20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 138975 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #645 på: 02. Sep. 2008, 21:49 »
Nå tar jeg dette med en klype salt. Det er tross alt bare et rykte. Men det høres ikke akkurat lovende ut.
Vi kan by £6 mill for Xisco, men ikke for Warnock og Lennon, som Keegan ville ha?
Ren og skjær idioti.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #646 på: 02. Sep. 2008, 21:49 »
jeg synes egentlig at det høres usansynlig riktig ut. det er 2 spillere Keegan garantert kunne tenkt seg. og hvis vi ikke vil strekke oss til 6 for disse 2, men betaler så mye for en spiller Keegan ikke er kjent med... så vil det garantert fyre opp en allerede skuffet keegan. 12 mill ville jo ha dekt for begge disse 2. og det forklarer jo også hvorfor keegan så på den overgagnen som det beste for klubben, siden vi kunne få 2 spillere inn for de pengene. og Lennon ville dekt Milner fullt ut i mine øyne! ihvertfall for 6 mill,  halve prisen av milner!
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #647 på: 02. Sep. 2008, 21:52 »
Det er ikke tvil om at det høres veldig riktig ut.
Selvfølgelig vil Keegan bli fly forbanna om dette er årsaken.
Hvem ville ikke blitt det?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Kevin Keegan
« Svar #648 på: 02. Sep. 2008, 21:55 »
Jeg er sikkert evig sent ute, men KK er ikke sparket.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1383045,00.html

Nå ble jeg faen meg glad!
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #649 på: 02. Sep. 2008, 21:57 »
Fint å høre at han ikke har fått sparken ihvertfall og at klubben støtter han.

Men det forandrer ikke det faktum at VI TRENGER IKKE SÅNNE RYKTER RUNDT KLUBBEN!

Vet ikke om det er media eller klubben sin feil, men uansett blir jeg faen så oppgitt over at vi ikke akn få en stabil og positiv holdning rundt klubben, blir bare drittslenging og drit.

Det er UPROFFT!

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #650 på: 02. Sep. 2008, 22:13 »
Fint å høre at han ikke har fått sparken ihvertfall og at klubben støtter han.

Men det forandrer ikke det faktum at VI TRENGER IKKE SÅNNE RYKTER RUNDT KLUBBEN!

Vet ikke om det er media eller klubben sin feil, men uansett blir jeg faen så oppgitt over at vi ikke akn få en stabil og positiv holdning rundt klubben, blir bare drittslenging og drit.

Det er UPROFFT!

Det hjelper vel ikke akkurat når fansen hyper slike rykter noe så sinnsykt.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #651 på: 02. Sep. 2008, 22:15 »
Fint å høre at han ikke har fått sparken ihvertfall og at klubben støtter han.

Men det forandrer ikke det faktum at VI TRENGER IKKE SÅNNE RYKTER RUNDT KLUBBEN!

Vet ikke om det er media eller klubben sin feil, men uansett blir jeg faen så oppgitt over at vi ikke akn få en stabil og positiv holdning rundt klubben, blir bare drittslenging og drit.

Det er UPROFFT!

Det hjelper vel ikke akkurat når fansen hyper slike rykter noe så sinnsykt.

de burde  bare sitte hjemme og tenke.. nei keegan kommer ikke til å forlate Newcastle. Ashley, Lliambias og Wise har full kontroll.  dette er bare rykter. alt er rosenrødt i newcastle for tiden.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sondre

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 64
    • Vis profil

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #653 på: 03. Sep. 2008, 01:19 »
Fint å høre at han ikke har fått sparken ihvertfall og at klubben støtter han.

Men det forandrer ikke det faktum at VI TRENGER IKKE SÅNNE RYKTER RUNDT KLUBBEN!

Vet ikke om det er media eller klubben sin feil, men uansett blir jeg faen så oppgitt over at vi ikke akn få en stabil og positiv holdning rundt klubben, blir bare drittslenging og drit.

Det er UPROFFT!

Det hjelper vel ikke akkurat når fansen hyper slike rykter noe så sinnsykt.

syns det er greit at de reagerer, med tanke på at det er flere medier som har nevnt at han kanksje blir sparka.

Poenget mitt er bare at hvis Keegan skal bli i klubben, og ikke har hatt noen planer om å stikke, så irriterer det meg at det kommer så jævlig mange rykter fra seriøse hold. Det er så jævlig destruktivt for klubben.

