20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 351629 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #15 på: 15. Sep. 2012, 23:45 »
Investering. Han kommer til å bli enormt god, og er allerede langt på vei en dyktig spiller. Ja, det irriterer meg fortsatt, og ja, jeg var klar over prisen.
Keep calm and put Shola on.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #16 på: 15. Sep. 2012, 23:53 »
Irriterer meg hvertfall, ikke fra min lommebok de 8 millionene skulle blitt tatt fra!

Leste forresten at Pardew var ute og prøvde å dekke over sommerens fiasko vindu med å si at grunnen til at vi ikke fikk inn noen stoppere i sommer var at da ville veien være lengre for våres "talenter" til å komme på laget. Kommer vel ingen inn i januar da?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #17 på: 15. Sep. 2012, 23:56 »
Investering. Han kommer til å bli enormt god, og er allerede langt på vei en dyktig spiller. Ja, det irriterer meg fortsatt, og ja, jeg var klar over prisen.
Kommer til å bli enormt god fordi han har scora bra med mål i League One? Mange som har scora mye mål der uten å bli noe mer enn en decent CCC-spiller.

Freddy Eastwood - Toppscorer for Southend i League One. Gikk til Wolves hvor han spilte 31 kamper og scora 3 mål. Nå tilbake i Southend.

Billy Sharp - Toppscorer i League One to år på rad for Scunthorpe. Gjorde det godt også i Doncaster, gikk til Southampton og er nå tilbake i CCC på lån i Forest.

Jason Scotland - Toppscorer for Swansea i League One. Gikk til Wigan hvor han scora 1 mål på 32 kamper. Nå spiller han i Ipswich.

Simon Cox - Toppscorer i League One for Swindon. Ble solgt til WBA hvor han har vært langt fra noen suksess. Nå i CCC hvor han spiller for Forest.

Richie Lambert - Det nærmeste man kommer en toppspiller i dag av de siste års toppscorere i League One. Spiller for Southampton i PL.

Craig Mackail-Smith - Toppscorer for Peterborough. Nå er han i CCC hvor han spiller for Brighton.
« Siste redigering: 16. Sep. 2012, 00:05 av Daniel »

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #18 på: 16. Sep. 2012, 01:34 »
Investering. Han kommer til å bli enormt god, og er allerede langt på vei en dyktig spiller. Ja, det irriterer meg fortsatt, og ja, jeg var klar over prisen.

Vi kunne ikke tilbudt Rhodes særlig fast spilletid denne sesongen, så det ville vært dumt å betale så mye penger for han nå. Kunne vært fare for at han stagnerte hos oss. Dessuten tror jeg det er et smart trekk å gå til Blackburn, da får han en sesong i Championship før de evt. rykker opp. Om de ikke gjør det har han uansett alle muligheter til å levere varene likevel og bli mer attraktiv for PL-klubbene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #19 på: 16. Sep. 2012, 07:11 »
Investering. Han kommer til å bli enormt god, og er allerede langt på vei en dyktig spiller. Ja, det irriterer meg fortsatt, og ja, jeg var klar over prisen.
Kommer til å bli enormt god fordi han har scora bra med mål i League One? Mange som har scora mye mål der uten å bli noe mer enn en decent CCC-spiller.

Freddy Eastwood - Toppscorer for Southend i League One. Gikk til Wolves hvor han spilte 31 kamper og scora 3 mål. Nå tilbake i Southend.

Billy Sharp - Toppscorer i League One to år på rad for Scunthorpe. Gjorde det godt også i Doncaster, gikk til Southampton og er nå tilbake i CCC på lån i Forest.

Jason Scotland - Toppscorer for Swansea i League One. Gikk til Wigan hvor han scora 1 mål på 32 kamper. Nå spiller han i Ipswich.

Simon Cox - Toppscorer i League One for Swindon. Ble solgt til WBA hvor han har vært langt fra noen suksess. Nå i CCC hvor han spiller for Forest.

Richie Lambert - Det nærmeste man kommer en toppspiller i dag av de siste års toppscorere i League One. Spiller for Southampton i PL.

Craig Mackail-Smith - Toppscorer for Peterborough. Nå er han i CCC hvor han spiller for Brighton.

