20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?  (Lest 31427 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #45 på: 20. April 2017, 21:02 »
Defoe hører hjemme i et top 10 lag... Definitivt god nok for oss... Og keepern Pickford kommer nok til å ende i en storklubb...Så de som påstår ingen på Sunderland er gode nok, har neppe fulgt spessielt godt med...

Luke Shaw. United har nok av venstrebacker før han i køen, og Mourinho virker ikke spessielt glad i Shaw. Fortsatt meget spennende, spessielt med tanke på hva vi besitter på venstrebacken..


Chamberlain. Arsenal har en haug spillere i hans posisjon/posisjoner, han er meget anvendig, kan spille sentral midtbane, ving, og ville nok hevet oss. Ekstreme fysiske kvaliteter...

Zaha. Et ekstremt toppnivå. Begynner å stabilisere seg. På gode dager umulig å stoppe. Hører hjemme i en toppklubb...

Demarai Gray- Veldig spennende venstreving i Leicester. Uten CL er det nok meget mulig å snappe gode spiillere herfra, spørs bare om ikke toppklubbene snapper hans først...

Sigurdson- Aldri vært en stor fan, men han er jevnt over god i alt, og en som ofte presterer. Hadde nok kunne bidratt med mye bra.. Spår han til en top10 klubb..

Defoe, selv om jeg er nesten hundre prosent sikkert at han ikke tar turen fra Sunderland til Newcastle...

Sturridge-Virker være ute i kulden.Mye skadet, men føler vi med hell kan hente noe i nærheten av verdensklasse om vi får redusert skadeproblemene. Blir nok solgt, men er nok større klubber som er før oss i køen...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #46 på: 20. April 2017, 21:12 »
"Er like spent på hvem som går ut. Listen er lang over spillere som gjerne må dra; guffen, murphy, colback, lazaar, gamez, anita, sammy..."

Hvorfor har du så lyst på en tynn stall? Anita gjør en solid jobb på backene og midtbanen. Goufran har ofte vært førstevalg på venstrevingen,,, Colback er vel bankers i 11ern når han er frisk... Gi meg et godt argument for å tynne ut stallen.... Spillere som er gull verdt om skader/suspensjoner/slitasjer oppstår,,,og gir kamp om plassene..  Og vi neppe får så mye for å selge, og heller ikke hever spessielt høy lønn..... Gi meg EN god grunn for å selge unna stallspillere....Så vi blir enda dårligere ved skader?....

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #47 på: 20. April 2017, 22:02 »
Ingen god oversikt på aktuelle navn, men ønskelisten inneholder følgende posisjoner uansett hvem som beholdes, opprykk eller ikke:

- Midtstopper, en med rutine. Gjerne Shawcross.
- Offensiv venstreback. Konkret forslag er Ryan Sessegnon på Fulham? Luke Shaw er nok både for dyr og for glad i pizza. :)
- 2x kant. Enig med superswag at Demarai Gray kan være en spennende kandidat.
- Offensiv, sentral playmaker/målscorer. Sigurdsson bør være overkommelig med opprykk.
- Spiss. Vet bare jeg er svært lite keen på Sturridge og/eller Defoe. Den ene er kjeks, den andre snart pensjonist. Armstrong?

Delvis enig med superswag over her. For hver spiller ut, bør en bedre inn. Bortsett fra keeperplass. Spillere nevnt under er en herlig blanding av spillere jeg vil ha ut, samt spillere som mest sannsynlig forsvinner grunnet spilletid.

Keeper: Selz + en. Woodman på lån? Tror ingen av Krul, Elliot eller Darlow vil være 3. valg?
Forsvar: Lazaar, Haidara, Good, Satka. Ikke gode nok. Regner med Hanley og Mbemba forsvinner om de ikke får signaler om mer tillit.
Midtbane: Colback, Diame, Aarons, Gouff, Atsu, Ameobi, Vuckic, de Jong og Saivet. Lagd av kjeks eller ikke gode nok. Thauvin går.
Angrep: Riviere, få han UT! Ayoze, tror toget har gått der, blir neppe noe bedre. Regner med Mitro drar uten forsikringer om mer spilletid. Toney forsvinner nok på nytt lån.

Håper på at noen av de ovennevnte kan erstattes internt. Adskillig bedre nivå på U-lagene denne sesongen, bør være 2-3 stykker der som kan vurderes for å ta steget opp?
« Siste redigering: 20. April 2017, 22:19 av Geordie »
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #48 på: 20. April 2017, 23:36 »
Vi har speidet en del på Youri Tielemans, og selv om jeg håper, er nok det for sent nå. Skal visstnok kommet langt i samtaler med Monaco.

Men, håper speiderne våre har fått med seg Kara Mbodji og Uros Spajic også. Spilte bra det jeg så av dagens kamp mot Man Utd, og har spilt bra tidligere også.

