20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: ... Souness nå som medisinmann  (Lest 10335 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #30 på: 02. Feb. 2006, 15:49 »
Sitat fra: "DanMan"
Beklager, Joakim, mente Mr S.  :lol:

Godt å se, DanMan. Godt å se :D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

AFC

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 17
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #31 på: 02. Feb. 2006, 15:59 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"

Wenger derimot er jo zzzzur 24/7.. Tror nesten det lukter surt av han også!!


Wenger er ikke sur, han har en høyst velutviklet sans for humor. Bare så det er sagt.
B10 Waarom vliegen? Als je over water kunt lopen!
Takk for alt, Dennis!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
... Souness nå som medisinmann
« Svar #32 på: 02. Feb. 2006, 16:22 »
Ja, på lik linje som du har høy velutviklet peiling på fotball.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
... Souness nå som medisinmann
« Svar #33 på: 02. Feb. 2006, 16:23 »
Huff da. Det var stygt sagt av Lasse. Men AFC, det er ingenting å bry seg om. Han er en bergenser.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
... Souness nå som medisinmann
« Svar #34 på: 02. Feb. 2006, 16:29 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Huff da. Det var stygt sagt av Lasse. Men AFC, det er ingenting å bry seg om. Han er en bergenser.


Hehe, i dag er alt lov:p
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #35 på: 02. Feb. 2006, 17:51 »
Sitat fra: "AFC"
Sitat fra: "Thomas Beckheim"

Wenger derimot er jo zzzzur 24/7.. Tror nesten det lukter surt av han også!!


Wenger er ikke sur, han har en høyst velutviklet sans for humor. Bare så det er sagt.

Vel, det kan jo alltids diskuteres. Diskutere kan man jo alltds også gjøre med ditt valg av fotballag, men det kunne jo vært så mye mye verre.

Det Wenger skal ha er at han er en langt mer morsom type enn Souness. Uten at det skal så mye til. Selv de dumme vitsene til Ivar Hoff er morsommere enn Souness.

Men en som virkelig kan å spøke, det er José Mourinho. Wengers beste venn :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #36 på: 02. Feb. 2006, 19:25 »
Wenger er en av de minst morsomste typene jeg veit om. Han kan å være morsom uten at han selv egentlig mener det.
Men for all del, en genial manager.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

folesvert

  • Gjest
... Souness nå som medisinmann
« Svar #37 på: 02. Feb. 2006, 23:57 »
... da kan vi lukke denne tråden - SOONMESS ER BORTE!!!!!!!!!!

DanMan

  • Gjest
... Souness nå som medisinmann
« Svar #38 på: 03. Feb. 2006, 10:50 »
Syntes Wenger var ubetalelig morsom da han sa til pressen noe à la: I know you'll laugh when I say this, but I didn't see it!  :lol:
Selvinnsikt og selvironi er strålende egenskaper.

Personlig synes jeg Jewell og Mourinho er de morsomste managerne i PL. Herlig humor, og jaggu gode managere også.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #39 på: 03. Feb. 2006, 11:12 »
Hehe. Det er jo en kjennsgjerning at seriøse typer som regel alltid er morsom når de ikke prøver å være det.
Men Wenger er da i allefall ikke dum når han sier "I know you'll laugh when I say this". Da vet han jo i det minste at han kommer til å fremstå som ufrivillig klovn. Det tyder jo på en hel del mer selvinnsikt enn Sure Mess.

Mourihno er G E N I A L. Måten han rocker pressekonferansene på er jo faktisk fullt på høyde med, og tidivs bedre enn det Nils Arne Eggen gjør hver gang noen stikker en mikrofon oppuner nesa hans. Det verste er at folk ikke skjønner at det hele bare er kødd. Wenger er jo en av de som er smart nok til å la seg hisse opp av Mourinho. Det sier vel en hel del om hvorfor han er manager i Arsenal...

Det er nesten så du glemmer at Chelsea er en grusom rikmannsklubb, når Mourinho setter i gang skravla. Jeg er sikker på at du kunne plassert Mourinho i en hvilken som helst syforening, og han hadde glidd rett inn, og sikkert greid å jage ut damene med all nonsens-pratinga.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #40 på: 04. Feb. 2006, 20:04 »
Virker som Roeder og Shearer har hørt på medisinmannen Souness framfør det medisinske apparatet. Dyer fikk noen minutter under dagens kamp.

Det ryktes om at Souness skal bli ny sjefslege i Newcastle fra neste sesong.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #41 på: 04. Feb. 2006, 20:34 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Virker som Roeder og Shearer har hørt på medisinmannen Souness framfør det medisinske apparatet. Dyer fikk noen minutter under dagens kamp.

Det ryktes om at Souness skal bli ny sjefslege i Newcastle fra neste sesong.

Jaha? Var det feil å gi Dyer det kvarteret han fikk? Jeg har ikke sett noen nyheter om han han ble skadet, så da stoler jeg på at det gikk bra. Det så da ihvertfall sånn ut. Og Dyer gjorde en god jobb etter at han kom inn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #42 på: 04. Feb. 2006, 20:43 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Asbjørn"
Virker som Roeder og Shearer har hørt på medisinmannen Souness framfør det medisinske apparatet. Dyer fikk noen minutter under dagens kamp.

Det ryktes om at Souness skal bli ny sjefslege i Newcastle fra neste sesong.

Jaha? Var det feil å gi Dyer det kvarteret han fikk? Jeg har ikke sett noen nyheter om han han ble skadet, så da stoler jeg på at det gikk bra. Det så da ihvertfall sånn ut. Og Dyer gjorde en god jobb etter at han kom inn.


Har jeg sagt at det var feil? Sier bare at det virker som medisinmannen Souness hadde rett for en gangs skyld.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #43 på: 04. Feb. 2006, 20:44 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Asbjørn"
Virker som Roeder og Shearer har hørt på medisinmannen Souness framfør det medisinske apparatet. Dyer fikk noen minutter under dagens kamp.

Det ryktes om at Souness skal bli ny sjefslege i Newcastle fra neste sesong.

Jaha? Var det feil å gi Dyer det kvarteret han fikk? Jeg har ikke sett noen nyheter om han han ble skadet, så da stoler jeg på at det gikk bra. Det så da ihvertfall sånn ut. Og Dyer gjorde en god jobb etter at han kom inn.


Har jeg sagt at det var feil? Sier bare at det virker som medisinmannen Souness hadde rett for en gangs skyld.


Ja, men det var bare det at det var en annen mann enn Souness som gjorde det...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
... Souness nå som medisinmann
« Svar #44 på: 04. Feb. 2006, 20:50 »
Souness hadde rett?
Vel...
Jeg tror Souness kunne prestert å bruke Dyer fra start, og ikke gi ham de siste 15 min.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon