20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough  (Lest 47395 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #270 på: 03. Jan. 2006, 00:13 »
Hva skulle vi gjort uten deg....

KOSER meg med frisparket til Nobby, skikkelig digg, men likvel, se gode gamle Lee Clark hjemme igjen og iført riktig drakt finne veien til nettmaskene... Lett å bli sentimental her sent på kvelden. Tenk om dette blir en flying start på 2006 for Lee og at han finner tilbake til storformen (tenker tilbake til dagene da han regjerte på midten sammen med Robert Lee, snufs).

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #271 på: 03. Jan. 2006, 00:21 »
Ja helt riktig, Lee har kommet hjem igjen og satte kronen på verket i dag med et flott mål. Jeg unner han all den oppmerksomhetenog suksessen han måtte få, en skikkelig kjernekar :!:  :!:   Herlig å se han juble slik han gjorde i dag. Clark elsker virkelig å spille for klubben i sitt hjerte, og klubben elsker han!!

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #272 på: 03. Jan. 2006, 01:34 »
Lee Clark sitt mål blir bedre og bedre etter kvart som eg ser det fleire og fleire gongar!!! :D

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #273 på: 03. Jan. 2006, 09:58 »
Sitat fra: "NUFCern"
Lee har kommet hjem igjen og satte kronen på verket i dag med et flott mål. Jeg unner han all den oppmerksomhetenog suksessen han måtte få, en skikkelig kjernekar :!:  :!:   Herlig å se han juble slik han gjorde i dag. Clark elsker virkelig å spille for klubben i sitt hjerte, og klubben elsker han!!


Åååh! Jeg bare elsker sånne spillere. Jeg veit han kanskje ikke er blant de aller beste i stallen vår. Derfor får han ikke starte alle kampene, heller. Men han elsker å spille for klubben. Og når han får lov viser han virkelig kjærligheten for klubben. Han gir alt han bare kan klare!
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

  • Gjest
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #274 på: 03. Jan. 2006, 15:53 »
Sitat fra: "Mack"
Sitat fra: "NUFCern"
Lee har kommet hjem igjen og satte kronen på verket i dag med et flott mål. Jeg unner han all den oppmerksomhetenog suksessen han måtte få, en skikkelig kjernekar :!:  :!:   Herlig å se han juble slik han gjorde i dag. Clark elsker virkelig å spille for klubben i sitt hjerte, og klubben elsker han!!


Åååh! Jeg bare elsker sånne spillere. Jeg veit han kanskje ikke er blant de aller beste i stallen vår. Derfor får han ikke starte alle kampene, heller. Men han elsker å spille for klubben. Og når han får lov viser han virkelig kjærligheten for klubben. Han gir alt han bare kan klare!


Elliott er også en sånn spiller!!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #275 på: 03. Jan. 2006, 15:57 »
Ja, men beklageligvis er Elliott en kløne av dimensjoner.

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #276 på: 03. Jan. 2006, 16:06 »
Han har ikke alltid vært det, vi må huske på, selvom Elliot ikke akkurat er glimrende nå om dagen, så debuterte han for oss for 15(!!!!) år siden mot Boro, det er flere år i klubben enn du har levd Olav, og flere andre, synes barevi må huske på det!

Elliot holder ikke like høyt nivå nå som han har gjort, langt der i fra, mangler fart for å henge med så bra som vi måtte ønske, men han gjør ikke ALLTID dårlige kamper. Vil bare at vi skal huske på dette!
Viktig å huske på det han HAR gjort for oss, selvom de dagene nok er talte!


Bjørn - remember
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #277 på: 03. Jan. 2006, 16:23 »
Sitat fra: "Bjørn"
Han har ikke alltid vært det, vi må huske på, selvom Elliot ikke akkurat er glimrende nå om dagen, så debuterte han for oss for 15(!!!!) år siden mot Boro, det er flere år i klubben enn du har levd Olav, og flere andre, synes barevi må huske på det!

Elliot holder ikke like høyt nivå nå som han har gjort, langt der i fra, mangler fart for å henge med så bra som vi måtte ønske, men han gjør ikke ALLTID dårlige kamper. Vil bare at vi skal huske på dette!
Viktig å huske på det han HAR gjort for oss, selvom de dagene nok er talte!


Bjørn - remember



Elliot var eit stort talent, men som desverre  vart solgt til Bolton. Da stagnerte han.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #278 på: 03. Jan. 2006, 22:54 »
eg jublet selvsagt når clark scorte, tror eg nok alle nufc supportere gjorde! Var et fint frispark av solano, siterer nettavisen: "Nydelig scoring av Colombianeren. "  :lol:
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #279 på: 04. Jan. 2006, 23:26 »
Sitat fra: "Leslie"
eg jublet selvsagt når clark scorte, tror eg nok alle nufc supportere gjorde! Var et fint frispark av solano, siterer nettavisen: "Nydelig scoring av Colombianeren. "  :lol:


Haha, EID!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.