Shawcross er kanskje en favoritt for min del av stoppere (på vår hylle), men de to Anderlecht-gutta bør også være aktuelle :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #49 på: 21. April 2017, 06:47 »
Goufran har ofte vært førstevalg på venstrevingen,,, Colback er vel bankers i 11ern når han er frisk...

Unnskyld meg, men hva slags piss er dette, egentlig? Bankers i 11ern når'n er frisk? Fuck off, selvfølgelig er han ikke det. Colback har ALDRI vært god nok for Newcastle. Han var ikke god nok da laget spilte i PL og han er, på sitt aller beste, en middelmådig CC-spiller som aldri burde vært å funnet i troppen denne sesongen. Drittspiller som ikke har noe som helst på dette laget og gjøre.

Gouffran starta året friskt, men han bevist gang på gang på gang denne sesongen at han ikke er i nærheten av å være god nok. Virker som en jævla fin fyr og jeg ønsker han alt godt, men han er ikke god nok. Ikke i PL og ikke i CC.

Colback, Gouffran og Diame burde være de første spillerne som forlater skuta til sommeren.
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #50 på: 21. April 2017, 07:25 »
Goufran har ofte vært førstevalg på venstrevingen,,, Colback er vel bankers i 11ern når han er frisk...

Unnskyld meg, men hva slags piss er dette, egentlig? Bankers i 11ern når'n er frisk? Fuck off, selvfølgelig er han ikke det. Colback har ALDRI vært god nok for Newcastle. Han var ikke god nok da laget spilte i PL og han er, på sitt aller beste, en middelmådig CC-spiller som aldri burde vært å funnet i troppen denne sesongen. Drittspiller som ikke har noe som helst på dette laget og gjøre.

Gouffran starta året friskt, men han bevist gang på gang på gang denne sesongen at han ikke er i nærheten av å være god nok. Virker som en jævla fin fyr og jeg ønsker han alt godt, men han er ikke god nok. Ikke i PL og ikke i CC.

Colback, Gouffran og Diame burde være de første spillerne som forlater skuta til sommeren.

Hehe, veit ikkje kven av dykk som skriv mest piss eg. Berre for å setja det litt på spissen, Benitez hadde aldri brukt Colback hadde han vore so dårleg som du beskriver han :) Heilt einig i at han må erstattast av noko betre. Og må jo sei det nok ein gong, det er so jevlig trynefaktor her inne på spelarane uansett korleis dei prestera.
« Siste redigering: 21. April 2017, 07:41 av lgrinde »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #51 på: 21. April 2017, 07:28 »
Vi har speidet en del på Youri Tielemans, og selv om jeg håper, er nok det for sent nå. Skal visstnok kommet langt i samtaler med Monaco.

Men, håper speiderne våre har fått med seg Kara Mbodji og Uros Spajic også. Spilte bra det jeg så av dagens kamp mot Man Utd, og har spilt bra tidligere også.

Shawcross er kanskje en favoritt for min del av stoppere (på vår hylle), men de to Anderlecht-gutta bør også være aktuelle :)


Shawcross hadde vore konge!

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #52 på: 21. April 2017, 09:11 »
Superswag; implisitt i at vi selger stallfyll ligger det naturligvis at vi henter (bedre) erstattere

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #53 på: 21. April 2017, 10:56 »
Er det noe som tilsier at Shawcross vil til oss? Kontrakt? Dyr?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #54 på: 21. April 2017, 15:06 »
Shawcross har visstok takket nei til det siste kontraktsforslaget fra Stoke og derfra følger spekulasjonene. 1 år igjen av kontrakten. Bra spiller og kan nok være viktig med sin PL-erfaring. Litt for neandertalsk spør du meg, men kan sikkert bidra med viktig duellkraft i laget vårt.

Anderlecht-stopperne ser jo bra ut, men vi har jo en Anderlecht-stopper fra før av og jeg klarer ikke helt slå fra meg tanken om at Mbemba kan bli fantastisk bra.

Dendoncker er også en spennende spiller, selv om han ikke synes så mye. Herlig ballvinner med fysikk som fort kan passe godt i PL tror jeg.

En annen spiller jeg tror kunne vært et godt og mulig kjøp er Ignacio Camacho. Malaga har hatt en svak sesong og jeg tror han kunne passet perfekt ved siden av Shelvey. Klok, rutinert ballvinner med fine pasningskvaliteter.  MYE mer valuta for pengene enn feks Mccarthy, vil jeg påstå.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #55 på: 21. April 2017, 16:08 »
Føler ikke Shawcross er for neandertalsk, til tross for sitt engelske spillesett og opptreden, mener jeg han fint kan beherske det en moderne midtstopper bør. Er på ingen måte noen Thiago Silva, Pique eller Sergio Ramos, men langt mer moderne enn mange andre engelske stoppere.

