20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Butt på vei til Birmingham eller Bolton?  (Lest 7197 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #15 på: 22. Mai 2005, 16:01 »
Sitat fra: "Mack"
Skriv litt om hva du linker til, Asbjørn. Lag gjerne også en link slik at vi slipper å se den lange linja.


Sky Sports linker idag Bolton til Nicky Butt. Jo flere interesserte jo større sjanse er det for at Butt forsvinner.

Link

Hvordan jeg lager en link uten den lange linja her jeg ikke peil på hvordan jeg gjør.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #16 på: 22. Mai 2005, 16:07 »
Nå har jeg fiksa det for deg. Trykk på [Edit] og se hvordan det er gjort.
Toon, Toon,
Black and white army

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #17 på: 22. Mai 2005, 21:56 »
Nå ser det vel ut som om Bolton gikk seirende ut av den duellen. Leste det nettopp, men rotet bort linken. Det sto ingenting om overgangssum, men vi har sikkert ikke tjent noe på Butt.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #18 på: 23. Mai 2005, 22:47 »
Tjent hadde jeg heller aldri trodd at vi skulle gjøre på den mannen, men forhåpentligvis fikk vi et par slanter for fyren, selv om man ikke skal være sikker på det når Shepherd er sjefen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon