20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "Bare vent til neste Ã¥r!"  (Lest 4437 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
"Bare vent til neste år!"
« på: 25. Mai 2006, 18:30 »
De to-tre årene har vi Newcastle-fans ofte sagt dette. Og det har ikke endt bra. Selv med Souness som manager hadde mange troen på laget, deriblant meg...

Nå har vi fått Roeder som manager, og vi har mange gode spillere.
Så jeg spør, vil vi nå få rett, når vi sier "bare vent til neste år, da blir vi sterke!"

Jeg håper vi kan komme sterkere tilbake neste sesong, da det så ut som Roeder gjorde sakene bra mot slutten av sesongen, både poengmessig og spillemessig. Håper ikke vi etter 6 kamper i september sier, "bare vent til neste år..." Det orker jeg ikke mer, nå vil jeg ha resultater i PL igjen!

Og jeg tror Roeder kan skaffe oss nettopp det, resultater. God sommer

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
"Bare vent til neste år!"
« Svar #1 på: 25. Mai 2006, 18:52 »
Newcastle fansen er og blir drømmere. Foran hver sesong sier vi at topp 4 plassering + FA cup seier er realistisk. Men det skjer aldri.

Nei nå velger jeg og vente på at stallen faktisk er bra nok. Har riktignok forhåpninger om at det kan skje den sommeren her. Men inntill det skjer er jeg glad bare Newcastle begynner å spille underholdende fotball igjen!

Til Roeder : Lykke til
Til alle dere andre : God Sommer
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
"Bare vent til neste år!"
« Svar #2 på: 25. Mai 2006, 19:12 »
Jeg tror vi skal klare 4.plassen, og jeg tror vi har en sjanse på FA-cupen eller UEFA-cupen. Ligacupen er så uviktig at jeg ikke gidder å ta den med i mine forhåpninger.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
"Bare vent til neste år!"
« Svar #3 på: 25. Mai 2006, 19:16 »
Newcastle har alltid vært en stor klubb og har alltid hatt store amisjoner. Brann og Newcastel er veldige like, hvert Ã¥r tror begge lagets supporter at i Ã¥r er Ã¥ret vi vinner noe  :P

Me eg venter til 1 September med å utale meg om hvordan sesongen blir.

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
"Bare vent til neste år!"
« Svar #4 på: 25. Mai 2006, 19:45 »
Ligaen: Vi bør komme opp til en 4.plass. Spurs veit vi er bedre. Arsenal kan vi komme forbi, bare vi kjemper litt ekstra.

Fa Cupen: Skal vi greie i år.Fansen er sultene på troféer.Ikke umulig vi kan klare det i år. Cup er cup.

Uefa cup: Bare vi kommer vidre fra intertoto. Noe vi sikkert gjør.Vi har vært i semifinale og kvartfinale før. Med litt flaks( som newcastle sjelden har) kan vi klare det.

Ligacupen: Et lite kaffekrus. Lillebroren til Fa cupen. Ikke den største cupen å vinne.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Re: "Bare vent til neste år!"
« Svar #5 på: 25. Mai 2006, 19:56 »
Sitat fra: "NUFCern"
De to-tre årene har vi Newcastle-fans ofte sagt dette. Og det har ikke endt bra. Selv med Souness som manager hadde mange troen på laget, deriblant meg...


>> Liverpool-fansen har sagt det der i 15 år, så vi har lenge igjen.

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Re: "Bare vent til neste år!"
« Svar #6 på: 25. Mai 2006, 20:06 »
Sitat fra: "Jarle"

>> Liverpool-fansen har sagt det der i 15 år, så vi har lenge igjen.


Jo det er sant det. Men forskjellen er at de vinner noe, som ikke vi gjør. Men vet det er snakk om PL her ja...

Dag Riise

  • Scouser
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Re: "Bare vent til neste år!"
« Svar #7 på: 26. Mai 2006, 10:34 »
Sitat fra: "Jarle"
Sitat fra: "NUFCern"
De to-tre årene har vi Newcastle-fans ofte sagt dette. Og det har ikke endt bra. Selv med Souness som manager hadde mange troen på laget, deriblant meg...


>> Liverpool-fansen har sagt det der i 15 år, så vi har lenge igjen.