Har ikke sagt at det er fordi han scorer mye mål i League 1. Påpekte at han scoret for Blackburn, men kan ikke se å ha skrevet at vi skulle kjøpe han pga det. Han er en god spiller som jeg ser stprt potensial i, og som jeg tror vi aldri kommer til å kjøpe pga at neste gang han eventuelt blir tilgjengelig på markedet vil prisen være tredoblet. Men fint at du kan så mye om scoringsmaskiner i League 1 ;)
« Siste redigering: 16. Sep. 2012, 07:13 av only1united »
Keep calm and put Shola on.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #20 på: 16. Sep. 2012, 09:53 »
Har ikke sagt at det er fordi han scorer mye mål i League 1. Påpekte at han scoret for Blackburn, men kan ikke se å ha skrevet at vi skulle kjøpe han pga det. Han er en god spiller som jeg ser stprt potensial i, og som jeg tror vi aldri kommer til å kjøpe pga at neste gang han eventuelt blir tilgjengelig på markedet vil prisen være tredoblet. Men fint at du kan så mye om scoringsmaskiner i League 1 ;)
Det er jo på bakgrunn av målene at du uttaler at "han garantert kommer til å bli en hit" og at han "kommer til å bli enormt god". Derfor ville jeg bare vise at det er langt fra å være en toppscorer i League One til å bli en toppspiss i PL. De siste 10 årene er det ingen av toppscorerne i League One som har blitt noen toppspiss. Og da å betale £8m for han vil være galskap. Selvfølgelig kan Rhodes være den ene som tar det store steget, men historien viser at det er lite sansynlig.

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #21 på: 16. Sep. 2012, 12:17 »
Har ikke sagt at det er fordi han scorer mye mål i League 1. Påpekte at han scoret for Blackburn, men kan ikke se å ha skrevet at vi skulle kjøpe han pga det. Han er en god spiller som jeg ser stprt potensial i, og som jeg tror vi aldri kommer til å kjøpe pga at neste gang han eventuelt blir tilgjengelig på markedet vil prisen være tredoblet. Men fint at du kan så mye om scoringsmaskiner i League 1 ;)
Det er jo på bakgrunn av målene at du uttaler at "han garantert kommer til å bli en hit" og at han "kommer til å bli enormt god". Derfor ville jeg bare vise at det er langt fra å være en toppscorer i League One til å bli en toppspiss i PL. De siste 10 årene er det ingen av toppscorerne i League One som har blitt noen toppspiss. Og da å betale £8m for han vil være galskap. Selvfølgelig kan Rhodes være den ene som tar det store steget, men historien viser at det er lite sansynlig.

Målene er bare en del av det. Jeg mener han er en spiller som gjør riktige valg i de fleste situasjoner i tillegg til ofte å omsette sjansene til mål, ja. Skjønner ikke ehlt problemet her. Jeg sier bare at Rhodes er en spiller som jeg synes gjør en så god figur at det irriterer meg at vi ikke gjorde en større effort for å hente han. Må være lov å mene det :) aldri noen garanti for at folk slår igjennom på øverste nivå, men jeg mener i alle fall at han har potensial til å kunne gjøre det.
Keep calm and put Shola on.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #22 på: 16. Sep. 2012, 13:25 »
Ja, selvfølgelig skal du få lov til å mene det. Men det må være greit at noen er uenig og legger frem sine argumenter for det også vel?

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #23 på: 16. Sep. 2012, 14:26 »
Ja, selvfølgelig skal du få lov til å mene det. Men det må være greit at noen er uenig og legger frem sine argumenter for det også vel?

Helt klart :) som gamle ektepar sier: we agree to disagree!
Keep calm and put Shola on.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #24 på: 16. Sep. 2012, 20:46 »
Anthony Knockheart med sterk debut for Leicester mot Wolves idag. Var ikke vi linket til han?
Spilte i Ligue 2, en liga vi følger...

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #25 på: 17. Sep. 2012, 08:22 »
Joda, vi var linka i sommer. Mener ryktene stilna når vi henta Amalfitano. Begge er vel spillere som koser seg aller mest i "hølet" bak en enslig spiss.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #26 på: 17. Sep. 2012, 12:49 »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #27 på: 17. Sep. 2012, 18:24 »
Å si rhodes kommer til å bli klassespiller er jo bare vås. Han har jo ikke bevist en dritt. på linje med connor wickham. Sinnsyk stjerne. :) bare tull kjøpe engelske stjernetalenter. Veldig overpriset. Får 8 mill pund får du så utrolig mye bedre talenter enn Rhodes. Tipper Rhodes ender på 12-15 mål i år. helt greit i Championship,men ikke noe mer enn det.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #28 på: 17. Sep. 2012, 20:07 »
Bare vås å si at Rhodes ikke har bevist noe.

73 mål på 126 kamper for H'field er å bevise noe. Sier ikke han kommer til å bli en megastjerne, men bare rør å si at han er på nivå med Heskey liksom
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #29 på: 17. Sep. 2012, 20:11 »
Hvis du leser mitt innlegg noen poster opp så er det et tydelig bevis på at det å putte mye i League One ikke er å bevise en dritt. I dag er flesteparten middels CCC-spisser.