Dendocker er selvsagt et meget spennende navn, samme med Acheampong når vi først er inne på Anderlecht. Men tror hvertfall førstnevnte også går til en bedre klubb enn hvertfall Anderlecht til sommeren. Men kunne vært fin type på vår midtbane.
Samme med Camacho, men vil kanskje være større fisker rundt han også.


Forøvrig enig i at Colback, Diame og kanskje Anita bør ut, og kunne gjerne hentet inn Dendocker, Camacho og en til. Men føler også at det er viktig med en proven PL-spiller. Starter vi sesongen med bare Shelvey som har god erfaring fra PL, kan det bli litt vel tynt. Derfor hadde jeg ikke vært negativ til McCarthy i tillegg.
Veldig mange gode spillere i andre land, men viktigheten av å ha erfaring fra PL er IKK til å kimse av!
Så et intervju med Jordan Ayew, hvor han sa at debuten hans i fjor hadde vært et mareritt. Helt tom for krefter etter 30 min, både han og Jordan Veretout. Og vi har ikke råd til å vente lenge på at spillere tilpasser seg nivået, hvertfall ikke mange av de som er tiltenkt en startplass.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #56 på: 22. April 2017, 20:09 »
Hvorfor i all verden vil dere ha ut Anita? Er jo en nydelig spiller å ha i stallen og pr nå kanskje vår beste høyre back. syns han er helt grei ha som back up som den defensive sittende.

Diame har dessverre ikke vært god i år,men vil gi han litt mer tid. bor mye i han.
Goffen er middelmådig ,MEN han er en spiller som gjør mye man ikke legger merke til. Derfor Goffen blir brukt mye er for han er fryktelig god defensivt og veldig dyktig til å dekke rom. Men ved opprykk nå så tror jeg vi kan finne bedre.

Jeg sier det igjen. Jeg vil ha inn King.
Han blir billig,han er norsk ;) , han er ung, 14 scoringer for Bournemouth er ganske så oki ;)

Ellers kunne jeg også tenkt meg få tak i Benteke. Får man han i gang igjen med selvtillit er han en klassetanks som bøtter mål.

Ser Zaha blir nevnt, han er jo selvfølgelig utenfor vår rekkevidde. Tipper dessverre han går til Loserpool.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #57 på: 22. April 2017, 20:13 »
Positiv til de du nevner, bortsett fra King, Carroll og Albrighton. Vi har nok brukt for alle, men ønsker å sikte litt høyere. King er god, men er han god nok? Carroll er meget skadeplaget, hadde vært gøy med en retur, men passer vel heller ikke inn i planene til Rafa. Da vil jeg heller satse på Mitro.
Albrighton er en ok ving, god på sitt beste. Bedre enn hva vi har på venstrevingen pr dags dato, og kan være en fin backup for Ritchie på høyresiden.

Alle er litt sånn "mehh" for min del, men kanskje slike type signeringer vi trenger. Kjedelige, men du veit stort sett hva du får.

Gjelder vel stikke fingeren litt i jorda da,alle de 3 er på vår øverste hylle. Carroll har vi sjanse på pga han er fra New og mulig få lurt hjem. King er jo helt vill om dagen (14 mål) nå. skulle ikke forundre meg om han går til en mye større klubb enn oss. Albrighton vant premier League i fjor, spilt champ League i år. kanon bra fot som leverer assister i hopetall. trolig utenfor vår rekkevidde ,men verdt en sjanse.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #58 på: 22. April 2017, 22:41 »
Å hente Carroll eller Sturridge blir rett og slett for stort sjansespill spør du meg. Vi bør ha lært.

Vi bør hente en blanding av PL-rutine, ungt talent og sultne spillere i "riktig alder" med stort potensiale som kan bidra i flere år fremover. Skal vi ta steg må vi hente spillere med RIKTIG MENTALITET og som er villig til å være med å bygge kultur/ kontinuitet.

Er utrolig spent på hva Benitez kan få til av overganger nå og ser ikke bort ifra at det kan komme noen skikkelige overraskelser.

Jeg tror det fortsatt går an å hente veldig gode spillere fra de store ligaene på nest øverste nivå som kunne tenke seg prosjektet til Benitez. Da tenker jeg feks på klubber som Nice, Anderlecht,PSV eller Hertha Berlin. Hertha feks har en veldig bra stopper som heter John Anthony Brooks som jeg tror hadde kledd PL svært godt. Kanskje kan Yedlin legge inn et godt ord også ;)






siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #59 på: 23. April 2017, 08:45 »
Yedlins Tea Party burde vært nok til å lokke noen og en hver oppover.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."