20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness henter Emerton nok en gang?  (Lest 1865 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Souness henter Emerton nok en gang?
« på: 09. Juni 2005, 14:14 »
Souness henter Emerton nok en gang?

Skrevet av Asbjørn, 9 Juni 05

Brett Emerton kan være på vei til Newcastle i følge dagens utgave av The Evening Chronicle. Et bud på £2,5 millioner bør være nok for å hente Emerton til Newcastle, om vi skal tro Alan Oliver. Det er ikke akkurat flust med venstre/høyre midtbanespillere når Laurent Robert forsvinner. Kun ungguttene Milner og Ambrose står igjen som flankespillere.

Souness klarte å kapre Emerton foran nesa på Newcastle i 2003. Dette etter at Newcastle hadde vært linket til spilleren i over et år. Emerton har ikke prestert på et like høyt nivå under Hughes, og det er derfor ingen umulighet at spilleren vil takke ja til en gjenforening med Souness.

Lucas Neill er en annen Blackburn spiller som har blitt linket til Newcastle den siste tiden. Alan Oliver har ingen tro på at backen er på vei til Newcastle, siden Souness er mer enn fornøyd med Stephen Carr.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mjoert

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 268
    • Vis profil
Souness henter Emerton nok en gang?
« Svar #1 på: 09. Juni 2005, 19:01 »
Dette håper jeg inderlig ikke skjer. Greit at Emerton er en kantspiller, noe vi til de grader mangler i klubben, spesielt når Robert stikker. Så mener jeg at en spiller som ikke har imponert meg noe særlig i Blackburn ikke er god nok får Newcastle. Han er jo ikke engang fast på laget til Blackburn, skal vi da hente han? Nei, sier jeg. Mange er sikkert uenige, men slik jeg ser det, innehar ikke Emerton nok kvaliteter til å f.eks spille på høyre kanten vår. Håper dette bare er løse rykter!
ignert Morten.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Souness henter Emerton nok en gang?
« Svar #2 på: 09. Juni 2005, 21:08 »
Nå var jo Emerton faktisk ganske god i sin første sesong for Rovers, men til tider litt ustabil. Han har blitt brukt både som back og på vingen, men kvalitetene ligger i aller høyeste grad i det offensive spillet. Kanskje en grunn til at Hughes vraket han, rett og slett at han ikke jobbet hardt nok bakover?

En prislapp på £ 2,5M?Er jo en relativt lav pris så kjøpet kan derfor forsvares. Sitter likevel og tviler på om Emerton er en god løsning som høyreving. Av realistiske mål så setter jeg nok Routledge og Malbranque foran i køen.

Emerton var ganske god i Feyenoord, men så er jo den nederlandske ligaen milevis bak Premier League.

Men til de som ble redd når de leser linken, så ta det med en klype salt. Vi blir sikkert linket med 50 andre spillere før sesongen starter. Kun et fåtall ender opp i klubben vår.
Carr har altfor få landskamper for England!