20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: - Owen er i mine planer  (Lest 1734 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kråka

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
- Owen er i mine planer
« på: 08. Feb. 2008, 00:39 »
med en gang jeg hørte at Capello tok over for England, tenkte jeg, nå er det over for Owen, siden Capello har alltid foretrokket å bruke EN sterk spiss, som f.eks Ronney, og da så det ikke veldig bra ut for Owen.

men her er glad nyheten for captain Michael
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3118683,00.html

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: - Owen er i mine planer
« Svar #1 på: 08. Feb. 2008, 15:06 »
Slik Capello liker å spille passer ihvertfall ikke Owen spesielt inn, men det gjør meg vel strengt tatt ikke så mye. Ergo mindre skadefare og en enda mer tent Owen.
Dog er han for god for å oversees. Tror nok vi får se mer av Owen for England!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

  • Gjest
Sv: - Owen er i mine planer
« Svar #2 på: 08. Feb. 2008, 23:44 »
Er "fornøyd"så lenge han ikke får noe spess spilletid for england..Owen er så skjør at selv et vindkast kan skade han så :P

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: - Owen er i mine planer
« Svar #3 på: 08. Feb. 2008, 23:47 »
Er "fornøyd"så lenge han ikke får noe spess spilletid for england..Owen er så skjør at selv et vindkast kan skade han så :P

Er det bare jeg som begynner å synes synd på mannen, for at han så til de grader blir latterliggjort når det kommer til skadefronten?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: - Owen er i mine planer
« Svar #4 på: 09. Feb. 2008, 03:44 »
Nei, for det gjør jeg også.

Skjønner at Owen vil spille for England. Absolutt.
Men nå begynner han å komme i form i jeg, tilsynelatende, så at Capello bør satse på han er det liten tvil om.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: - Owen er i mine planer
« Svar #5 på: 09. Feb. 2008, 11:14 »
Jeg tror at Owen ikke er i den Absolutte førsteelveren. Jeg tror Owen kommer til å bli brukt mest som innbytter på England..
Det passer egentelig bra, siden han med sin visdom(ikke tann) kan komme inn med sin hurtighet å snu\avgjøre jevne å tette oppgjør. Gjøre meg heller absolutt ingenting at Owen ikke spiller fast på England, da blir han alltid matchfit for Newcastle...

Men fra en ting til en annen.. Jeg våknet opp med en enorm følese av at vi kommer til å se Owen i toppform neste år, å det her jeg faktisk stor tror for at vi kommer til å gjøre..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.