Man kan jo se for seg andre supportere sier "ja Newcastle ja, jævla sirkus klubb full av klovner", og jeg skjønner de godt hvis de mener det. Problemet med at vi får et sånn stempel er at hvis vi i fremtiden skal prøve å signe spillere kan det hende at de ikke vil komme hit fordi de har hørt sånne holdninger. Det har også mye å si i forhold til hva motstanderne våre mener om oss.

Det er jo ikke lett å skape frykt med slagord som "Fortress St.James" osv hvis alle syns vi er en vits uansett.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #654 på: 03. Sep. 2008, 01:26 »
Det er mer til dette enn bare rykter. Det kan vi fastslå. Hadde det vært mer enn rykter hadde KK for lengst sagt no i media.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #655 på: 03. Sep. 2008, 01:32 »
Er så nerd når enkelte her inne mener man ikke er supporter eller støtter laget sitt, osv osv, pga det som er skrevet om Ashley, j støtter Asbjørn og Danield(og de andre) 100% som mener at dette er muffins, og Ashley er på ingen måte frikjent her.
Greit, nå ser det ut til at KK blir, men noe har vært galt (ryktes Warnock Lennon) og det er utrolig uproffesjonelt. Penger som er lovet er tydeligvis ikke blitt innvilget. Og takk gud for at ikke Barton ble solgt, som planlagt.

For ikke å snakke om hvilken kløntete signaleffekt dette gir til spillere, supportere, ja generelt ALLE som har noe med NUFC å gjøre

I tillegg er det, som skrevet, utrolig urovekkende at den siste dagen i transfervinduet blir brukt til styremøte.
Synes Ashley fremstår som merkelig, men nå skal jeg ikke klage. Se fremover nå, og LAND KONTRAKTEN TIL OWEN!!! asap, pronto!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #656 på: 03. Sep. 2008, 01:51 »
ashley er buinessmann han har kje peiling på koss ein skal styre ein fotballklubb alikevel tror han han veit bedre enn KK what a joke
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #657 på: 03. Sep. 2008, 02:01 »
Herlig att Keegan blir!!!Utrolig viktig föler jeg og nå tror jeg att Keegan og laget får enda mer stötte fra fansen..Ashley kommer nok til å holde seg unna tribunene og sitte i VIP-boksen fram til januar ihvertfall. Om vi signerer en eller to store navn da, så kommer han nok ril å bli tilgitt for alt dette tullet.

Nå regner jeg med att St.James Park er fullsatt i kampen mot Hull og att det blir ett helvetes liv ;D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #658 på: 03. Sep. 2008, 03:05 »
LANGT fra sikkert at King Kev blir enda. Han har vi enda ikke hørt et ord fra, vi har bare fått en offisiell uttalelse fra klubben som sier de håper KK vil bli. Klubben har altså gått ut med samme strategi her som de har gjort rundt Milner og Owen tidligere i offisielle uttalelser - prøve å skyve ballen over i hans bane.
Det virker til at det som trigga denne elendigheten var da jævla Ashley prøvde å selge Owen og Barton, uten KKs samtykke, akkurat som han gjorde med Milner. For meg virker det klarere og klarere at KK faktisk har blitt behandle forferdelig dårlig, og satt i en uutholdelig posisjon uten noen spesiell annen makt enn å velge hvem som skal spille kampene for klubben, samtidig som han har blitt nødt til å stille opp fremfor pressen å love sine fans signeringene.
Dette er virkelig trist.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #659 på: 03. Sep. 2008, 08:11 »
The problems are no surprise to some. "I think it started off with a plan that was already flawed in that firstly they [Keegan and Wise and Jimenez] were not picking the players together," said one agent who has brokered deals with the club this year. "Secondly, you have got a Newcastle and London base. Thirdly, there is an old-fashioned manager, in Keegan, who likes to be hands-on, working with Wise and Jimenez. Fourthly, it is obvious that [Wise and Jimenez] were dictating."

That explosive mix was just about under control when Mort was at the club, but keeping a lid on the tension has proved impossible since he stepped down in May. Diplomatic skills were never Wise's strong point - Sir Alex Ferguson once said the former Chelsea midfielder "could start an argument in an empty house" - while Keegan has demonstrated in the past that he is not averse to speaking from the heart. The Newcastle manager got it wrong, however, when he said, "I know [this club] inside out" when he returned in January.

http://blogs.guardian.co.uk/sport/2008/09/03/wise_at_root_of_club_split_bet.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."