruke steam. Velger du steam så innstaleres først steam automatisk, så bruker du aktiveringskoden som står i spillet til å legge inn FM i steam.   Veldig kjekt:)

angående det du egentlig spør om, så er det jo veldig merkelig at du ikke finner det

Ja, det synes eg også. Burde kunne finne spillet i FM-mappen... Men never mind, funket bra med Steam  ;)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #147 på: 05. Nov. 2009, 17:33 »
Veldig få som diskuterer spillere her ! Noen som har tips til spillere som kan hentes i begynnesen når man ikke har penger og ikke får solgt noen?

Barazite og Wilshere ( Arsenal ) på lån og De Leat på lån fra United har funket bra dei treningskampene eg har spilt. Spesielt gutta bra Arsenal. Har bud liggende inne på Sol Campbell og Smolarek okgså  ;)

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #148 på: 05. Nov. 2009, 17:52 »
Smolarek er en herlig tilvekst! Ble topscorer i CCC for meg med 28 mål på 34 kamper, brukte han som fremskutt spiss ved siden av Carroll som var targetman.

Jeg klarte til slutt å jobbe meg opp litt penger til å kjøpe spillere for og hentet derfor Lukovic (forsvarspiller venstre og sentral) for 12 mill NOK fra Udinese og Benji De Ceulaer fra RKC (i Nederland) for 8.75 mill NOK.
Lukovic fikk 29 kamper med rating på 7.19 og De Ceulaer fikk 24 kamper med rating på 7.22 med 5 mål og 12 assist, og han kan fint brukes både høyrekant og som spiss. Jeg brukte han som høyrekant.

Rykket rett opp første sesongen og skal nå ta fatt på pre-season foran neste sesong.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #149 på: 05. Nov. 2009, 22:07 »
Rykket opp første sesong, 11 plass første sesong i PL, nå på mitt andre år i PL ligger jeg på 1.plass 11 kamper ut sesongen.

Laget mitt er som følger :

                     Kameni
Mancienne Otamendi Taylor Enrique

                   Matundi
     Rakitic                 Moutinho

Jonas                                     Tosic
                     Xisco

Xisco har 9 mål på 11 kamper. Forsvaret holder pottetett, og midtbanen er knall god :)