20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?  (Lest 31222 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #105 på: 01. Mai 2017, 17:12 »
Ja nei. Sats heller på Mitro. Eller få noko meir spennande evt. ein garantist som Defoe. Kommer han lever han vertfall opp til navnet sitt!😜
Venter i spenning...

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #106 på: 01. Mai 2017, 17:58 »
Kunne tenkt meg Vardy jeg. Minuset er vel at han er på en god kontrakt i Leicester og at klubben ikke vil selge.
Mitro kan være fin å hive innpå i flere kamper, men stoler ikke på at han garanterer mål til å holde oss i PL.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #107 på: 01. Mai 2017, 18:07 »
Sikker på at Mitro hadde kommet til å levere hvis vi la opp til det. Mange gode innlegg inn i boks, også er han et godt oppspillspunkt. Selv om han er i overkant treig, er fullt mulig å legge opp kontringer rundt han. En rask og teknisk god 10'er med raske vinger kan lage en god kvartett med Mitro.

Gray er jeg litt ambivalent til selv, men har ikke orket å søke opp antall minutter han brukt på å score de 9 målene.
Men er vel 26, mer tilpasset PL nå enn i fjor, så ville ikke takket nei hvis det ble vårt eneste alternativ. Men vi må satse litt høyere og hardere! Mye mer positiv til King enn Gray.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #108 på: 01. Mai 2017, 21:36 »
Men når så vi prov på at Mitro er en goalgetter? Som jeg har sagt tidligere; han kan funke i tospann med en annen spiss men har mine store tvil om han vil funke aleine.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #109 på: 01. Mai 2017, 21:45 »
Vi har ikke sett det! I fjor var laget helt elendig, men husker fortsatt Norwich-kampen. For da satt jeg på SJP, og da var Mitro god! Da spilte vi på hans premisser, og han var fast.

I år har han i beste fall spilt sporadisk, og han trenger mer tillit.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #110 på: 03. Mai 2017, 18:54 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/15262583.Where_will_Newcastle_United_look_to_strengthen_this_summer___and_who_are_they_set_to_target_/

Artig sak her med noen interessante betraktninger. Mange navn som har ploppa opp i media senere tid, men også noen mindre kjente spillere.

En sak jeg dog ikke skjønner hvorfor rusler og går i media, Jordan Pickford??!! Jada, rarere ting har skjedd i verdenshistorien, men fyren gjorde det veldig klart han ikke skal til Newcastle. Joe Hart derimot er muligens en interessant tanke om Rafa velger å få inn noe nytt på keeperplass?

Det sagt, kommer nok til å linkes til rått og røti de neste par månedene, og vil tro et navn eller to av de som kommer inn porten vil være overraskelser.
« Siste redigering: 03. Mai 2017, 18:56 av Geordie »
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #111 på: 04. Mai 2017, 22:02 »
Leste et sted at Newcastle endelig er linket til King. Prisen skal ligge rundt 15 mill pund. Det negativet er at Spurs også er interessert😱

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #112 på: 05. Mai 2017, 11:05 »
Synes ryktet om Sandro Ramirez er veldig spennende. Antagelig sterk konkurranse, men 5 mill pund for han må kalles et lite varp hvis Benitez kan overtale han.

http://www.nufcblog.com/2017/05/05/newcastle-targeting-talented-spanish-u21-forward/

http://www.transfermarkt.co.uk/sandro-ramirez/profil/spieler/199369

madseville

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
    • Jobber her:
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #113 på: 05. Mai 2017, 14:42 »
Det hadde vært et kap! Sandro skalvære så hjertelig velkommen :-) Han er akkurat den type ungt talent klubben trenger nå.
Født toonie - utlært communication manager

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #114 på: 06. Mai 2017, 17:40 »
Dette med spisser er tricky ass. Det er utrolig vanskelig å forhåndsbedømme hvem som slår til i Premier League. Sett at Rafa liker kjappe og sterke spisser, så skulle vi i utgangspunktet trengt en Gayle - Mitro hybrid.

Samtidig kan både Gayle, Mitro og Ayoze plutselig slå til. Gayle var jo bra når han fikk sjansen i PL for Palace og vårt åpenbart beste kort per dags dato. Samtidig er han litt veik. Mitro har jeg troen på om han blir brukt riktig, noe som er usannsynlig under Rafa.

Så er det mulig å få tak en med PL-erfaring? King, ja takk, men blir fort £20 mill og usannsynlig at han vil gå fra Howie og B'mouth til Newcastle. Gray er jeg meget skeptisk til.

Spania er nok vårt beste håp med tanke på kvalitet og generell økonomi der. Andone, Moreno, Bakambu, Ramirez, Ben Yedder, Williain Jose, Aspas osv. Er Sandro Ramirez tilgjengelig for 5 mill så er det bare løp og kjøp. Kvalitetsspiss og en type som passer hos Rafa sin stil.

Ellers Tyskland kanskje? Modeste er et alternativ, men er 29 år gammel.

Sandro Ramirez bør være prioritert om det stemmer. Tar gjerne Pablo Piatti fra Espanyol også. :)
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #115 på: 07. Mai 2017, 20:16 »
Har laget en liten liste. Priser er oppgitt fra Tranfermarkt. Er det noen her vi har sjanse på og som kan bli noe stort?

Kuki Zalazar - Malaga - Spiss -
Sandro- Malaga - Spiss - £ 6.8 Mill.
Johannes Eggestein - Bremen - Spiss - £ 0.340 Mill.
Ze Gomes - SLB - Spiss
Facundo Colidio - Boca - Spiss -
Christian Pavon - Boca - Ving Venstre -
Vittorio Parigini - Torino - Ving høyere - £ 1.19 Mill.
Afonso Sousa - Porto - Midtbane sentral -
Ante Coric - Kroatia Zagreb - 10er - £ 8.5 Mill.
Kai Havertz - Leverkusen - Midtbane sentral - £ 4.25 Mill.
Joao Carvalho - SLB - Midtbane sentral - £ 1.06 Mill.
Youri Tielemans - Anderlecht - Midtbane sentral - £ 17 Mill. 
Suleman Kronenberg - Basel - Forsvar sentral -
Jesus Vallejo - Real Madri - Forsvarspiller sentral - £ 6.80 Mill.
Lucas - A. Madrid - Forsvarspiller sentral - £ 8.5 Mill.
Nico Elvedi - BMG - Forsvarspiller sentral - £ 5.95 Mill.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #116 på: 07. Mai 2017, 22:06 »
Spiller du mye FM Øyvind? 😉 Lista er som tatt ut fra spillet..

Forsåvidt greit nok det, men skulle gjerne hatt begrunnelse for forslagene. Såvidt meg bekjent er det vel bare Coric og Havertz som kan ha noe i en start-11'eren å gjøre.. Bortsett fra Tielemans og Lucas selvsagt, og kanskje Vallejo og Sandra.Men har ikke sett så mye av sistnevnte, så kan ikke uttale meg der...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #117 på: 08. Mai 2017, 00:37 »
Tielemans hadde vært en drømmesignering. Har stor tro på han. Det er vel også den mest urealistiske
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

viuldriftking

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 63
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #118 på: 08. Mai 2017, 07:22 »
Kanskje en håpløs tanke, å mest sannsynlig ikke mulig å få til. Men hva med Morata fra Real på lån?

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #119 på: 08. Mai 2017, 08:09 »
Hehe, hvorfor skulle de gidde det?