Man må aldri gi seg med det. Vi har sagt det om Brann også og du ser jo når sist vi vant ligaen var. :)
iverpool FC

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
"Bare vent til neste år!"
« Svar #8 på: 26. Mai 2006, 10:50 »
Jeg kunne godt sagt det i 15, for så og se newcastle vinne CL
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
"Bare vent til neste år!"
« Svar #9 på: 27. Mai 2006, 09:24 »
Klarer Roeder å "fortsette der han slapp" i vår kan det tyde på at store ting er på gang i Newcastle. Alikevel tror jeg ikke vi kan forvente oss for mye allerede neste år. En forbedring fra årets sessong må være et minimumkrav, men trofeer? Det er vel å forvente litt mye av Roeder og Newcastle. Men fortsetter Roeder den positive utviklingen med laget kan det bli spennende å se hva de klarer å stelle i stand i Roeders andre sessong som manager.
Når det er sagt, jeg går neppe å skyter meg i beinet om vi klarer topp-3 eller en av de hjemmlige cupene neste sessong heller.... ;)

Journalisten

  • Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1221
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
"Bare vent til neste år!"
« Svar #10 på: 27. Mai 2006, 22:19 »
Helt enig, chickenman. En topp fem-seks-plassering tror jeg absolutt vi burde kunne si oss fornøyde med i Roeders andre sesong. Han skal tross alt hente nye førstelagsspillere, og samtidig skape et velfungerende samspill mellom de ulike leddene i laget. Om noen år kan eventuelt trofèambisjoner og medaljesjanser kanskje diskuteres. Men inntil videre, bør vi satse på den nevnte topp fem-seks-plasseringen, og la Roeder jobbe jevnt og trutt med den stallen han får til rådighet.

Men et topplag som Newcastle er, burde jo kunne kjempe ganske høyt i årene som kommer, bare man har de rette faktorene på plass rundt seg. Foreløpig virker det som om miljøet i Newcastle er i stadig bedring, og med nye aktører på banen - både sportslig og i administrasjonskontorene - ser jeg lyst på fremtiden som Newcastle-supporter.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
"Bare vent til neste år!"
« Svar #11 på: 29. Mai 2006, 13:33 »
Liga: Kvailifisering til Europa

Cup: Tja, veit ikke, er alltid vasnkleig med cup, så hvertfall kvartfinaler.

Ueafa:Målet burde jo være å vinne, men jeg tror også her at kvartfinale er greit for oss.

Transfer: Dekket en spiss-,vesntreback- og midstopperplass.

Styret: Gi Roder den tiden han trenger. Vi må komme oss ut av denne "ny manager annenhver sesong" sirkelen.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
"Bare vent til neste år!"
« Svar #12 på: 31. Mai 2006, 15:01 »
Jeg var ikke noen optimist verken under Gullit- eller Souness-æraen,men hvis Roeder fortsetter trenden fra forrige sesongen og vi slipper alle skadene vi har slitt med i flere år,så tror jeg nok vi kan ende opp med hvertfall et lite smil om munnen i slutten av neste mai
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
"Bare vent til neste år!"
« Svar #13 på: 31. Mai 2006, 18:20 »
Jeg tror jeg venter med Ã¥ forvente noe av neste sesong før jeg ser hvem Roeder selger og kjøper. Hvis Faye fortsatt er i stallen 1.september, Ameobi er fortsatt vÃ¥rt førstevalg pÃ¥ topp (sammen med Owen selvfølgelig) og Sol Campbell og Robert Huth er de største navnene vi fÃ¥r inn trur jeg neppe jeg kommer til Ã¥ være særlig opptimistisk. Men med lave forventninger kommer ofte store positive overraskelser  :D
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
"Bare vent til neste år!"
« Svar #14 på: 01. Juni 2006, 14:31 »
har alltid forventninger til newcastle uansett jeg. det har ført til noen skuffelser, men snur ikke ryggen til av den grunn. Kan gjerne spille med kun reservespillere for min del, og selge alle sammen. Slik vi har holdt på de siste sesongene er jo nesten flaut og skammelig. både på det sportslige og utenom. Vi må få orden på det først, skape kontinuet og investere klokt. Da kan vi begynne å snakke om suksess. selv om det vanskelig lar seg gjøre å vinne PL når økonomien styrer alt og det er en utrolig skjev fordeling.
Andreas Martins