20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Butt på vei til Birmingham eller Bolton?  (Lest 7194 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« på: 19. Mai 2005, 13:35 »
Sky Sports linker idag Bolton til Nicky Butt. Jo flere interesserte jo større sjanse er det for at Butt forsvinner.

http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=278542&cpid=8&CLID=4&lid=&title=Bolton+in+Butt+link&channel=Premiership
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #1 på: 19. Mai 2005, 13:40 »
Her er jeg enig med deg Asbjørn :P  Det Butt har vist i Newcastle drakta etter jul har vært flaut!! Om Birmingham gir det vi gav for han så kan de fint få han!!

Da må vi finne en ny D.midtbanespiller også.. Vi var jo linka med Juventus sin midtbanespiller Appiah i januar. Hadde ikke vært dumt og hente han..

Faye som er skada annen hver mnd. trenger konkurranse på den plassen!!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #2 på: 19. Mai 2005, 13:43 »
But with Bellamy, Hughes, Patrick Kluivert, Hugo Viana, Laurent Robert and possibly Celestine Babayaro and Lee Bowyer all expected to leave St James' Park in the close season.

Klippet dette ut fra linken din Asbjørn!!

Hvorfor skal han forsvinne da?? Har ikke hørt noe om det før..

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #3 på: 19. Mai 2005, 13:50 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
But with Bellamy, Hughes, Patrick Kluivert, Hugo Viana, Laurent Robert and possibly Celestine Babayaro and Lee Bowyer all expected to leave St James' Park in the close season.

Klippet dette ut fra linken din Asbjørn!!

Hvorfor skal han forsvinne da?? Har ikke hørt noe om det før..


Det er noe Alan Oliver spekulerer i, og noe jeg tror ikke vil skje. Oliver har vært furten på Babayaro siden han ikke møtte opp til et intervju de hadde avtalt i mars mnd.

Det sies også at Babayaro har sagt at han var skadet uten at legene har funnet noe feil. Akkurat som med Kluivert. Men jeg tror han blir.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #4 på: 19. Mai 2005, 14:13 »
Kjøper Birmingham noe annet enn vrak fra storklubbene?

Tenker på Heskey, Diao, Grønkjær, Yorke, Pennant, Anderton og nå altså Butt. Upson har vært en suksess etter at de kjøpte han fra Arsenal, men resten kan ikke forbindes med røverkjøp.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #5 på: 19. Mai 2005, 14:16 »
Sitat fra: "Rolfern"
Kjøper Birmingham noe annet enn vrak fra storklubbene?

Tenker på Heskey, Diao, Grønkjær, Yorke, Pennant, Anderton og nå altså Butt. Upson har vært en suksess etter at de kjøpte han fra Arsenal, men resten kan ikke forbindes med røverkjøp.


Heskey har faktisk scoret 11 PL mål denne sesongen. Det er vel mer enn han noen gang scoret for LFC. Pennant har vel også vært bra for Birmingham, men resten er jeg enig i.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #6 på: 19. Mai 2005, 14:26 »
Heskey har scoret 11 mål, men er likevel ikke i nærheten å blomstre slik man skulle tro for 6-7 år tilbake i tid da Heskey var et av Englands store talent. Han trenger mange sjanser for å score, og er heller ikke særlig i stand til å skape sjansene selv.

Pennant har vært god, det er sant, men det spørs om han ikke greier å ødelegge karrieren sin med utenomsportslig tull.

Nå er Diao foreløpig bare på lån(?), og Grønkjær forsvannt jo like fort som han kom til klubben. Clemence og Melchiot er forøvrig også spillere som ikke var gode nok for henholdsvis Tottenham og Chelsea.

Men, for å gå tilbake til temaet. La Birmingham få Butt. Han hever ikke laget, og da er det like greitt å cashe inn mens han enda er verdt noen kroner. Butt har vært en gedigen skuffelse i Newcastle. Han burde passe bra inn i Birmingham...
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #7 på: 19. Mai 2005, 14:31 »
Sitat fra: "Rolfern"
Heskey har scoret 11 mål, men er likevel ikke i nærheten å blomstre slik man skulle tro for 6-7 år tilbake i tid da Heskey var et av Englands store talent. Han trenger mange sjanser for å score, og er heller ikke særlig i stand til å skape sjansene selv.

Pennant har vært god, det er sant, men det spørs om han ikke greier å ødelegge karrieren sin med utenomsportslig tull.

Nå er Diao foreløpig bare på lån(?), og Grønkjær forsvannt jo like fort som han kom til klubben. Clemence og Melchiot er forøvrig også spillere som ikke var gode nok for henholdsvis Tottenham og Chelsea.

Men, for å gå tilbake til temaet. La Birmingham få Butt. Han hever ikke laget, og da er det like greitt å cashe inn mens han enda er verdt noen kroner. Butt har vært en gedigen skuffelse i Newcastle. Han burde passe bra inn i Birmingham...


Butt var god i førsten på sin Newcastle karriere, men så fikk han en skade og var ute i noen mndr. Når han kom tilbake var han rett og slett en skandale. Han håver garantert inn en god slump med penger i lønn, og det er derfor like greit å kvitte seg med han.

Kvitter vi oss med Kluivert, Robert, Bellamy, Hughes og Butt vil lønningsutgiftene synke betraktelig. Det bytr at det vil være rom for gode forsterkninger før neste sesong. Souness nevnte at det vil være urealistisk å tro at vi fikk solgt hele 6-7 spillere. Nå kan det faktisk bli realistisk. Om alt går som mange av oss ønsker.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #8 på: 19. Mai 2005, 16:15 »
Butt skal få lov å dra uten å bli savnet. Han har vist at han ikke vil spille for Newcastle, og da kan han like godt dra sin vei.
Det eneste problemet er da at vi trenger en ny defensiv midtbanespiller, for Faye er ikke like god som Butt. Han har eneste vist at han gjerne vil spille for klubben, men han er ikke bedre enn at han er en god backup-spiller, så vi trenger å handle inn et nytt anker om vi selger Butt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mjoert

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 268
    • Vis profil
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #9 på: 19. Mai 2005, 18:41 »
Dette liker jeg.. Butt både kan, må og burde bli fjernet! Han har ikke tilført klubben en jæ*** dritt siden han kom i fjor sommer. Det regner jeg med mange er enig i. Får vi over 1 mill pund for Butt burde vi være fornøyd
ignert Morten.

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #10 på: 19. Mai 2005, 21:31 »
Uff å uff, husker hvordan jeg kranglet på Newcastle.no når Butt kom..

Selg mannen med en eneste gang. Vi trenger ikke søppel fra Man Utd. Om vi skal ta de igjen hjelper det fint lite å kjøpe de som ikke er gode nok for konkurrentene.

Emre inn..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

alsonu

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
    • Vis profil
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #11 på: 21. Mai 2005, 01:36 »
Sitat fra: "Mushans"
Uff å uff, husker hvordan jeg kranglet på Newcastle.no når Butt kom..

Selg mannen med en eneste gang. Vi trenger ikke søppel fra Man Utd. Om vi skal ta de igjen hjelper det fint lite å kjøpe de som ikke er gode nok for konkurrentene.

Emre inn..


Vel. Om Butt styrker Newcastle, så skjønner jeg ikke argumentet ditt.

Ny deffensiv midtbanespiller? Hva med Costinha fra Porto. En klassespiller. Har nok ikke vært linket med Newcastle, men er jo lov å drømme. Skulle vært kjappere, og hentet Gravesen/Van Bommel forrige sommer.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #12 på: 21. Mai 2005, 07:54 »
Vi skulle nok ha hentet Gravesen. Men det er nok for sent i skrivende stund.
Costinha kan koste oss dyrt. Men får vi han for 5£ så er jeg fornøyd. Veldig fornøyd.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Butt på vei til Birmingham eller Bolton?
« Svar #14 på: 22. Mai 2005, 15:54 »
Skriv litt om hva du linker til, Asbjørn. Lag gjerne også en link slik at vi slipper å se den lange linja.
Toon, Toon,
Black and white army